Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   dat waren nog eens tijden .... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34266)

heinz74 19-11-2012 10:32

MK1 speed?...de naam is Harry van Bladel? in het echt..
ik ken GX 84 NR nog van de Brabantse regio Meetings ..zelfs toen er nog een 1,6 8v in lag...

heinz74 19-11-2012 11:42

wel schitterend om dit allemaal weer terug te lezen ,ik ben er vanaf het begin bij geweest..op Baarlo.regiomeetings,nieuwjaarsmeetings etc etc
tijden/mensen/samenleving/regels/politie zijn zo veel veranderd..
en maak jezelf geen illusies...die tijd komt nooit meer terug

Bijv ,ik kocht mijn 1e Golf 1 GTI in 1992 (ik was 19 jaar) ,een rode 83er met schuifdak ,groen getint glas ,13 inch Ats cupjes etc ...met net een ton op de teller
Man!..dat kostte toen heel de wereld voor me (9500 gulden),ik had amper nog geld om van de 1e eigenaar thuis te komen voor benzine..
maar ik was wel helemaal van de wereld ,er reden hiero in Roosendaal hooguit 3 van die dingen rond..(nu rijd elke drugsdealer hier een r32)..je voelde jezelf de koning te rijk ..

ik werkte toen die tijd 70uur in de week in de autoschade ,en toen leverde dat in tegenstelling tot vandaag nog wel leuk geld op...en zo kocht ik eerst een setje Billstein schokbrekers (legde ik eerst zolang onder mijn bed),vervolgens een setje H&R veren ,Eibach stabilisatoren ,In Pro achterlichten etc etc
en als je dan alles bij elkaar had dan monteerde je alles...en dan reed zo'n auto ook vele malen beter strakker..het was ook niet geheel voor de looks.
tegenwoordig bestel je een wegwerpschroefset via een website en hoop je maar dat het het juiste is..je rijd meestal je auto toch niet langer dan een jaar,mochten de dempers kapot gaan ....tsja jammer dan.
een jaar later spoot ik de GTI helemaal over in LC6V van Audi..dat was toen al niet effe snel schuren ..effe wat sealer of spuitbussenprimer erop en overblazen
nee,dat nam heel de winter in beslag..alles nieuw erop/aan..kostte een vermogen eigenlijk ,ware het niet dat je alles toen nog nieuw kon krijgen bij de dealer..
tegenwoordig rijd men dikwijls naar de Action voor schuurpapier en matgrijs of zwarte spuitbussen
dan nog een imperial van de rommelmarkt op dak met een rieten mand en een gele bak Heineken bier ,en dat was het weer
'Onze' auto's in die tijd waren naar huidige begrippen best 'saai' ja ,meestal niet meer dan een donkere Metallic kleur ,verlaging ,en een set mooie wielen eronder..tenminste voor de leek dan ,(een KR was toen legendarisch)
maar wat een tijd en moeite en niet te vergeten zuur verdiende centjes het soms had gekost
ook de komst van internet maakte het allemaal anders ,je had in 93 bijna geen weet wat er in Japan of de Usa gebeurde..en toch reden er zat Crx jes en Preludes..zoiets las je niet in de krant of op Teletekst..
ik denk ook niet als toen een firma bestaan had net Rotiform dat ze hier zo makkelijk bekend hadden kunnen worden ..
ook zijn mensen nu eigenlijk alleen maar altijd met hun telefoon bezig ,Whats appen..Twitteren om elke scheet die dwars zit..slap ouwehoeren etc etc
Toen moest je 100km rijden naar 1 of andere sloop voor een 16v hoofdremcylinder..nu koop je hem via Internet of (erger nog) Marktplaats

