![]() |
Limburg is weer goed vertegenwoordigd de laatste dagen qua diefstal.
de 1 van de vorige pagina in melick en de golf 6 uit heerlen die uitgebrand teruggevonden is. zonde |
Gestolen! Golf 5 GTI
Mocht iemand hier deze auto kennen, gezien hebben, of wat dan ook, graag even melden!
![]() Als het hier verkeerd staat, hoor ik dat ook graag. |
gestolen golf 5 tdi r32 uitgevoerd!! zilver kenteken 53-xh-xg
![]() |
Deze Volkswagen Golf 2.0 TDI R32 uitgevoerd kenteken 53-XH-XG is vanmiddag rond 17.15 uur bij ons gestolen. Graag dit bericht delen. Al vast bedankt
deze auto is gestolen bij een bekende garage houder van me. frank overweg te olst. |
Gestolen Golf 3 Vr6 JH-JZ-60
Afgelopen donderdag 16 mei is overdag in Boxtel een Golf 3 VR6 gestolen.
Deze auto was/is van een bekende van mij. Het is een volledig originele VR6 op de supersprint (enkele eindpijp ) Hieronder 2 recente foto's van de auto ![]() ![]() Graag horen wij het als iemand iets weet ! +31 6 13 39 66 98 |
Bbs rs gestolen
De nacht van 19 mei op 20 mei zijn onze bbs rs gestolen van op de cabrio
De daders hebben de auto opgekrikt ( op plaatsen die er niet voor diende ) op bakstenen gezet en dan de wielen gestolen De raam werd ingegooid om de bijhorende deksels uit de wagen te stelen Wie ergens deze set ziet op duiken gelieve iets te laten weten via pm of vdblars@telenet.be Het betreft een set bbs rs 15 duim die hoogglans verdicht zijn inclusief deksels en met 165/40/15 banden op van nangkang De gouden tip word beloond De velgen zijn gestolen omgeving willebroek ![]() ![]() |
wow, dees is wel zuur, we waren er daarnet nog over bezig.
Ik heb dat dopje komen halen met mijn mk1. succes! |
Inderdaad we hebben er nog over bezig geweest , 10 minuutjes later kreeg ik telefoon met dit leuke nieuws ...
grtz |
Afgelopen nacht is de Golf G60 van Frans gestolen, mocht iemand meer weten neem dan asap contact op! Frans Loeffen op Facebook of eventueel via mij. Herkenningspunten zijn Dubclub-sticker achterop, ATS Cup, grijze recaro's, US achterlichten.. verder volledig originele G60 in het zwart, kenteken: LV-XF-77
![]() ![]() |
weer eentje weg, zonde
|
Opgelet Corrado gestolen afgelopen nacht in Emmen!
Kenteken JG-BG-92. http://www.newspower.nl/vw-corrado-gestolen-in-emmen/ |
Brilkever uit 1951 gestolen
Ik kwam een triest bericht tegen in de Tubantia van vandaag: in Enschede is er een 1951 brilkever gestolen. Misschien komen de oplettenden onder ons hem ergens tegen, of de onderdelen ervan...
Enschedeër ziek van diefstal van oude brilkever (Voor alle duidelijkheid, ik ben dus niet de eigenaar.) |
Quote:
Was net ook op hart van nederland. Wat bezield sommige mensen toch? Ter plekke afschieten! |
vannacht gestolen golf1 vr6 cabrio paars!!
Weet niet waar ik dit moet plaatsen dus maar hier....
vannacht gestolen omgeving Echteld, Paarse golf1 vr6 cabrio. graag naar uitkijken. https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd....911294261_n.jpg |
![]() |
Dat is mooi kloten
Kunnen ze nou nooit van andermans spullen afblijven Het is wel een opvallende kleur dus dat valt wel op Welke omgeving is hij gestolen ? |
Omgeving Neder Betuwe had ik gelezen...
Wel aardig kut, heb je net een geweldige auto, dik blok erin en een nette mooie kleur... En dan dit... |
heb je eventueel meer details, speciale onderdelen enzo, misschien dat die ergens op duiken op MP bijvoorbeeld.
