![]() |
Knap werk allemaal, dit ga ik zeker volgen!
|
Gaat vast goedkome,,
Is al goed bezig :thumbup: |
De motorsteunen en de korte as zijn binnen. Deze week as in elkaar zetten en de steunen even passen, dan kan het blok erin :thumbup:
Met alle dank aan iedereen die meegewerkt heeft met het maken van al dit moois! :D :cool: ![]() |
Geen dank:D
En mooi steunensetje eelco :D Heb jij ook nog uitlaatflenzen nodig? Ik moet voor evert nog een paar maken dus kan er zo paar extra snijden. |
Ik ga het orri spruitstuk verbouwen, en heb ook het stuk uitlaat vanaf het spruitstuk dus heb het niet nodig ;)
|
Vakmannen :D :thumbup:
|
Andrrs ligt hier nog downpijp eelco .
Past er zo onder plug en play . Kan ik toch niet gebruike. |
Hangt tie al Eelco dat doen ze in het Noorden toch vrij snel :D
|
Haha rustig rustig..
Dacht paar mogelijkheden te hebben, maar tis weer volgeplant :rolleyes: . Over een week vakantie. Dan moet t wel een eind hangen :thumbup: |
Ik ook over een week met de zelfde startend maken weer.
|
UPDATEE
Alles klaarzetten voor montage. ![]() Monteren zonder stenen en dynamo. ![]() ![]() Plek zat, valt alles mee. ![]() ![]() ![]() Baksteun aangepast en verstevigd ![]() Radiateur van een Cupra 2.0 16V incl. mijn oude koelfan. ![]() ![]() ![]() koppelingscilinder weer terug. ![]() ![]() |
Schiet lekker op zo Eelco :thumbup:
|
Bam!! Dit schiet lekker op zo eelco!!
|
Weekie vrij he :)
|
keurig eelco .
hangt mooi zoo . |
Hoppa!!
Netjes hoor! |
dank u dank u.
Alle motorsteunen zitten inmiddels. Nu is het een kwestie van kachelslangen aansluiten en de kabelboom. :thumbup: |
Netjes Eelco komt wel goed hier
|
weinig aktie hiero
hahaha |
![]() hoe gaat i eelco hahahaha |
All times are GMT +1. The time now is 14:14. |