Wel mooi dat ik de Golf van Ed Timmermans nog steeds voorbij zie komen
dat is en was echt 1 van de mooiste uit Nl ,ik ken de auto nog uit de tijd dat er een standaard DX inzat en een standaard GTI interieur..
maakte ook altijd wel een praatje met Ed op meetings
was ook waarschijnlijk de eerste Golf 1 met 02a kabelbak G60 conversie..
heb ook ooit een klein stukje mee mogen rijden toen.. :eek: ..ging goed van zijn plek...
mis ook nog wel wat namen en auto's van toen..die de oudere garde zeker kennen
bijv , Ed van Kooten.Rob Stokkel, Erik de Leeuw, Henk Ruisch,Henk Vreuls,Cees Smit,Peter van de Maden, Hans weis,..John van Kroonenburg, Dieter Reidt,etc etc..(oja wie kent HG trading nog :screwy: )
en de auto's van de Engelse mannen van het terziele Radicool ,Simon Faiers zijn Cobalt blauwe..en die rode GTI 1 die er altijd bij was..
de Lowrider Pirelli GTI op Airride met verguld motorblok van Alfred Caspers..
de zwarte franse GTI met vleugeldeuren ,911 dash en 1,8t blok (in '98), Jagermeister GTI 1 van Michael Koordt ,alles verchroomd/gepolijst
etc etc ..
mooie tijd jongens..al word ik 100,vergeten doe ik het nooit..

patrick 86c 19-11-2012 20:24

Mooi geschreven Heinz.

sixpack 19-11-2012 20:34

Een hoop van die namen doen nog mee Heinz al dan niet in een andere vorm :thumbup:
wij zullen elkaar ongetwijfeld ook "kennen" ;)

Domi 19-11-2012 20:53

Mooi geschreven!!!! En Tja, HG trading vergeten we ook nooit :D

heinz74 20-11-2012 15:40

Quote:
Originally Posted by sixpack
Een hoop van die namen doen nog mee Heinz al dan niet in een andere vorm :thumbup:

Dat moet haast wel..hahaha
Tsja ,ons 'clubke' uit West Brabant was ook redelijk bekend...
mijn bekendste maat was Marc de Groot toendertijd..had toen ook een '83er
(NG-18-PS)..eerst zilvergrijs..naderhand Bright Blau..met een 2.0 8v van John v Kroonenburg erin..
we waren altijd een heel weekend op Baarlo met ongeveer 10 auto's ,tentenkamp ,barbeque en bier heel veel bier..(we hebben John toen regelmatig zat gevoerd :thumbup: )..was ubergezellig..
ik was de spuiter in het groepje ,Marc de monteur,we hadden ook iemand die banden en velgen kon regelen ,waren altijd aan vanalles aan auto's aan het rotzooien..kwamen ook bijna elke week bij V Kroonenburg in Geldrop(de Bleekvelden)
maar toen de GTI club uiteenviel ,en de Meetings een ander 'karakter' kregen werd het ineens een stuk minder, tsja en de meesten gingen samenwonen of kochten een huis (kon toen nog)..
ik had altijd een 2e type 1 GTI als dagelijks vervoer erbij ,later zelfs een nette witte Pirelli (64-FL-SJ)..maar begon toch mijn interesse te verliezen in dat spul ,de buitenwereld snapte die 'ouwe zooi' toch niet bovendien
ik heb mijn 1e GTI die ik 15 jaar heb gehad in 2007 verkocht voor een lachertje.en de Pirelli een jaar later van hetzelfde
sindsdien heb ik 3 BMW e30's gehad
1 met een M30B35 conversie.. :eek: (gestolen),een Calypsorode 316i Edition met 50.000km (door een ander total loss gereden :mad: )en tot heden een zwarte 2 Deurs met M50B25 conversie (gaat met 200pk ook goed los)
buiten dat ik elke dag word aangehouden door de politie BMW -> automatisch Aso..(meneer u reed opvallend langzaam die woonwijk in...(duh m'n carter hangt 10cm boven de grond,maar vertel dat maar eens aan Baantjer)..)
wil ik gewoon weer terug naar een net Golfje 1..met een g60 erin..
als je daar mee besmet bent laat je dat nooit meer los...al heb je een ///M gehad of een AMG ..

erik gti 21-11-2012 15:22

hee heinz 74

ik was er ook vanaf de eerste keer baarlo bij
ik sliep toen nog op het middenveld in mijn auto
man wat een mooie tijd was dat
net als jij van je allerlaatste geld een golf 1 gti kopen van de eerste eigenaar en maar sparen voor een verlagingset en ats cup velgen

ik had die gele type 1 met dikke golf2 bumpers en later een g60 erin
gekocht in '92 en verkocht in 2005 en spijt als haren op mijn hoofd (die zijn er nu ook af)

in 2011 de golf weer terug gevonden en nu ben ik bezig om hem op te knappen
die tijd van baarlo krijg ik er niet mee terug ,maar wel een klein beetje mijn jeugd

