![]() |
Hehehe...
als het een beetje meezit, komt meneer straks ff langs met z'n vliegtuig... zal ik meteen ff wat fatsoenlijke foto's maken.. hahaha :wink: |
plat met zijn kut op de grond ,niks jammeren ,gaan met die banaan
|
Ed vind de foto's denk ik niet mooi, vorige week gemaakt. Heeft ie eindelijk een paar fatsoenlijke foto's van z'n auto....
Dus zet ik ze er zelf maar ff op... (volgende keer wel je wielen poetsen :tongue: ) |
wat heb je met je voorbumper gedaan?zit er nou een groot gat in?
|
Ja klopt, maar ja, je moet iets met zo'n enorme intercooler :)
|
ja klopt en ...jawel....er zit race gaas in om stenen enigzins tegen te houden.
Ik zit te dubben om het onderste stukkie ook te doen. |
Meenemen dat ding de 21e?! Golf Record Day! :cool:
|
Quote:
Piet, dan zijn wij onderweg naar Oostenrijk..... |
Owkee dan
|
ben weer een beetje aan het hobbyen geslagen....remblokjes waren helemaal weg gevaagd.
![]() ![]() ![]() |
ah kijk aan, dat zijn weer extra kroeg peekaas :rock:
|
En ik zag dat je je baksteun te koop aanbiedt, wat is er voor in de plaats gekomen?
|
ik heb begin 2005 een baksteun besteld, die is begin januari ofzo binnen gekomen....die zit er n u dus eindelijk op. Kwartiertje werk :)
|
Quote:
? |
tjoeners verven ook altijd hun remklauwen rood, en dan lullen ze in de kroeg dat ze weet ik wat voor remmen en meer pk hebben... :chair:
|
Quote:
rooie remklauwâh, voor sommige mensen levert dit weer extra pk's op. Meeste van dat soort mensen zitten aan de "overkant". |
ah ok, ik doe het voor het tijdverdrijf.....Brembo's komen nog wel.
|
Quote:
Heb je niks beters te doen dan?! :D Kom eens een keertje gezellig buurten ofzo. :) |
jaja volgende week...blokjes waren net binnen gekomen....zondag ff monteren
|
ff cult goodies gescoord.....
![]() remblokjes kwamen gelukkig eerder, hier een zak 'kroeg peekaa's ![]() ' en de booskijkert zit er weer op....toch mooier zo. ![]() Tjuus! |
Netjesssss! Alleen ik vervloek die bumper en onderlip! booskijker staat zeker niet verkeerd
|
pik, we wonen in een vrij land. Als jij het niks vindt dan is dat zo. Boeiend :)
|
Quote:
Bedoel er ook niks mee..vind het alleen jammer dat je intercooler zoveel invloed heeft op de looks. Auto blijft super! :woowoo: |
x
|
Ik vind de voorkant juist dik met die intercooler zo :cool:
Golf2 met standaard dikke bumpers word je ook mee dood gegooid. |
Quote:
En in de meeste gevallen geeneens standaard/origineel geleverd op de bewuste auto...:rolleyes: |
de mijne ook niet...had smalle, baal der van dat ik dat ooit ingeruild heb voor 'fat ones'
|
morgen vroeg APK.....heb PON al gebelt voor de motorvermogens verklaring (wordt opgestuurd). Hopelijk donderdag of vrijdag voor de typegoedkeuring bij de RDW. Spannend!
|
Waarom typegoedkeuring ? Kan je morgen ook wel het typegoedkeuring mailen naar je van een Golf G60.
|
omdat ik er matchende autopapieren (kentekenbewijs) bij wil hebben voor de verzekering, politie (mocht er ooit wat gebeuren) en voor eventuele verkoop .....ooit.....HEEL ver weg. Is dat heel raar Hoogglans dat je het doet zoals het officieel moet? Ik moet gewoon geen gedonder meer hebben.
|
VOLK4485 en VOLK4486.
Op zich niet zo heel raar als ik het achteraf bekijk, ik zat met die max 40% vermogenswinst die je mag hebben. Ik wou mijn auto ook om laten keuren maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn auto niet aan de eisen gaat voldoen van het RDW. |
APK gelukt?
|
afgekeurd op een lekkende remklauw (ontluchtingsventiel gaf lekkage) en een stoel viel niet in het 'slot' met het terug klappen.....PON formulieren zijn binnen
|
Quote:
volk watte? kom jij met die throttle boddies op een vermogen van 139 pk + 40%???? |
Dat is de typegoedkeuring van een Golf G60, deze codes komen van het RDW af :)
129pk + 40% ;) Vermogen zal geen probleem zijn denk ik, eerder het aantal decibel dat mijn ITB's produceren. Edit: na berekening, 129 + 40% = 180pk... een probleem dus :redface: |
maar nog geen idee waar die volk nog wat voor staat...leg uit!
|
VOLKswagen
AUDI = AUDI**** Renault = RENA**** |
Quote:
dit is de code voor de typegoedkeuring voor een golf g60.... lijkt mij toch. |
ik kan die getallen niet plaatsen die na "VOLK" staan.
APK goedgekeurd, morgen ochtend RDW....damn....ff de kofferbak leeghalen voor het geval ze gaan wegen |
bijrijders stoel eruit, achterbank eruit :):) reservewiel er idd uit
|
All times are GMT +1. The time now is 02:25. |