![]() |
Hier mijn verzameling:
![]() laag1: Alles vw golf 1 ![]() Laag 2: Alles "T" ![]() Laag 3 droom auto's ![]() Laag 4: Dinky toys en jaren 50 DDR electrisch aangedreven rupsbanden voertuig (werkend) ![]() |
|
![]() Myn verzameling |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Hier was ik ook wel benieuwd naar eigenlyk :thumbup: |
Vandaag een Porsche 356 B coupe 1961 1:24 binnen gekregen.
foto's zijn helaas meer dan 1mb dus kan ze niet posten Verwacht begin van de week een kever :) |
Quote:
:thumbup: Toch iemand opgevallen. :D |
|
Quote:
Wat een Talent ! :eek: |
@ Pim VW.. volgt ZSM...
P.s ik zoek NOG EEN 1:18 corrado.. ahum.. wie biedt aan gebruikt model voor een redelijke prijs.. |
afgelopen zaterdag nieuw model gescoord,binnenkort ook in het rood verkrijgbaar.
![]() |
Vandaag de velgen voor de Corrado binnen gekregen;
![]() ![]() Nu ff gouden verf halen en schilderen :) @ Doridaan, ik heb nog n nieuwe Corrado eventueel... PB maar by interesse. |
Quote:
Komt meer leuks aan van Otto :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die Pirelli :wuv:
|
die wil ik ook wel.
is de pirelli ook in t wit? levert OttO trouwens alleen maar 1:18? |
![]() Hierbij als nog de porsche 356 en mn nieuwe kever |
Quote:
watvoor schaal is dit? |
Die is 1:18, 25 cm ongeveer.
![]() |
ik wist ff niet waar ik dit moest posten maar ik heb nog twee bouwpakketten en een schaal model liggen die ik wil verkopen, dus als iemand intresse heeft......
![]() ![]() witte kever schaal 1:24 van het merk franklin mint model jaar 67"(30 euro). ![]() kever bouwdoos schaal 1;16 van monogram uit +- 1986, er zitten twee moterkappen bij, een gewone en een met rolls roys.(30 euro) ![]() ![]() en deze kever bouwdoos van imc schaal 1:25 (30 euro). bij intresse ff pm met tel. nummer. |
Mn Corrado en Scirocco 1;
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 13:50. |