zal binnenkort maar eens een topic openen en als ik weet hoe ik foto's moet inscannen en plaatsen zal ik hier een paar baarlo foto's plaatsen

groeten Erik

bobby-digital 21-11-2012 16:53

Quote:
Originally Posted by heinz74
mis ook nog wel wat namen en auto's van toen..die de oudere garde zeker kennen
bijv , Ed van Kooten.Rob Stokkel, Erik de Leeuw, Henk Ruisch,Henk Vreuls,Cees Smit,Peter van de Maden, Hans weis,..John van Kroonenburg, Dieter Reidt,etc etc..(oja wie kent HG trading nog :screwy: )
en de auto's van de Engelse mannen van het terziele Radicool ,Simon Faiers zijn Cobalt blauwe..en die rode GTI 1 die er altijd bij was..
de Lowrider Pirelli GTI op Airride met verguld motorblok van Alfred Caspers..
de zwarte franse GTI met vleugeldeuren ,911 dash en 1,8t blok (in '98), Jagermeister GTI 1 van Michael Koordt ,alles verchroomd/gepolijst
etc etc ..
mooie tijd jongens..al word ik 100,vergeten doe ik het nooit..

Heb de auto van Henk Vreuls nog steeds in mijn bezit:) Als het tenminste dezelfde Henk is, kenteken GS 37 DZ

heinz74 21-11-2012 18:12

jip dat is hem..1 van de eerste toendertijd met nageruste stuurbekrachtiging..
is ook helemaal uit elkaar geweest ..kosten nog moeite gespaard toen..

MK1speed 21-11-2012 19:36

want ik ben hier zelf nieuw op op volksfurm
en ik was wel benieuwd of mijn oude auto nog bestond ???

kan iemand mijn ook vertellen hoe ik een foto tusen deze tekst kan zetten
dan kan ik laten zien hou hij er toen uit zag.

Sjeesbeest 21-11-2012 19:54

Quote:
Originally Posted by MK1speed
want ik ben hier zelf nieuw op op volksfurm
en ik was wel benieuwd of mijn oude auto nog bestond ???

kan iemand mijn ook vertellen hoe ik een foto tusen deze tekst kan zetten
dan kan ik laten zien hou hij er toen uit zag.

Zo toch?

bobby-digital 21-11-2012 20:11

Quote:
jip dat is hem..1 van de eerste toendertijd met nageruste stuurbekrachtiging..
is ook helemaal uit elkaar geweest ..kosten nog moeite gespaard toen..

leuk zeg, iemand toevallig nog foto's uit die tijd van mijn auto? Ben jaren geleden nog een keer een bakkie bij Henk wezen doen, aardige kerel. heeft er toen voor 15000 gulden een Dennert 8V ingelegd met 143 pk:) kwam best lekker van de plek, en idd met stuurberkrachtiging :D

Sjeesbeest 21-11-2012 20:21

Aangezien de scanner defect is, een paar foto's van toen (1994/95) met de foon van nu :P

Waaaahahaha... en mezelf met m'n tjoening (later wel weer teruggebouwd)

Johan1982MK1 21-11-2012 21:58

Dat kostte ook wat om in die tijd een g60 in te bouwen :eek:

mooie foto's :thumbup:

Tjaap 21-11-2012 22:09

Quote:
Originally Posted by sixpack

Wil net zeggen. Zit zelf pas sinds 99 in het wereldje maar veel van die namen spreek ik nog op best wat meetings. Zo heeeeeel veel is er echt niet veranderd. Ja er rijd veel rommel tussen maar op elke meeting staan nog steeds auto's waar een vermogen ( op meerdere manieren) in schuil gaat.

Mk1-Addict 21-11-2012 22:54

Quote:
Originally Posted by DrWeber
Mooi om de foto's van toen weer eens op internet te zien. Dan komen alle wilde verhalen weer boven, de belevenissen in Baarlo, Drachten, Valkenswaard, Assen, Hofstade, Luckau, Castrop Rauxel, Crowthorne. Wat een tijd hebben we toen als broekies beleefd. Ook leuk om me acht kleppertje te zien met 200+pk. Mensen zijn hier wel goed geinformeerd maar zie ook diverse bekende namen voorbij komen. Het autootje staat inmiddels wel verdiend te rusten achter bij ons in de loods, het motortje is helaas gecrasht in een andere GTI. Rij helaas niet meer in deze groene golf 1, ligt nog wel een motor in met nog meer pk-tjes. Op een zelfde manier klaargemaakte 2 ltr. 20v met 50er Webers, op de 8v zaten toen 48er Webers.
Maar ja die goeie ouwe tijd.
sportieve groeten uit Langenboom. Bastiaan van Gaal

Jouw auto werd toch door Wilbert gebouwd en onderhouden? Jarenlang klant bij Wilbert geweest met mijn mk1 cabrio en later nog even een Mk2 g60. Ben in 2003 bij VW dealer Zijm gaan werken en heb toen afscheid genomen van hem, niet om het werk (deed hij fantastisch) maar omdat ik het nu gewoon dichterbij kon laten onderhouden/repareren. Heb toen de BBS RM wielen van hem gekocht die onder de Mk 1 zaten weermee hij is gecrashed in de straat.

doe hem de groeten,

Huibert
zwarte cabrio SFDP81 destijds

LRR 21-11-2012 22:57

Iemand toevallig ook nog oude foto's / info van de mijne ?? GP-PT-23, een marsrode 82'er

Heb hem in 2004 gekocht maar hij is toch al vanaf 93 in NL, dus zou best eens Baarlo bezocht kunnen hebben...

sixpack 22-11-2012 05:43

Quote:
Originally Posted by Mk1-Addict
Jouw auto werd toch door Wilbert gebouwd en onderhouden? Jarenlang klant bij Wilbert geweest met mijn mk1 cabrio en later nog even een Mk2 g60. Ben in 2003 bij VW dealer Zijm gaan werken en heb toen afscheid genomen van hem, niet om het werk (deed hij fantastisch) maar omdat ik het nu gewoon dichterbij kon laten onderhouden/repareren. Heb toen de BBS RM wielen van hem gekocht die onder de Mk 1 zaten weermee hij is gecrashed in de straat.

doe hem de groeten,

Huibert
zwarte cabrio SFDP81 destijds

Bastiaan is/was de buurman van wilbert
volgens mij heeft ie nu een RS4 dus hij blijft wel in de VAG ;)

heinz74 22-11-2012 11:37

sorry voor de bogus foto en het formaat..ben van de generatie die nog met zijn handen werkt..en niet met een laptop
foto is overigens uit '95..
dit was toen mijn 83er GTI ,was eerst Marsrood ,later donkergroenparelmoer van een Audi 80 Sportline..let ook niet op de wielen .alhoewel het wel 'echte' Venoms waren in 16' met Yokodrama AVS banden en geen setje van de boerenbond met Nanpang rubbers
zat ook een volledig zwart leder interieur in ,geheel opnieuw bekleed,een compleet werkend Scirocco schuif/kanteldak ,rondom schijven,Bilstein onderstel, een 1,9 DX van van Kroonenburg met alle toeters en bellen (140pk),een joekel van een geluidsinstallatie.Alpine,JBl,Infinity Kappa,.dit allemaal uit de tijd dat een simpele frontlader radio/cd speler 800 gulden kostte
elk seizoen had ik andere velgen, van nieuwe ATS cups ,RH's,ABT's in 17' (reed klote ,veelste groot).tot uiteindelijk deze Venoms
nadat de auto min of meer amper van zijn plek kwam de laatste 5 jaar heb ik hem toch maar weggedaan..ik meen nog voor €3250,-..
eigenlijk nog dagelijks spijt van ,,geld is zo op ,een simpele bak koffie kost omgerekend tegenwoordig 5 gulden ..
maar wie weet dadelijk weer zoiets terug..het word wel eens tijd weer

Audi1981 22-11-2012 11:44

Hij bestaat nog wel, staat geschorst ;)

SpeedieD 22-11-2012 12:52

Mijn oude type 2 hier op de achtergrond. Voor de restauratie met de TSW's er nog onder... Damn voel me oldtimer nu.....

