![]() |
vandaag de nieuwe banjes op de velgen laten leggen dat verdient toch een foto, dit weekend maar is beetje omlaag schroeven.
![]() ![]() ![]() |
een heel eind schroeven idd!! mooie combo zo
|
wat is het merk van die velgjes, eighty`s rims wil ik voor de mijne zoeken en dan liefst honingraad style .
ik heb nog even wat foto`s te laten zien.ook van het interieur. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
werk/woon jij in capelle??
|
ik werk idd in capelle a/d ijssel .en woon daar ook in de buurt. heb je me gezien dan?
|
De mijne,
Moet nog wel wat aan gebeuren heb um net in mijn bezit. Andere grille spiegels velgjes enz. Maar het is iig een mooie basis. ![]() ![]() ![]() |
ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar ik reed vande week achter een mk2 die was zo goed gemaakt ,ik voond het echt een ongelooflijke wagen misschien dat de eigenaar hier bekent is .even wat details
donkerpaarse lakkleur ik denk g40 kleur het was al wat donkerder die avond en weet dus niet met zekerheid te zeggen. vet laag zwarte velgen van max.15inch de wielen stonden `lekker ` netjes gecleande achterklep met nog wel een kenteken utsparing. voorkant weet ik niet ik reed er achter. enne sportuitlaatje goed merk. wie o wie is dit |
Quote:
aantal keer al op de hoofdweg :D |
Quote:
Dus een golf 2 in een donkere kleur laag kleine velgen een half gecleande achterklep en een sportuitlaat ? Dat kunnen er niet veel zijn geweest :D |
Mijn golf als trouwauto op onze eigen bruiloft.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
harmen nice picas en nog van harte :thumbup:
|
hier mijn golf mk II
![]() |
Quote:
in mijn ogen had de wagen wel een eigen gezicht door de varanderingen. donkerpaars en zwarte velgen, volgens mij beetje platte velgen. de eigenaar reed ook nog normaal btw. |
Gaaf die trouwfoto's ik vind dat wel stijl met zo'n mooie golf 2 :thumbup:
|
Quote:
ik rij daar elke dag zo`n beetje . sochtends 7.15 en smiddags 16.05. maar dan ben ik blind geweest of ik heb te snel gereden zoals altijd :D |
Vanmiddag even wat rond gereden hier in de omgeving en deze foto`s gemaakt:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gaaf gebakje! :thumbup:
|
Thanks Chris ;)
|
Quote:
ik rij daar niet hoor, ik werk bij karwei dus af en toe ie ik je voorbij karren :thumbup: @ rene, ziet er goed uit behoorlijke metormafose geweest :D |
Quote:
mooi he zo`n jetta. :D |
Quote:
weet ik ;) ![]() |
ik hou idd van witte jetta`s maar die velgen vind ik niet passen bij de auto.echt als ik een witte jetta zou kunnen kopen uit `87 doe ik het
|
Quote:
ik hou er ook niet van maar ze zaten er onder, na de winter komt er wat anders onder |
Hier de mijne...
![]() ![]() |
Quote:
:eek: :eek: :eek: Welke sloffen zijn dit? |
Hier mijn 2 tweetjes.
edition blue. ![]() En de edition one. ![]() |
Quote:
Stond die edition one niet te koop of heb jij em net :) |
Quote:
Wat een plaatje! :eek: Prachtig :thumbup: |
Quote:
velgen lijken iig 17 inch en de sloffies lijken 185/30r17 |
Quote:
Zijn Mercedes Lorinser velgen volgens mij, had even geGoogled en toen kwam ik daarbij uit. :cool: |
Mijne maidson sé!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
madison;)
leuk ding:thumbup: |
Quote:
mooi ding :thumbup: bekende plek in veenendaal oost :D gr jeff |
![]() ![]() Mijn hok |
Een verlaagde 5 deurs ziet er altijd zo dik uit imho
|
Quote:
polo verkocht? |
Quote: