Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47487)

jettaracing 20-09-2010 05:59

@ mischatdi , ik heb ook al zeer veel producten en middeltjes gebruikt ,heb er zelf ook al een topic gemaakt over het spuiten van de bumpers en lijsten , maar bij de variant(en) wil ik toch proberen ze op deze manier zwart te houden .
Bij de groene variant zijn ze namelijk nog een tint lichter , de lijsten en bumpers , die zijn namelijk nog nooit geföhnt , en nog heel mooie egaal van kleur .
Als ik die ga spuiten worden ze véél donkerder .

@ Ebut , we krijgen toch een hele natte herfst ,kan mooi dat spul goed worden getest :thumbup:

VWRickGTI 20-09-2010 06:29

Ben ook benieuwd hoe dit spul is. Heb nu al zoveel middeltjes gebruikt maar dat is inderdaad maar voor een paar dagen hooguit.
Verder een zeer nette variant en staat er altijd netjes bij op de foto's!

mischatdi 20-09-2010 18:02

maar de bumperspray van motip is in 5tinten te krijgen,van zwart tot licht grijs.
dus wie weet is het de moeite waard om te bekijken:d

jettaracing 20-09-2010 21:53

Quote:
Originally Posted by mischatdi
maar de bumperspray van motip is in 5tinten te krijgen,van zwart tot licht grijs.
dus wie weet is het de moeite waard om te bekijken:d

Ik ben zelf autospuiten ,dus kan alle tinten erop spuiten die ik wil :thumbup:
De bovenste lijst van de voorbumper van de zwarte is ook gespoten ,deze bumper was namelijk geheel in de kleur toen ik die erop zette ivm de schade

mischatdi 20-09-2010 23:54

ja idd dat is bekent hoor,maar ik heb vaker motip bij je voorbij zien komen,vandaar dat ik het aangaf:D dat je spuiter was was/is wel te zien aan je wagens

jettaracing 26-09-2010 19:55

Quote:
Originally Posted by mischatdi
ja idd dat is bekent hoor,maar ik heb vaker motip bij je voorbij zien komen,vandaar dat ik het aangaf:D dat je spuiter was was/is wel te zien aan je wagens

Motip word ook nog wel eens gebruikt hoor ;)

En ben ook weer even in het vooruit aan het werken geweest ,en de 'winterwielen' klaargemaakt , voor zowel de zwarte als de groene golf .

De Porsche's mogen een winterslaap gaan houden , en deze winter wil ik deze wielen eronder gaan zetten .

Een set Intra's , in de maat 7,5x17 et35,.met 205/40x17's

deze komen bij een kennis weg,die heeft ze ooit nieuwe gekocht voor onder z'n Astra GSI ,maar deze auto staat nu ,met een beetje roestschade ,naast de loods .......en deze wielen wilde hij mij wel verkopen :thumbup:

Zal volgend weekend eens kijken hoe het onder de auto staat .

Ook heb ik o.a. deze wielen dit weekend gespoten , voor onder de groene , deze zijn met basislak en 2k blanke lak afgewerkt .

Kan de vrouw haar auto ook netjes de winter door ( en de nankang's van de wielen die er nu onder zitten worden ook iets minder ) ;)

jettaracing 03-10-2010 18:20

Toch maar op winterbanden dit jaar , en na even googelen kwam ik erachter dat ze ook leverbaar zijn in de maat 205/40x17 ! En kunnen mooi die banden om de intra's !

Met die toyo's door de sneeuw is ook niet alles vermoed ik ,dus binnenkort maar even 4 bestellen :thumbup:

Dit weekend ook alle a,b,en c stijlbekledingen eruit gehaald en matzwart gespoten , lijkt wel mooi van binnen nu , een beetje donkerder uitstraling , valt wel op ,zelfs van buiten af. (foto's heb ik ( nog) niet gemaakt )

Nu nog even een manier zien te bedenken om de hemel aan te pakken , want die wil ik ook nog donker maken , maar spuiten is geen optie met zo'n stoffen hemel .Maar dan ga ik er eerst een donorhemel bijzoeken van de sloop ,kan ik daar op oefenen :D

Jetta MaNiA 03-10-2010 19:12

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Toch maar op winterbanden dit jaar , en na even googelen kwam ik erachter dat ze ook leverbaar zijn in de maat 205/40x17 ! En kunnen mooi die banden om de intra's !

Vertel es? Welk merk dan?

jettaracing 03-10-2010 19:23

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Vertel es? Welk merk dan?

