![]() |
Zo gisteravond weer even alles laten balanceren bij een kennis.
En vanavond de Nothelles maar weer gemonteerd! Beige interieur valt goed op in avondfoto's:cool: ![]() ![]() |
En toch moet hij omlaag Daimy ;)
|
Quote:
Gaat ie ook nog :thumbup: Heb al setje bumpstops liggen voor achter. Maar de Rh's moeten er ook nog op kunnen :tongue: |
Ik had m gister bij het langsrijden ff snel zien staan maar dat ziet er helemaal niet verkeerd uit Daimy!
Alleen de rh's zijn natuurlijk toch een stuk mooier. Sowieso een hele mooie Corrado! |
Toch maar niet verkopen he! :tongue:
|
Quote:
Thanks Peter! Nothelle's zijn een tussenstapje tussen de wintervelgen en de Rh's. Je kunt ze ook niet vergelijken eigenlijk, Rh's hebben een aantal keren meer gekost ;) |
Quote:
Wie weet! :tongue: Heb nog steeds niet anders op het oog dus... Misschien blijft de Corrado wel. |
Beter! :tongue:
|
Om eerlijk te zijn, als er een plat bandje op die Nothelle's ligt vind ik deze veel mooier als die RH. Icm een spoorverbredertje geeft dit veel meer klasse.
|
Quote:
Dankje Erik! :thumbup: |
Zo na een paar dagen carnaval vandaag de Corrado even wat aandacht gegeven en weer eens goed gewassen.
Meteen maar even wat foto's gemaakt: ![]() ![]() ![]() De rijhoogte is laag genoeg: ![]() ![]() |
Ziet er weer goed uit Daimy!
|
Staat er weer strak bij zo op de foto's!
|
Danku!
|
Netjes!
|
Van dit soort corrado's krijg ik zin om er ook een te kopen! :thumbup:
|
erg netjes :thumbup:
|
Quote:
Quote:
Bedankt jongens! :) |
Quote:
Erg leuke reactie, bedankt! :D Hij is nog te koop! |
Quote:
Bij deze de Corrado uit de verkoop gehaald. Hij blijft! :thumbup: |
Goed bezig :thumbup:
|
Heuj, je bent weer hersteld. Daimy is officieel niet meer ziek jongens. Haha
:tongue: |
Heeft me laatste tijd ook veel denkwerk gekost jongens.
Wordt tijd dat je dat roze papiertje eens haalt, kunnen we met zun 3e eens foto's gaan maken :thumbup: Dit jaar weer Volksdub trouwens? Wij komen dit jaar met een heel groepje! |
Vanmorgen even wat met de camera gaan spelen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I like it, I like it a lot!
|
Blijft een nette corrado, leuk dat je hem ook houd. Nu met die velgen en originele verlichting vind ik hem nog beter :thumbup:
Groet Ron |
Quote:
Glad you like it! ;) Quote:
Bedankt Ron! De originele verlichting heeft haar inderdaad goed gedaan :tongue: |
Netjes hoor Daimy. De foto's zijn ook erg mooi. :thumbup:
En wat betreft Volksdub, hier ben ik zeer zeker bij. Het is voor mij namelijk de maas over en ik ben er. Dan heb ik sowieso mijn rijbewijs al een paar maandjes dus dat komt helemaal goed. ;) |
Zijn mijn Porsches trouwens niks voor jou Daimy? :D
|
Quote:
Dankje Dennis. Heb sinds kort een nieuwe camera, dus ook wat betere foto's :D Kom je met Volksdub maar gezellig bij ons staan! :thumbup: Porsches kan ik niets mee, is 5x100 he. Plus dat je deze te vaak op Corrado's ziet :rolleyes: |
Waar ik ga staan op de Volksdub meeting zie ik dan wel! Er is toch altijd wel een leuk plekje te vinden. :)
Maar als je de Porsches niks van dan moet je het niet doen. Ze zijn trouwens 5x130 he. ;) |
|
Netjes jongens!
|
Quote:
Thanks Chris. Gisteren hele dag aan de mk4 bezig geweest om alles netjes te krijgen. En vanmorgen beide voertuigen maar eens ff gepoets enz. En maar wat foto's gaan maken :thumbup: |
NU alleen dat vierde naafkapje nog hè.
Maar denk dat 't de moeite van het zoeken wel waard is, vind die Nothelles heel goed staan onder de Corrado. :thumbup: |
Ja ben nog steeds zoekende.
Maybe volgend seizoen dat ik ene vind. Wil binnekort de Rh's weer erop denk ik :rolleyes: |
Wat voor een camera heb je Daimy? Spiegelreflex, dan zou ik eens kijken voor een fijne groothoek lens, leuke site is kameraexpres.nl daar haal ik ook veel spullen vanaf.
Gr Ronnie |
Quote:
Heb sinds kort inderdaad een spiegelreflex. Een Canon EOS 1000D, is nog een beetje experimenteren. Voorlopig vind ik het even goed zo, misschien nog wel een keer een andere lens :tongue: |
De Corrado oogt eigenlijk wat te braaf op de Nothelle's vind ik. ;)
|
Ze is ook braaf! Doet altijd precies wat ik van der vraag, en dat is starten en rijden :D
Ik gooi waarschijnlijk volgende week de RH's er weer op. |
All times are GMT +1. The time now is 04:03. |