![]() |
![]() :D |
![]() ![]() |
deze gozer heeft zen kerstdiner al gevangen:
![]() |
:eek: Als de motor warm genoeg was was ie ook zo gaar :D
Maar wel hard gegaan zo te zien, is gewoon dwars door de radiator en al gegaan. Zal wel een tijdje zijn voordat ie dat dooie beest lucht uit de airco/verwarming krijt........ |
de rest:
![]() ![]() ![]() ![]() en dan de grote vraag : WAT WAS HET :D |
Damn, dat zal wel een gigantische klappert zijn geweest zeg!
|
Quote:
5 serie :D |
was een vos..
|
@ rene : da's vast niet zachtjes gegaan :eek:
Quote:
:woowoo: :woowoo: |
Quote:
3-serie ;) vos zou wel logisch zijn kwa grootte, zou anders evt een rendier oid kunnen zijn... |
Rendier is zo groot als een paard ;) heb de foto's al meerdere fora gezien en overal stond dat het een vos was. Klein hert zou qua formaat wel kunnen maar de had ook veel meer schade aagericht
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dikke bimmers zeg :eek:
Zo'n E30 vind ik ook vet blijven. Die groene (M1 ofzo?) mag nog wel iets omlaag ;) |
![]() |
:giggle:
"i'll go Gordon Freeman on your ass" :rock: :D |
oh en deze BMW heeft wel gewonnen van het wild
![]() ![]() |
I love VAG(ina) too :D
|
Quote:
Tijdje terug (week of twee geleden) een presentatie gehad van iemand die ook redelijk gek was van Volkswagen. Op een gegeven moment begon ie over fusies en de vervelende afkortingen die je dan vaak krijgt. Zoals toen VAG de samenwerking aanging met een bedrijf dat INA heette... Het merendeel van de klas snapte het niet )of was gewoon te beleefd) tot ik keihard VAGINA door de klas brulde. :D Tot dat punt lag ik te slapen omdat het nogal saai was, maar als er wat schunnigs geroepen kan worden ben ik er wel bij. :thumbup: |
Quote:
Eland-test, check! :D |
Zijn rendieren Chris ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 05:17. |