![]() |
niet een mega update,maar wilde jullie dit niet onthouden
![]() ![]() ![]() |
Nice :thumbup:
|
Het ronde goud :D
|
Deze ga ik volgen ziet er veel belovend uit!
|
vandaag de spoiler opgehaald en ben zeer blij met het eindresultaat,nu nog ff passen :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spoiler? Taartschep! :D
|
Godsemikke, mooie voorspoiler hoor, benieuwd als 'ie onder de Golf gemonteerd is.. :cool:
|
vandaag toch?
|
Super dik project!
Kan hier alleen maar respect voor hebben :thumbup: |
Shit mich , hij is echt goed gelukt !!!! TOPPER !!
|
op de foto lijkt hij colossaal maar onder de auto gaat het echt meevallen, en zie er in het nog mooier uit
|
hele mooie voorlip :cool:
|
Het heeft even geduurt maar heb hem eindelijk kunnen passen op een auto en ben erg blij dat hij goed past
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi! en ook een super dik golfje :cool:
|
dank je,is van een vriend zal het doorgeven
|
die is ook vast niet standaard meer?! ook niet kwa motor bedoel ik dan.
|
Quote:
idd komt een golf IV kitcar motor in althans als kitcar opgebouwd |
Quote:
Ziet er goed uit en zal zekerweten goed gaan werken. Na zoveel uren werk en veel gemaakte kosten, is het dan ok goed om te horen dat de pasvorm ook perfect is :) Ik persoonlijk vind hem alleen wat te groot voor op een Golf met de standaard wielranden/schermen. Er zijn toch wel een paar brede wielranden bij nodig zodat dit er echt perfect bij staat en in balans zal zijn, maar dat is bij jouw eigen auto al voor elkaar. Ben dan ook benieuwd hoe het daar op gaat staan :) |
Quote:
is toch van mike he, ligt nu toch een vr6 in mvg |
Quote:
ja |
Net even 26 paginas doorgelezen, wat een gaaf project!
blijf dit zeker volgen! Ga voor nu even een schone broek aantrekken. |
Ik had gisteren even net niets te doen hier op het werk, kwam je topic tegen en heb gewoon de 1e 23 pagina's achter mekaar door gelezen :thumbup: :thumbup:
Vanacht pc aan laten staan en toen ik vanochtend binnen kwam, Bakje koffie en meteen weer verder lezen.. Wat een asociaal dik project!!! Niets anders dan respect voor je manier van werken en je werkzaamheden/plannen. Dit project ga ik zeker blijven volgen :D Gr Dennis. |
aan eenieder bedankt voor de positieve reacties,de manier van werken komt volledig aan wilco toegeschreven,ik kan absoluut niet lassen en laat dit soort werkzaamheden liever aan een pro over,daar ben ik gewoon heel eerljik in
Ik zou willen dat ik zo technisch onderlegt was om het zelf zo te kunnen maken,maar helaas. Gelukkig ben ik goed met een kwast en een pot verf |
Quote:
Bedankt man,maar daar hbben we nog wat leuks voor in petto om de balans te herwinnen van de voorspoiler :thumbup: |
god van ! naar 26 door gelezen. echt GE-WEL-DIG dit alles ! =D
|
Quote:
dank je,op het ogenblik niet erg veel te melden behoudens dat ik me eigen een slag in rondte sta te werken voor de spuitkosten :( Ga als het goed is binnenkort het blokje ophalen bij van kronenburg met Wilco,deze staat al klaar |
Specs van het blokje?? Dit is echt een belachelijk mooi project voor een particulier hoor!! :D
|
Quote:
onderblok type 5 tfsi krukas uitgebalanceert,wiseco zuigers,catcams drijfstangen,kop max bewerkt met catcams billet race nokkenassen mitshubishi turbo,uitlaatspruitstuk dutchbuild,inlaatspruitsuk skoda fabia wrc met 8 injectoren,wil met een kms md35 computer rijden De bak blijft vooralsnog standaart wellicht met een drexler of peloquin sper Wil graag in de toekomst een sportbak laten bouwen,maar het houd ergens op,heb nog zoveel op mijn verlanglijstje dus moet concessies maken helaas |
Kan niet anders dan aansluiten bij de rest, super om te volgen! Ga zo door.
|
Quote:
Klopt wel aardig Michel :thumbup: MK5 2.0L TFSI onderblok met een gesmede krukas, Wiseco zuigers, v.Kronenburg H-profiel drijfstangen en dit alles is compleet en nauwkeurig uitgebalanceerd. De cilinderkop is een maximaal bewerkte brede kanalen 20V-kop van een Audi S3. Naast de stalen Catcams nokkenassen zijn ook de klepveren en het nokkenastandwiel van Catcams. De turbo is idd van Mitsubishi en is een hybrid turbo die speciaal gemaakt is om al op te spoelen vanuit lage toeren en is geschikt tot zo'n 320PK waar bewust voor gekozen is omdat deze auto alleen voorwielaangedreven is. Het is nooit de bedoeling geweest om er een pk-monster van te maken waarbij je straks meer aan het sleutelen dan aan het rijden ben, maar een straatauto met motorsport-thema, waarbij het straatgebruik nogal eens vergeten word he kerel ;) :D |
Quote:
dat wordt idd wel eens vergeten,ben al een beetje ;) te ver doorgeslagen bedankt voor de verdere uitleg |
Heb gisteravond met Wilco een audi 80 competition opgehaald,hij wist namelijk hoe graag en mooi ik deze auto vond ivm zijn raceverleden,Wilco stelde voor om de auto samen te kopen en hij gaat alle interieur delen gebruiken de airco en nog wat dingen.
Ik ga hem voorlopig in stalling zetten en wil hem gaan opbouwen als een kaalgestripte raceauto,met in de toekomst zal Wilco er een laskooi inzetten Ben misschien nog wel gelukkiger met de audi dan de golf ![]() ![]() ![]() |
Toe maar... dus naast de mk1 racer ook een Audi racer!!
|
Quote:
jaaaa dik he!! ben her zo blij mee,zit de hele dag eraan e denken dat ik dit erbij heb kan het zelf nog nauwelijks geloven :redface: |
Zal ook wel een leuk ding worden :thumbup: :D
|
Ziet er leuk uit hoor Michel, zal inderdaad wel weer een dik apparaat worden
|
Was wel weer een gezellige avond kerel, volgende keer wel effe wat nettere kleding aan voor als je weer in zo'n nette tent wil gaan eten waar echt alle stoelen wit bekleed zijn :)
Toch wel een probleem als je gezond wil gaan eten en je nog in werkleding bent, daar moesten ze wat op gaan bedenken ;) |
Quote:
was zeker gezellig vooral toen je lag te snurken op de weg terug :D |
Quote:
Ik vond de terugweg ook al een stuk sneller gaan als de heenweg :rolleyes: :D Ik snap alleen nog niet hoe het komt dat de meeste Audi's in Friesland en Groningen staan :confused: |
Jammer dat de onderste roosters er niet in zitten in die bumper... Die kosten een rib
|
All times are GMT +1. The time now is 15:20. |