Die paarse 1 was toen van Danny Brand met een opgevoerde G60.... Daar kon je BMW's mee pesten voorbij de 250km/h grens.... :screwy:

heinz74 22-11-2012 14:17

dan ga ik ook maar even los dan...
en ik heb nog zoveel meer liggen en nog op negatief..er zullen best kentekens tussenzitten die niet meer bestaan ,of auto's die helemaal veranderd zijn intussen.
ook de legendarische Golf van Jeroen Dik ,toen nog een 8v g60..
de campingfoto's van Baarlo zal elke 'echte' overnachter van toen zeer zeker herkennen....the day after ..of zoiets :tongue:
here we go!

rondje camping..daar zie je pas hoe groot deze meetings waren toen..duitsers,engelsen,fransen noem maar op ,het stond/was er

op de laatste 2 foto's hierboven onze Brabo stek..en mijn groene GTI op ATSen..ik zie trouwens net dat we toen nog Heineken dronken :screwy:
de auto's stonden dikwijls gewoon open..sleutels in het contact etc ...dat ging gewoon ..de sfeer was zooo relaxed ,,foto's zijn overigens '94/95/96 door elkaar..

nogmaals.ik heb zoveel foto's van toen..dit is maar een klein stukje..
opvallend dat sommige auto's qua stijl eigenlijk niet of nauwelijks gedateerd zijn..
als er iemand nog een kenteken zoekt...ik kan altijd even zoeken erna..
iemand toevallig nog een ACME tijdmachine in de aanbieding?..ik denk dat ik maar eens terug moet...

bobby-digital 22-11-2012 15:35

[QUOTE=heinz74]als er iemand nog een kenteken zoekt...ik kan altijd even zoeken erna..
[QUOTE]

Kijk eens of GS-37-DZ er nog bij staat:)

thnx

e30 22-11-2012 16:12

Dat waren nog eens tijden zeg.
De tijd dat 7 en 8 x13 hot was,en plat met de pan op grond (zonder air of schroefset).
Vrijdag middag naar baarlo en zondag einde vd dag gebroken naar huis.
Dat waren gouden tijden.

MK1speed 22-11-2012 17:10

Hallo,mooi dat er nog fotos in omloop zijn van mijn oude golf gti GX-84-NR,
toen die tijd veel werk aangehad met restaureren en plaatsen van motor G60,
motor kwam toen van jeroen dik af , was een prachtige golf , kosten nog moeite gespaard.auto is toen verkocht aan een jonge boven in het land,maar ben zijn naam vergeten(is alweer lang geleden).ik was regio manager gti club holland van brabant samen met maikel de munnik (ant,grijze golf 1 gti)en richard vd koppel.
we hadden een groepje met rob stokkel(blauwe gti 1)ed v kooten(mint groen type 1),
en lody zweserijn (paarse type 1 ) . oude tijde komen nu weer terug , ga samen met mijn zoon een golf 1 gti restaureren.rijdt zelf nu in een vw golf 6 gti dus oude liefde roest niet.we zijn aan het kijken voor een originele golf 1 gti met nederlands kenteken om deze als project op te starten.
oude fotos van mijn auto zijn welkom .

heinz74 22-11-2012 17:49

you is Harry van Bladel?..moet haast wel..de foto dat jouw witte naast die van Ed Timmermans staat is gemaakt in Kaatsheuvel op een Zondagmiddag.
Maikel de Munnik was er toen ook bij..echter nog niet met het latere '83 kenteken.

sixpack 22-11-2012 18:39

Kijk.. Ik heb het stokje van maikel overgenomen destijds :)

Heinz Zit GP-VF-85 er ook nog tussen ?

MK1speed 22-11-2012 19:24

ja klopt ik ben harry van bladel
allen kun jij mijn zeggen hoe ik foto's hier op kan zetten
want ik heb er ook ??!!

SpeedieD 22-11-2012 19:38

Die goeie oude tijd op de camping.... Gezelligheid troef met alle nationaliteiten door elkaar inderdaad. Lekker vanuit de feesttent nog ff naborrelen hier en daar....

Zal s kijken of ik mijn oude fotos ook kan inscannen. Vond laatst nog de startbordjes van Baarlo...

Tjaap 22-11-2012 19:39

Die auto van Ed veranderd ook bijna niets hè. Zowiezo laatste keer dat hij gespoten is was 1992.

Ik vind het wel en zuur verhaal hoor van Heinz. Ik maak hier uit op dat je eigenlijk nooit meer op meetings komt. Ik heb nog zelden een auto afgesloten en er is nog nooit iets van me gejat of gesloopt. En weekend meetings waar je je een heel weekend uitstekend kunt vermaken bestaan echt nog. We organiseren er zelf een en het hele forumteam gaat al ruim tien jaar naar vwmania/vagfest.