Sterkte, hopelijk wordt ie zonder al te veel schade teruggevonden |
wie is er nou zo dom, om een paarse golf 1 cabrio, met een vr6 erin te stelen... raar verhaal lijkt me, auto valt nogal op namelijk...
heb je geen tracker in je auto ofzo? |
Ik zal ook marktplaats e.d. In de gaten houden
Is idd opvallende wagen dus hoop dat het niet lang duurd |
als de auto ook maar op een manier gevonden zou worden.... dan is het wel via volksforum..
|
Idd we doen met ons alle ons best voor je
|
in het ergste geval is ie al het land uit, maar die kans lijkt me redelijk klein..
|
ik heb hem vanavond al gelijk op facebook gezet...en gevraagd of iedereen deze wil delen...
als je niks doet helpt het ook niks... toch :thumbup: |
Kreeg hem vanmorge gelijk al op facebook, deze is nog wel in nl voor laatst gezien half4 s nachts richting utrecht op de a2. Dus als je kijkt op routeplanner dan is dat precies de andere kant op als na de grens. Ding staat omgeving utrecht of Amsterdam gok ik.
|
Ook ff op internationale deel posten. en Ebay in de gaten houden voor onderdelen.
Hoop dat je hem terugvind! Word steeds meer gestolen lijkt wel... |
Hm, ik woon tussen Utrecht en Amsterdam in. Ik hou mijn ogen dus goed open!
|
Deze heb ik nog pas geleden achter op een aanhanger zien staan, toen reed hij richting Ochten. Maar dat was waarschijnlijk voor hij gestolen werd.
|
Quote:
Ik neem aan dat je maatje de lener kent? Blijft klote zo iets!. Succes ermee :thumbup: |
Deze is vanmiddag terug gevonden in Sprang Capelle.
|
Mijn golf 2 gtd is gestolen, nummerplaat 1FMN195, tornado rood, G60 staaltjes en staat ietsje lager dan origineel. Is vannacht gestolen in Geraardsbergen
wie hem ziet bel mij op: +32498651168 en verwittig de politie. ![]() alvast bedankt om uit te kijken |
Als hij nog in nederland is... Of belgië weet niet waar je woont, dan moet hij haast wel gevonden worden zon mk2 valt toch wel op tegenwoordig.. Zeker met belse platen
|
Zonde zonde!
|
Quote:
deze stond te koop toch ? ... zeker weten dat het iemand is die al eens lang gekomen is met interesse in de wagen ... maar die niet het geld had ervoor ;) |
Quote:
is maar 1 iemand komen naar kijken. De rest is nooit komen opdagen. Die ene persoon is dan nog iemand die ik ken. |
Quote:
dan is het zeker iemand die de wagen kent ... een dief steelt geen golf 2 gtd ( niet snel genoeg voor een ramkraam ;) ... het is dus een kenner . ik hoop dat hij snel terecht komt en het liefst nog in goed staat |
dat is balen zeg, hij was net pas gespoten! Heeft iemand hem bij de spuiter zien staan ofzo?
|
GESTOLEN!! DELEN!!
Gister (5-5) is dit geweest, omgeving Ridderkerk (overdag). WEET JE OOK MAAR IETS GRAAG CONTACT OPNEMEN!! KENTEKEN 88-VGZ-9 Grijze Volkswagen Transporter T5 kenmerken: -2.5TDI 174pk -embleemloze gril voor -carbonlook lijsten -zwarte 997 Carreravelgen (19 inch) -verlaagd ![]() |
Golf mk2 bezitters/liefhebbers opgelet!!!
Nadat precies 2 jaar geleden de voor m'n moeder aangeschafte Golf GL uit 1990 (licht blauw met., km 104.000, stuurbekrachtiging, ABS, airco!) na nog geen 2 weken voor d'r deur (Heerlen) gestolen is hebben ze 2 weken geleden mijn broer zijn org. Carat (licht goudkleurig) uit 1985 gestolen (JT bioscoop Kerkrade).
Nu kreeg ik gisteren telefoon van m'n moeder dat haar Golf Madison 1.3 uit 1990 (licht groen met.) ook gestolen is!! :mad: , bij Ikea woonboulevard Heerlen. Deze was sinds 2003 in haar bezit, ik weet niet welke Godverlaten kl..tzak(ken) hierachter zit en of het op dit moment alleen in Zuid-Limburg gebeurt maar jullie zijn gewaarschuwd!! |
All times are GMT +1. The time now is 00:16. |