![]() |
nope gewoon 4x100..
16ers gaan um toch niet worden ook of het moeten smalle zijn met een hoge et.... dacht dat het wel mee viel maar hij is toch aardig laag dus:D |
Heb je ook nog een Honda erbij gekocht! :thumbup:
:D :D :D :D |
nee gelukkig niet,wat een hok is dat....
ding is omgebouwd naar vtec turbo en werd van de week uitgereden door een swift gti... de eigenaar was niet zo blij:D:D |
Sjezus, wat voor een turbo is dat dan? :screwy:
Een elektrische zeker die je er zo tussen kunt zetten! :D Maar goed back ontopic: laat de Audi maar gauw gespoten worden, ben toch wel benieuwd! :thumbup: |
die turbo is een of ander vaag imi ding,veelste groot....
spoelt pas op bij 6000toeren ofzo:screwy: morgen ga ik spritzen hoop ik.... |
Quote:
wel een camara mee dan hè ;) |
succes vandaag
|
Spritzmeister XL?? :D
:thumbup: |
Hey Gerben, dit gaat weer de goede kant op :thumbup: Succes met spuiten vandaag.
Ik heb dat tapijtje vandeweek even uitgewassen en die bitumenlaag eraf gehaald, hij is is weer als nieuw :d |
Zet hem op, Gerb :) Lekker aan 't spuiten ?
|
thanx everyone,ben net klaar....
wat een hels werk is dat zeg als je het nog nooit gedaan hebt,ben doodmoe. over het algemeen is het erg goed gelukt,maar omdat ik zonder enige ervaring met strakmaken of spuiten dit gedaan heb valt er altijd wat over te zeggen vanzelf. er zitten een paar flinke zakkers in en wat plekken waar de verf niet helemaal met de ondergrond samenwerkte.toch ben ik niet ontevreden,dit resultaat had ik met rollen niet bereikt. even een teaser;) ![]() |
achja, zou wat zijn als je in 1 dag een professioneel spuiter was he?
een ander had het misschien niet eens aangedurfd. die zakkers krijg je er vast nog wel uitgepolijst als het eenmaal droog is. ben benieuwd naar foto's van het totaal plaatje. |
ziet er wel goed uit, alleen een beetje oranje uitgevallen lijkt het wel!
|
Quote:
idd,ik ga hem morgen rustig uitpakken en proberen alvast wat op te bouwen,na het weekend maar eens rustig kijken,licht opschuren en polijsten moet afdoende zijn denk ik.... @meindert,de motip spuitbus is zo goed als dezelfde kleur,ik heb de sponningen uitgespoten op de originele lak en dat valt niet op. je ziet het morgen wel;) |
ik wil hem ook nog wel een keer IRL zien als hij eenmaal af is, maar dat komt volgens mij nog wel goed.
|
Quote:
Is goed pik als ie maar klaar is op 2 mei! |
Quote:
ik hoop dubinn te halen,heb alleen te horen gekregen dat ik de 30e m'n banden pas krijg :mad: en de audio moet ook nog bekleed worden naast de verdere opbouw... |
zal morgen ook even een foto van de wielen online gooien trouwens,zijn ook super gelukt....
|
op 2 mei zit ik in Zemst, retro mania :D
welke wielen zijn het nu geworden trouwens? |
de 15ers...(drag)
had al zo'n vermoeden dat jij die kant uit zou gaan,is iets dichterbij gok ik:D |
op een afstand ziet hij er goed uit, neem aan dat je van dichtbij NIET hoeft te schrikken lijkt mij! :thumbup:
Ben benieuwd dan naar foto's overdag! ;) |
Quote:
nou,zo supershowroomstrak is ie ook weer niet hoor;) maar dat had ik ook niet verwacht.... |
Quote:
Maak daar maar XS van :D zo groot is gerben ook weer niet :lmao: :nana: |
wederom goed bezig geweest gerben :)
ziet er weer lekker fris uit :thumbup: |
Quote:
ik zit bij de organisatie van de dubinn en ik krijg mijn banden de 29ste, en moet voor die tijd nog een blok klaar maken en inbouwen en de auto apk keuren, wat dus niet met de nieuwe banden gaat lukken dus ik moet ook nog een setje wielen wisselen... life's a bitch... gewoon doorwerken en dan redden we het wel toch :thumbup: |
Quote:
ik ben blij dat jij het zegt met je 1.65:lmao: heb u net even naar buiten gerold,helaas valt het me toch erg tegen,vooral omdat het strakmaakwerk wel erg mooi is gelukt.er zijn wat plekken niet goed gedekt en stukken die er veel te dik inzitten,waardoor ie op de ene plek vol in de kleur zit en op andere plekken doorschijnend.ook nog wat kleine plekjes gezien die niet zo mooi strak zijn en plekken die ik niet goed ontvet/schoongemaakt heb.maar ik mag um nog wel een keer spuiten van de grote baas,heb nog verf zat dus maandag gaat deze jongen weer schuren:thumbup: thanx voor de support,komt best goed :cool: mocht ik dubinn niet halen,too bad,ik heb m'n best gedaan... |
ik 1.65 echt nie doe der ff een dikke 10cm bij :D
|
Quote:
:nana: :thumbup: |
gelukkig dat het nog een keer mag. Rood is ook een klotenkleur qua dekking!
|
Quote:
klopt,maar heb nou iig een goede ondergrond:D |
vandaag de audi weer helemaal geschuurd en nog een keer gedaan.
heb de verf iets meer verdund en een heel dun laagje erover gezet. morgen weet ik meer:Dmaar de vooruitzichten zien er goed uit. |
Ben benieuwd of het nou wel goed komt met de kleur, wel jammer dat het de eerste keer niet is gelukt
|
ik heb het vandaaag even goed bekeken,mij hoor je niet klagen;)
ziet er goed uit,vind ik zelf,orgen hoop ik verder te gaan met afbouwen. |
ga je zondag dan toch redden|???
|
hangt erom,ik heb 2 banden al binnen,die heb ik gelijk eromheen gelegd en gebalanceerd,wanneer de andere 2 komen is nog een verrassing denk ik...
voor de rest is het ruiten erin,audio bekleden,bumpers erop en lichten erin en gaan. |
Mooi hoor, alles zelf gewoon aanpakken. Veel leuker ook, zeker als je het resultaat zelf goed genoeg vind. :thumbup:
|
ah joh anders kom je toch op kale velgen
|
Quote:
haha,nee mocht ik de banden niet krijgen kom ik met de polo. heb al wel een mailtje gehad van ze,waarschijnlijk komen je banden de 30e :screwy: hoop dat dat ook echt zo is dan maar ik zie het somber in:mad: @PA;zo is dat:thumbup: |
mijn banden zijn net vanmorgen geleverd heb ik begrepen, probleem is ik moet werken, heb de banden daarom laten afleveren bij mn ouders, kan ik ze vanavond ophalen. en moet ik ze zaterdag dus nog ff omlepelen, en dan nog diverse items opbouwen op het meeting terein smiddags.
|
en, banden binnen?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:32. |