MK1speed 22-11-2012 20:06

gaan jullie in 2013 ook naar worthersee

daar kijk je je ogen uit

ik ga in ieder geval

heinz74 22-11-2012 20:32

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Die auto van Ed veranderd ook bijna niets hè. Zowiezo laatste keer dat hij gespoten is was 1992.

Ik vind het wel en zuur verhaal hoor van Heinz. Ik maak hier uit op dat je eigenlijk nooit meer op meetings komt. Ik heb nog zelden een auto afgesloten en er is nog nooit iets van me gejat of gesloopt. En weekend meetings waar je je een heel weekend uitstekend kunt vermaken bestaan echt nog. We organiseren er zelf een en het hele forumteam gaat al ruim tien jaar naar vwmania/vagfest.

Inderdaad,ik kom nooit meer op meetings nee,
maar een zuur verhaal..nou dat nou ook weer niet..tis gewoon de waarheid..
niet om daar iemand op aan te vallen maar Drachten kon niet tippen aan Baarlo..eigenlijk al niet vanwege de locatie en de mindere voorzieningen daar
vraag maar aan al die mensen die daar s'zaterdags naartoe kwamen ,buiten het evenement moesten parkeren omdat je het terrein niet opkon.(als je erbij was weet je wat ik bedoel).en vervolgens netjes een bekeuring kregen voor fout parkeren (bijvoorbeeld)
en op de laatste editie Baarlo liep het ook al een paar keer uit de hand (hier ook weer..ik was erbij en heb het gezien)(knakker met n Corrado bijv)
maar ik snap je argument wel,alleen krijg je dan dat eindeloze welles/nietes forumeigen geleuter..daar heb ik geen zin in en voegt niks toe
Hofstade ,Castrop/Rauxel ,Worthersee,..zijn /waren ook allemaal leuk ,en ook allemaal verschillend ook door de jaren heen
mensen veranderen ,de sfeer en opvattingen ook ,de opkomst van multimedia,de eeuwige crisis....doe je niks aan en het zij zo..

Ed zijn auto is wel eens bijgespoten hoor,dankzij zijn oude buurman..maar hoe of wat ..ga ik niet zeggen..dat moet ie zelf maar doen als hij zin heeft
dat het 1 van de mooiste en (nog steeds)netste is ,is buiten alle kijf
dat blok is er in 93 ingehangen door Ed met chirurgische precisie..

Tjaap 22-11-2012 20:58

Hoe precies hij is weet ik wel. Ken Ed ook al wat jaartjes.

Alberto 22-11-2012 21:00

Quote:
Inderdaad,ik kom nooit meer op meetings nee,
maar een zuur verhaal..nou dat nou ook weer niet..tis gewoon de waarheid..
niet om daar iemand op aan te vallen maar Drachten kon niet tippen aan Baarlo..eigenlijk al niet vanwege de locatie en de mindere voorzieningen daar
vraag maar aan al die mensen die daar s'zaterdags naartoe kwamen ,buiten het evenement moesten parkeren omdat je het terrein niet opkon.(als je erbij was weet je wat ik bedoel).en vervolgens netjes een bekeuring kregen voor fout parkeren (bijvoorbeeld)..

was ook een hele uitdaging om drachten te doen toen in die tijd
van het unieke gelegen gezellige Baarlo
naar een kaal en koud stuk vliegveld in drachten , iets wat 180 graden anders en niet te vergelijken is
voor zieningen waren er niet in drachten, er is niet eens stromend water
dus van uit dat oogpunt , waren de voorzieningen best wel goed volgens mij

en kwa drukte ...tja wie had gedacht dat er zo veel mensen op af kwamen
7 kilometer file aan GTI's ....