Je weet nauurlijk wel dat er meerder merken zijn ,en ik ben een beetje de man van de budget band :thumbup:

Ik heb tot nu toe het merk 'Sunny' gevonden ,en het merk 'Nexen' , beide merken zitten rond de 60 a 70 euro P.s. (incl btw en verzenden )

Ben nog even aan het zoeken op t net voor verdere info over die merken , heb zelf het beste gevoel bij Nexen .

Wat betreft de stijlbekleding spuiten ,is ook nog wel een leuk klusje ,...........komt nog heel wat plastic uit zo'n golf :rolleyes:

en dit is nog maar de helft wat op tafel ligt :D

Alles uit elkaar gehaald ,ivm de hoogte verstelling van de gordels , alles heel goed ontvet ,licht geschotch't ,met schotch brite , en behandeld met plastic primer , en toen matzwart gespoten .

het eindresultaat is wel mooi vind ik :thumbup:

Nu ben ik nog opzoek naar een pookknop met hoes , in zwart leer met groen stiksel , geleverd in de colour concept's ;)

Alberto 03-10-2010 19:40

Quote:

Nu ben ik nog opzoek naar een pookknop met hoes , in zwart leer met groen stiksel , geleverd in de colour concept's ;)

er gaan binnen kort weer wat stuurtjes op reis naar duitsland
man kan ook heel goed pook hoesjes maken ;)
mer Rood & groen stiksel bij voorbeeld ;)

jettaracing 03-10-2010 19:43

Quote:
Originally Posted by Alberto
er gaan binnen kort weer wat stuurtjes op reis naar duitsland
man kan ook heel goed pook hoesjes maken ;)
mer Rood & groen stiksel bij voorbeeld ;)

Dan moet ik eerst een originele pook hebben ,de oude daar was het middelste deel ,met het schakelpatroon van stuk .......

heeft ook geen haast , staan nog meer dingen op het lijstje eerst nog ........

-Winterbanden
-Xenon set
-Cruise control schakelaar & inbouwen
-usa bekerhouder
enz enz :D

jettaracing 03-10-2010 19:56

Zonet even gegoogled , maar kwam erachter dat de colour concept's de hele hoes groen hadden , ipv alleen het stiksel ....

Toch heb ik ze wel eens gezien in een Mk3 met groen stiksel , nog maar eens op de vw onderdelen cdrom kijken straks ,voor een onderdeelnummer :D

Jetta MaNiA 03-10-2010 20:07

Pirelli maakt het ook, maar is niet meer leverbaar.

Nexen had ik van de week ook gevonden, bij mijn weten het enige dat leverbaar is.

jettaracing 03-10-2010 20:19

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Pirelli maakt het ook, maar is niet meer leverbaar.

Nexen had ik van de week ook gevonden, bij mijn weten het enige dat leverbaar is.

Autobandenmarkt heeft 2 merken staan , Sunny (euro 60,30)

en Bridgestone (euro 166,30 :eek: )

Ik ga denk ik voor de Nexen ,lijkt mij tot nu toe de beste keuze , is vast beter dan met de nankangs weer de winter door , want de porsche's met de falken's gaan in de winterstalling :thumbup:

Alberto 03-10-2010 20:31

Quote:
Autobandenmarkt heeft 2 merken staan , Sunny (euro 60,30)

voor in de winter :D :D

LuNaTiK 03-10-2010 20:32

Dan ben je zelfs zonder sneeuw aan het glijden in de winter :)

jettaracing 03-10-2010 20:44

Quote:
Originally Posted by Alberto
voor in de winter :D :D

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Dan ben je zelfs zonder sneeuw aan het glijden in de winter :)

:lmao:

Nu glijden de nankang's ook genoeg in de winter hoor :D

Beetlefreak 04-10-2010 22:25

Quote:
Toch heb ik ze wel eens gezien in een Mk3 met groen stiksel , nog maar eens op de vw onderdelen cdrom kijken straks ,voor een onderdeelnummer :D

Klopt, ik had dat in mijn Golf 3. Meende een atlanta uitvoering, was iig uit 1996.

jettaracing 17-10-2010 20:26

Ondertussen zijn de winterbanden besteld , zijn de Nexen Winguard sport
205/40x17 geworden ,

hopelijk komen ze in de loop van deze week binnen .
Eens kijken of het wat is :thumbup:

jettaracing 19-10-2010 21:51

En inmiddels zijn ze al binnen ! Snelle service van www.banden-pneus-online.nl , ik bestelde altijd de banden bij autobandenmarkt ,maar die haden dit merk en type niet in de lijst staan !

Zaterdagavond besteld en dinsdagmorgen al in huis :thumbup:

Vrijdag eens monteren ;)

Ook de jongens gaven hun goedkeuring :D

:cool:

All times are GMT +1. The time now is 10:05.