![]() |
hij is wel klein ja, dat klopt
|
2.03m is niet klein toch ? :D
|
adhd gehalte zeker??
|
Motor heeft ADHD ;)
http://home.tiscali.nl/dennish/Film/ Je heb hier wel Quick time voor nodig of de software van Nokia, als iemand hem kan converteren naar wmv ofzo... graag ! :) |
het hij heeft echt een geil geluidje Dennis, als je hem wat door trekt klinkt het best mooi (weet niet of het zo moet, kan ook aan de geluidskwaliteit liggen :D).
er zit weer leven in het beestje. succes ermee :) |
Stationair klinkt ie gewoon niet... je hoort vrijwel niets maar als het gas erop gaat heb je echt geen radio meer nodig :rock:
|
en bij 8000 pas schakelen ?
|
Bij 8000 is de luchtsnelheid te traag, oftewel.... er zit nog potentie in :rock:
|
Quote:
snelheid opvoeren of erin persen dus :D |
Klinkt goed :D
|
Hehe, dat werd ook eens tijd :)
Klinkt goed dennis ! |
ben je al op de testbank geweest? ik nog niet.....
|
Motor is op de bank geweest, net geen 250nm koppel. Ze hadden een hoofdrekensommetje gedaan mbv het toerental en ik zou op ca. 175pk รก 180pk uitkomen dus ik hou het op 175.
|
zo, das niet niks pikkepijp....en dat alleen met die throttlebodies en software?
Of heb je 2 liter? |
Mooi stukje vermogen kerel :cool:
Als je de throttle bodies nog es kwijt moet weet je me te vinden :D |
Het is een 1.8 gebleven Ed... zal even de setup geven:
- uitlaatnokkenas als inlaat - volledig bewerkte cilinderkop (kleppen etc standaard maten) - 325cc injectoren bij 3 bar.. ik rijd met 3,5 geloof ik (weet het verdomme niet eens meer) - 4-1 uitlaatspruitstuk - DTA E48 - 45mm Gasklephuizen Hier een klein foto overzicht: ![]() ![]() |
fraai geheel Bennie!
-x- |
ziet er super strak uit...rijd het al?
|
Ziet er echt netjes uit :) Komt er nog iets van koudelucht toevoer naar inlaat, ivm de warme luchtstroom van de radiateur?
|
Daar moet gewoon een andere radiateur komen, heb mogelijk een oplossing. De Audi S2 heeft onderin de bumper standaard 2 radiateurs liggen, denk dat ik daar naar ga zoeken.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:52. |