Quote:
op de laatste editie Baarlo liep het ook al een paar keer uit de hand (hier ook weer..ik was erbij en heb het gezien)(knakker met n Corrado bijv)
..

voor dat puntje met die knakker ( Dhr Mars was dit trouwens met een corrado VR6 turbo ) viel best mee , maar werd door de oragnisatie een beetje knullig opgelost toen , en ja ook ik was hier bij .
heb het zelfs nog wel op video staan ergens :D

heinz74 22-11-2012 21:15

Quote:
Originally Posted by Alberto
was ook een hele uitdaging om drachten te doen toen in die tijd
van het unieke gelegen gezellige Baarlo
naar een kaal en koud stuk vliegveld in drachten , iets wat 180 graden anders en niet te vergelijken is
voor zieningen waren er niet in drachten, er is niet eens stromend water
dus van uit dat oogpunt , waren de voorzieningen best wel goed volgens mij

en kwa drukte ...tja wie had gedacht dat er zo veel mensen op af kwamen
7 kilometer file aan GTI's ....

Ja dat weet ik..ik heb heel dat eind moeten lopen door de stromende regen toen :rant:
hahaha,zal ook wel niet simpel geweest zijn om dat 'even' op poten te zetten
de sprint daarentegen was weer wel ideaal..

obimaster 22-11-2012 21:25

klinkt zo zalig al die oude meetings, ben jammer genoeg wat te laat geboren
en met alle respect, maar vag fest vind ik maar een bende

wat was er eigenlijk met die knakker met zen corrie vR6?

mvg

Alberto 22-11-2012 21:26

Quote:
Ja dat weet ik..ik heb heel dat eind moeten lopen door de stromende regen toen :rant:
hahaha,zal ook wel niet simpel geweest zijn om dat 'even' op poten te zetten
de sprint daarentegen was weer wel ideaal..

we zijn er zeer druk mee geweest toen :D

maar verder ben ik het zeer zeker met je eens
gaat veel en veel te makkelijk vandaag de dag

we genieten maar van de tijd van toen denk ik
zo nu en dan wat oude plaatjes kijken , en oude video banden :D

De Pul 22-11-2012 21:37

Quote:
Originally Posted by SpeedieD

geniale einser,gewoon goed laag zonder habbiebabbie bandjes waar je met een vergrootglas om moet zoeken en prachtige dikke look.heerlijk!

René 23-11-2012 01:06

Mooie foto`s Heinz!

heinz74 23-11-2012 10:20

hier nog wat dan..eerst hoe mijn eigenste groene GTI was ,onder de kap enzo..en een shot van mijn witte Pirelli ...foto's zijn wel oud..dus geen HQ

PiGotje had toen iets van 150dkm gelopen toen..
onderstaand de GTI 1 van Simon Faiers uit GB ,nimmer zoiets moois ,perfects gezien in een type 1..niet verwondelijk dat wanneer hij op een meeting meedeed met de concours d'elegance ,de beker voor 1ste plaats al klaar stond met zijn naam er ingegraveerd..trouwens een heel makkelijke vent in de omgang ,vertelde gewoon even alle 'geheimen' over zijn g60 conversie en BMW e30 dashboard..'Nah it's not too fussy..we dropped the engine in between thea and dinner..Jaja..

ook 1 van de eerste golf 1 met een VR6 erin..was toen niet even bij de RDW op kenteken te krijgen..(benieuwd of hij nog bestaat)
hieronder 1 van de mooiere 1's toendertijd met g60 conversie..(1995)..is tegenwoordig vanzelfsprekend en blokken zonder lader kosten oudijzerprijs maar toen zeer zeker niet

wie kent trouwens die oranje 83er nog ...(v/d H)
nog wat losse auto's..wie weet zit je er zelf wel tussen..

4 deurs GTI ,en een ,hoe noemen ze dat hiero swallowtail..

wat los spul..en speciaal voor Harry ,Maikel zijn antraciete GTI
en mijn eigen Pirelli..

nogmaals sommige auto's zouden tegenwoordig zeker niet misstaan,met hier en daar wat veranderingetjes..
maar de tegenwoordige Ratlook..nee,dat was er toen niet in de watergekoelde 'scene'..tegenwoordig is het toch meer koste wat kost laag rijden ,desnoods zonder hulpveren op het goedkope schroefsetje en matrollen ,dan weer wel een stel dure wielen eronder etc..
ik heb het idee dat bij de mooiere auto's het totaalplaatje beter klopte,wielen PK's,onderstel,spuitwerk etc..(ik word oud,ik weet het)
dit was ook maar een kleine greep van materiaal wat ik heb liggen..ik heb nog 2 albums vol..maar ik houd van de kwaliteit weinig over na inscannen
de rest volgt nog ...eventueel met genoeg animo...

All times are GMT +1. The time now is 01:40.