![]() |
Quote:
half om half?;) |
zoals die scirocco?
|
Quote:
haha ja,zoals die rocco... @psquare;als het een dikke rat is mag ie gewoon in het dikke mkII topic :thumbup: |
Quote:
|
Quote:
Haha sjuust! Nu nog een keer mooi oplappen. Hardroze lijkt me wel wat :+ |
Quote:
Is een leuk idee om dan mee naar meetings te gaan maar niet voor dagelijks denk ik... Of gewoon 2 auto's :tongue: |
hoop dat die van mij er ook tussen mag:P mijn jetta mk2
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tuurlijk mag ie ertussen:D:D
is dat niet dat ding waar van die heldere koplampen inzaten? zo ja;great job:thumbup: |
je met de angel eyes look wat niemand wat vond(waaronder ikzelf) dus toen een oud type grill geritseld en stnd lampen erin, leuke velgen en je heb een hele verbetering
|
Quote:
idd,dit lijkt heel netjes zo :) |
ja daarom en binnekort recaro interrieur en hopelijk zo snel mogelijk een g60 blok maar eerst ff t uiterlijk helmaal goed maken want achter loopt ie beetje aan dus ff randje om tikken en miss beetje uitrollen.
|
Quote:
Knappe Jetta. Lekker origineel valt bij mij altijd goed in de smaak. Volgens mij is VW de enigste merk die geen tupperware nodig heeft om stoer te zijn :D (ps: met naafdoppen is mooier :thumbup: ) |
Das zeker waar? :thumbup:
Goeie verlaging en dik setje wielen en klaar is kees! :wow: Volgende :D |
Update van de mijne:
![]() |
Quote:
MMMMooie wielen !!!!!!!!!!!! |
Zo de combinatie is gewoon mooi. Mooi die gele lampen en dikke velgen. top
|
sinds 2006 de mijne, komen binnenkort nieuwe wieltjes onder |
jammer van de gasinstallatie::P
|
gasinstallatie is er allang uit, moet alleen de vulopening nog weghalen, maar dan heb je er zo`n gat zitten. is ook niet echt fraai. komt ooit nog wel eens aan de beurt.
|
![]() eindelijk nieuwe startmotor gemonteerd en apk klaar gemaakt, ook nieuwe wieltjes eronder :) Enige wat nog moet gebeuren is de km teller kabel vervangen en dan kan hij gekeurd en uitgelijnd worden :) |
All times are GMT +1. The time now is 06:48. |