![]() |
ziet er mooit uit!
|
Knappe vento!
|
Quote:
zou heel goed kunnen heb hem daar bij de automat gekocht;) |
|
Dies netjes geworden zeg!
|
Quote:
Thnxx :thumbup: |
|
Kan nou niemand een normaal formaat foto posten?
|
Waarom heb je een pallet op je dak?
|
Quote:
Bouwvakker..? Jan Palletboer :tongue: Quote:
Zo toch....? :D ![]() ![]() |
Is dat die van jou Biezelwerks? Roege bak ja!
|
Ja Rene :thumbup: Das miente..., heb hier veel meer foto's van?
Alleen helaas nog geen Topic voor aangemaakt!! Heb de Vento zelfs Te koop Aangeboden, zal dr zeker spijt van krijgen.. :confused: |
![]() |
@ Biezelwerks: zonde!
@ Moderators: Tijd voor een image-resizer? :thumbup: |
Quote:
haha Nice man |
@udo: bij golf2 staat ook zo'n fototje van mijn andere golf
|
|
|
![]() |
Quote:
Reed jij van de week in emmen, met een klein amerikaans bordje onderin op de bumper? |
Okeeeeeeeee dannnn!!!!
[QUOTE=René]@ Biezelwerks: zonde! Rene, die gaat ook nie zomaar weg hoor..., weggeven kan altyd nog? :D ![]() ![]() ![]() ![]() Velgen inmiddels Verkocht !! ![]() |
Wat een bagger foto's :shake:
Kleur van de wagen is dik ! |
Nou ben dan benieuwd naar jou Foto's....,heb je een Topic toevallig van de mk.III.. :rolleyes:
En ja kleur is net iets mooier dan die van jou..? :tongue: :D |
gelukkig wel een erg gave auto maar foto's maken en bewerken is niet je sterkste punt.
|
Quote:
Ha..ha.. zeker eens? Foto's zijn ook 10x niks, heb wel andere maar die staan niet op deze pc helaas! Zal het snel goedmaken.. :D |
En ik vraag me nog steeds af waar al die vraagtekens in je zinnen altijd vandaan komen. :tongue:
Vond de auto op lichtmetaal echt retegaaf. Dat staal met die doppen is niet zo helemaal mijn ding. De auto zelf is gewoon heel netjes! :thumbup: |
@. Tjaap & breadfan : Thanks, ja de Artec wielen vond ik ook zeker super onder de Vento, maar helaas gewoon te breed.
Voorschermen heb ik bijna 2cm gerold, en dat was veel helemaal om de originele lijn te kunnen behouden. En nog stonden ze erbuiten, en kon helaas niet lager vandaar.. 9 en 9.5x16 maar de velg raakte de demper ook steeds. Wil eigenlijk naar 18inch. heb een compl. onderstel met 5x100 klaarliggen, dat wil ik dan gaan monteren. Velgen met doppen ja, dit omdat ik het juiste wiel nog niet ben tegengekomen Zoals beloofd betere Pics :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Thanks :thumbup: |
He Biezel, natnek. Kijk ff in het golf 3 pic post topic ;)
|
Quote:
Hoezo, niks gezien...? :tongue: Nou oke, die mkIII in de rode primer bedoel je toch... :D Nice waggeltie kerel! |
Quote:
Er is meer aan veranderd dan jij denkt. |
Whahahahaha, Tim, je onderschrift?? Gaaf?? :D
|
Quote:
Hooooog tijd, voor een Topic dan!!!!!!! Of nu al pijn in die afwashandjes van het onderschrift.. :screwy: :tongue: |
|
Quote:
U gaat mij op de proef stellen ? Pas op he ! |
Ziet er goed uit Magik!
|
![]() ![]() die zilvere is de mijne |
Nieuw, net m'n eerste kilometers gemaakt! :D
![]() ![]() |
de clowns ride :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() :D :D :D :D |
Watn gare bak he! :D En verander dat onderschrift ff joh!
|
Quote:
blablabla :tongue: :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 21:59. |