![]() |
't Begint al redelijk compleet te worden zo he.
In hoeverre zijn die gordel-dingen anders dan bij gewone stoelen? |
De foto werkte niet, de indeling van imageshack.us (website indeling) is anders. Nu had ik al een paar keer eerder de verkeerde link gekopieerd.
De gordelsloten zitten niet bij de stoelen. Maar ik heb ze wel nodig. En ik wilde toch de kofferbaklifts van Pedaalemmer hebben. Dus heb ik die andere dingen ook maar gelijk overgenomen... |
Zo, ik heb weer wat verse onderdelen gekocht. Met behulp van Cabrio-Addict dus wat korting op de originele onderdelen! Nogmaals bedankt daarvoor.
![]() - Rode GTI logotjes voor in de deurlijsten - Afdekdopjes voor het spiegel gat en de raamzwengels - Contactblokje - Rubbertje wat in het zijscherm hoort, daar waar de bouten ook zitten - Lampje voor het dashboardkastje - Pakking voor de luchtweger |
Mooie nieuwe spulletjes, heb je daar geen gemieter meer mee.
|
had je de lifters nog ontvangen?
|
Quote:
Jazeker! http://www.volksforum.com/forum/sho...4&postcount=260 Hopelijk krijg ik de tape er netjes af, zonder plakresten :tongue: Nogmaals bedankt. |
De gemiddelde leeftijd van je Golfje wordt steeds lager zo met al die nieuwe onderdelen. :D
|
Hier is nog zo'n stoel als die die je laatst gekocht hebt... haha. Zo krijg je nog eerder die set compleet. :D
http://auto-diversen.marktplaats.nl...Wqw &fta_ind=1 En nog zo een als je nodig hebt: http://auto-diversen.marktplaats.nl...U9ad&fta_ind=10 Kun je kiezen welke set je compleet maakt. |
Chris, heb vandaag een Kever gespot met dezelfde velgen als die jij hebt! Die eerste stoel is wel interessant, mooi dichtbij!
Die tweede is niet echt zo luxe. Eerste even een mailtje doen. |
Quote:
:D Precies dezelfde? Heb ze al in andere maten gezien en met een ander aantal spaken (7 en 10). Steek...? Heb vandaag ook nog een leuke kever gespot net voor de spoorwegbrug bij school. Samen met een Pirelli en een andere Golf 1 die er elke dag eigenlijk staan. Kevertje is nieuw voor mij. Ben benieuwd of je wat aan die stoelen hebt, of in ieder geval één daarvan. :thumbup: |
Mijn camera was gestolen. Vandaag een nieuwe opgehaald: Nikon D80. Wat een geweldige camera zeg!
Op de terugweg kwam ik door Deventer. Even gebeld, de stoel was er nog. Die heb ik maar opgehaald. ![]() ![]() Deze is echt als nieuw, geen ingezakte wangen, helemaal niks. Enkel een klein gaatje in de achterkant. Maar dat zie je toch niet. |
Dus nu heb je d'r drie? lol
Die wangen passen zeker niet in mijn stoeltjes he. :( |
Kan wel, maar dan past de bekleding niet meer, haha.
Inderdaad, heb er nu drie. Die laatste is helemaal gaaf, de eerst is ook heel goed en die tweede het minst. Ik ga van de eerste 2 stoelen denk ik nu maar 1 stoel maken. Dus luxe rugleuning en elektrische hoogte verstelling. |
Stoel ziet er nog heel mooi uit zeg.
Verder is inderdaad de Nikon D80 een hele mooie camera, zelf heb ik de D70s en deze bevalt me al heel erg goed;). |
Het is echt een super camera, nu nog mijzelf als fotograaf verbeteren!
Nog even wat foto's met beter licht: ![]() ![]() Rechts de nieuwe, een stuk schoner als de tweede Recaro links op de foto. Ook maar even de gasdempers gemonteerd die ik van Pedaalemmer had overgenomen. Nu krijg ik de achterklep niet meer tegen mijn achterhoofd maar tegen mijn kin :tongue: ![]() |
Mooie gasveren joh!
|
Zul je die veren niet aan een andere achterklep willen monteren ;)
En een D80 :eek:, dat mag wat kosten joh !! Dan wil je ook meteen flink gaan fotograferen of niet ? |
Quote:
Klik, los. Klik, vast. :tongue: |
Goed bezig Ruben. Ga je de stoel laten schoonmaken? Ik moet die van mij ook nog ff laten doen, ben benieuwd of ze weer dezelfde kleur krijgen :D
|
Tja, ik liep me het laatste jaar uberhaupt al gigantisch op te freten over het matige beeld van mijn oude camera. De lensen hadden we al. Dus het was zoeken naar een 2e hands body. Wel samen met mijn pa gekocht, maar dan kost het nog flink wat. Deze zomer ben ik nog in NL daarna op stage. Dus tegen die tijd moet er maar nog eentje komen :tongue:
Mja, schoonmaken. Ik heb een stoomreiniger en flink wat water. Dat helpt al heel veel. 1 bus foamcleaner red je niet eens 1 stoel mee. Ik zie wel even hoe het loopt. Eerst maar eens zien dat er wat verkocht word, dan heb ik iets meer stallingruimte buiten de auto, haha. En eerste is nog steeds de kabelboom. |
All times are GMT +1. The time now is 06:31. |