![]() |
aangepaste pirelli's die laatste?
|
|
Ik weet niet wat HTN heeft gekopieerd. Maar dit zijn ze.
|
Zien er bekend uit ...
Daar horen nog HTN kapjes op ja |
Quote:
FF naar www.velgenalsnieuw.nl brengen, rond de 200 euries weer als nieuw gepoedercoat, alle kleuren mogelijk,wel iets meer prijs, anders standaard grijs... goede ervaring met... hengehad.. |
...ik weet niet of er nog op de bovenstaande velgen is gereageerd, maar ik zie toevallig het dubbel-M-logo op de derde foto; dat staat voor het Italiaanse merk 'Mille Miglia', tegenwoordig ook wel '1000 Miglia'
mss heeft de topicposter er wat aan.... :D |
![]() |
pontiac firebird
|
Quote:
Ik zie MiM. RH cup immitatie in ieder geval. |
Zat even in het Dikke 35i's topic terug te bladeren, kwam deze tegen...
Quote:
Dus...wie weet welke dit zijn? :thumbup: |
KW turbo
|
Dank u :thumbup:
|
Quote:
ATS Pepperpots |
Hoi,
Deze velgen liggen onder een Golf III op mijn werk. Deze kan ik hebben voor een habbekrats en het mooie is dat er ook nog goede banden onder liggen (Toyo SR-1 vrijwel nieuw) Ik zou graag willen weten wat voor velgen dit zijn. Ze zijn ooit overgespoten en ook is het naafdopje roze gemaakt. Ik wil ze graag opknappen en onder mijn Golf 2 gooien mits dit mogelijk is. ![]() 16 inch |
Standaard Seat wiel (cupra?). Steek is 4x100 en de et waarde komt ook goed uit op een golf 2.
|
Wielen van een seat ibiza cupra :thumbup:
|
Mooi dan ga ik er werk van maken denk ik :P Zijn deze velgen altijd wit?
|
Ja. Neemt niet weg dat een ander kleurtje ook wel leuk kan zijn ;)
|
Nee, ze zijn ook in het zilver met blanke lak geleverd onder de Ibiza GT TDI: http://link.marktplaats.nl/723368367
|
Nieuwe uitdaging:
![]() Maten: 8.5x20 Steek: 5x112 ET: 35 Wie o wie weet het?? |
Lijkt mij zo'n BSA of BIG achtig wiel
|
![]() deze? |
Gok iets van rotiform...
|
geen rotiform volgensmij, maar zal wel een hedendaags bedrijfje zijn
|
Welke velg is dit?
![]() |
Audi New RS, tenminste ik herken ze van de nieuwe RS4 9jx20 5-V-spaak design. Ondanks dat deze kleiner lijken dan 20"
|
lijken heel sterk op een setje van MSW dat ik vroeger heb gehad, randen en opbouw is hetzelfde, enkel spaak design is beetje anders
lijken er wel op ![]() |
Welke maat is die set msw? 15"?
|
foto die ik postte was maar een voorbeeld van het tintelweb geplukt :)
|
MSW is blijkbaar 14",
qua design in mijn ogen zou het de 13" variant kunnen zijn maar ook een doodlopend spoor :( |
Lijkt op Exip velgen!!!
|
Quote:
Ronal r16 |
welke ats velgen zijn dit waar past het onder
polo 6n ? http://link.marktplaats.nl/759453651 |
weet er iemand welke velgen dit zijn?
ik weet dat het borbets zijn en dat ze 8jx14inch zijn. ![]() |
Borbet B denk ik zo :)
|
ze zien er idd wel hetzelfde uit, maar hebben deze niet meestal een bredere rand langs de voorkant?
|
@ kever68
zijn KN diamond velgen... 13 inch 6j zijn wel meer dan 4 setjes van gemaakt hoor ![]() gaan in engeland rond de 100 pond weg |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |