![]() |
Netties Heur..? word een dik bakkie..
|
Zwart wil ik niet, die was eigenlijk al afgevallen. Rood is wel dik en wit voor langer termijn een betere optie..als ik in een gekke bui ben knal ik hem rood en anders wordt hij wit. L90E:D:D
Thnx voor de reacties! Morgen weer aan de golf werken, net nog wat onderdeeltjes besteld en morgen gaat hij op zijn wielen! |
Niet echt een productieve dag... ik stel voor dat we het daarbij laten Robbie :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lekker weer op z'n eigen pootjes,top:thumbup:
|
Netjes hoor (stiekum wel jaloers op dit werk) :thumbup:
|
Heel mooi project Rob!! :thumbup:
Een vraagje: heb je die slotdrager laten coaten of is die gespoten? Kan me herinneren dat Martinus de zijne heeft laten coaten en dat die in de hoeken krom trok. |
Dank je Erik!
Bedoel je die frontplaat waar het slot van de motorkap in valt? Want die heb ik namelijk laten coaten, hij is bij mij iedergeval niet krom getrokken voor zover ik het heb kunnen zien. |
afgelopen zaterdag hebben wij dus geen voetbal gekeken, maar gekozen een paar uurtjes aan de golf te gaan werken.
weer wat kleine dingen gedaan, zoals sloten, deurvangers, en alvast een gedeelte van het binnenwerk van de deuren gemonteerd. ohwja, bijna vergeten........het blok hangt er weer in :) de eigenaar weer lekker blij :thumbup: ![]() ![]() |
Quote:
:slap: |
Quote:
gewoon even voor het belangrijkste gekozen :rolleyes: |
MIVW halen we toch niet meer :D :giggle:
|
Quote:
1-0 voor misha......... :( :tongue: |
Goed werk heeft tijd nodig:)
@ Rick thnx voor de hulp en de foto's nog! |
Hij is weer lekker bezig geweest. Nou heeft ie tenminste de ruimte, aangezien z'n groene neefje weg is!
|
Goed bezig :thumbup:
en die sleutelruimte :wuv: |
Quote:
Wat wordt de eerste meet? |
Quote:
Ik zal het compliment thuis doorgeven.... |
Quote:
Nog APK, uitlijnen en taxatie. Moet ik nog helemaal regelen. Misschien al vagfest als eerste meet, maar hangt van apk-man en taxatie-man af! |
Wat een Project :thumbup: super!!
|
Een zaterdag met zomers warm weer... :cool: Aan het water relaxen?
Nee natuurlijk niet, projectuuuhh! :screwy: Vanmiddag tot begin van de avond bezig geweest met jeroen. Eerst heel de kabelboom uit elkaar gehaald, wat 'nieuwe' delen nagelopen en vervangen. Boom helemaal schoongemaakt en uiteindelijk erin gelegd..wat een klere werk! Verder nog de aandrijfassen met nieuwe OEM bouten vastgezet, rembekrachtiger gespoten, vloerisolatie grotendeels geplaatst, nieuwe slotvangers gemonteerd, en nog wat andere kleine frutsel werkjes waar ook weer veel tijd in gaat zitten. Aantal foto's van de werkzaamheden! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kijk 'm shinen! ![]() Tot zover de update! |
Weer heel netjes bezig. :thumbup:
|
ziet er allemaal goed uit :cool:
|
thnx manne!
|
golf gaat beter als nieuw zijn als hij af is :thumbup: doe zo verder :D ik wil updates zien
grtzz |
Zondag Dub05?
:fingered: |
Jazeker maar niet met deze, kever gekocht hoorde ik?
|
Wie ik? Nehhhh :D
|
Quote:
Dat zou nog eens een mop zijn, dat Misha een 66'er kever zou kopen... een groene! hahahah... Ik doe het in m'n broek! |
Heb er in ieder geval nog geen verkooptopic van gezien onder Misha's naam. :tongue: :D
|
Wat zou ik moeten verkopen dan?
|
De golf blijft dus Misha verkoopt niks :D
Oke back on topic, ik heb nog een 'Onderdelen gezocht' topic, kijk daar ook even op a.u.b. heb namelijk nog onderdelen nodig!! Misschien vrijdag avond en anders zoiezo zaterdag weer lekker aan de gang! |
Quote:
De eventueel gekochte Kevert. :D |
Hoe kan ik iets verkopen wat ik niet heb dan?
|
Quote:
Mwa, je verkoopt hier de hele dag door attitude dus wat dat betreft... ;) |
Stoere opmerking, jij bent zeker bij mij wezen shoppen..
|
Quote:
Verkoop ik in een tube.... atti-tube! |
Omdat ik zo'n bikkel ben verkoop ik hele vaten ... vattitude :D :giggle:
Maar goed, we dwalen af.. hoelaat ga je aan de gang zaterdag Robbie? |
Ja we dwalen idd af..back on topic! PLEASE!!!
Ik ga zaterdag rond 8 uur/half 9 al aan de gang. Misschien vrijdag avond ook, hangt er een beetje af of ik er naartoe kan en of ik wat spullen klaar heb liggen. Zondag iedergeval naar Dub05..mezelf jaloers maken dat ik nog niet kan shinen met de golf.. Maar die tijd komt!! |
Oke dan, kom ik misschien na de middag nog wel even aangeprutteld :clap:
Beetje motivatie kan geen kwaad denk ik.. nog even en het is weer zoiets: ![]() Maar dan nog beter :D |
Met welke auto kom je zondag dan? Misschien komen we elkaar nog even tegen. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:15. |