![]() |
@ Sponzer:
Uhhuh :thumbup: Weinig mensen die zo gek zijn hun coupétje geel te spuiten :tongue: |
Nou ik vind het wel wat hebben dat gele,helaas heb ik geen coupe meer.
|
Sarcasme, mijn hok is kanariegeel ;)
|
![]() |
Quote:
kugelfischer! |
Zijn er nog meer foto's van de polo met Kugelfischer?
|
damn, lekker!
|
waarom de injectoren (?) zo aan het begin? dan vervliegt toch de meeste brandstof?
|
Quote:
hoe verder van de gasklep af hoe beter voor op hoge toeren |
blokje zal wel 10.000 rpm draaien dus dan weet je wel genoeg denk ik.
|
|
Heee, rijdt Dennis met duitse platen rond? :)
Die is echt in showroomstaat zo te zien..., zelfs alle vloeistofvaatjes lijken nieuw. |
Het blijft toch ook een affentittengeile auto zo'n G40... heb er nog steeds spijt van dat ik de mijne ooit weggedaan heb!
Deze ziet er inderdaad als nieuw uit! Jan :) |
leuk kenteken py is de g40 motorcode toch?
|
Quote:
Klopt :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
de eigennaar heet steven of stefan.. op g-laderseite hele topic over de nieuwstaat waar die z,n g40 in heeft terug gebracht.. :cool: helemaal nieuwd. alles.. |
Die g40 is echt wel OEM+ he,wel een plaatje om te zien.
Kenteken is wel vet wob =wolfburg en py is idd motorcode van g40. |
Quote:
die genesis had je nooit weg moeten doen,weet nog goed hoe je bij mij aan de deur kwam met je zognaamde nieuwe wielen :D Ja ik heb nieuwe wielen gehaald 13" zat alleen een g40 om heen. :screwy: |
Hehehehehe, ik kwam 'm toevallig tegen bij Zijm in Arnhem noord, toen ik eens rond ging kijken voor wat anders.... even babbelen, stukje rijden en de oude Polo was ingeruild :D
Jan :) |
![]() |
Quote:
Was het maar zo'n feest :eek: Het is trouwens een omgebouwde 1.0 met heel veel nieuwe onderdelen naar G40 omgebouwd. Maar daarom niet minder mooi :cool: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Is de mijne dit topic waardig :rolleyes: ?
![]() ![]() |
Ja! (hoewel het niet helemaal mijn smaak is)
|
Quote:
ziet er super uit! :thumbup: |
Quote:
zeker en vast |
Wel zo netjes om te vermelden dat al het plaatwerk+spuiten gedaan is door MIVW.
Emiel, mocht je dit lezen: ben nog steeds dik tevreden! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welke kleur is deze Polo? kan het niet echt goed zien of het nou donkerblauw is, of die donkere tint grijs
![]() |
Ik denk deze kleur.
![]() Alleen kleurnummer ??? |
mijn g40
nog niet helemaal klaar maar gaat als het meezit volgende week weer de weg op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor de rest van de fotos www.pepie.mijnalbums.nl |
niet helemaaal mijn smaak, maar hij mag er zeker wezen :)
de ATS Classic remschijven maken het af :thumbup: |
Quote:
ja weet het maar zo ieder zijn eigen smaak ja toch en het zijn brembo max schijven ;) |
Leuk ding...alleen die spiegels rechterhand linker schouder.
Maar verder wel leuk vooral die achterspoiler is appart. |
Best mooi geworden pepie, niet alles mijn smaak maar in het geheel mooi hoor!
@die rode bijna nieuwe G40 en Dennis: Nu snap ik wat je bedoelde met die sticker op het kleppendeksel! Mooi! |
Quote:
ja als ik ooit een x mooie spiegels tegen kom gaat er wat anders op maar vind de standaart spiegels ook geen porum dus vandaar da dit erop zit |
Hier een paar foto's van mijn polo steilheck,
![]() [img=http://img12.imageshack.us/img12/7420/afbeelding110s.th.jpg] [img=http://img12.imageshack.us/img12/9004/fotowilma1208.th.jpg] [[/IMG]img=http://img12.imageshack.us/img12/2516/fotowilma12015.th.jpg] sommige doen het niet.....?? Groetjes Wilma |
Dat is lang geleden dat ik deze in real life heb gezien wilma.
|
Quote:
ja weet ik wel, maar door die groeven erin heeft het wel wat weg van ATS classics :D |
Quote:
Ja dat klopt hij staat nu al een tijdje in de garage en heeft winterslaap gehad,maar wie weet zul je hem ooit weer eens gaan zien :thumbup: Groetjes Wilma |
All times are GMT +1. The time now is 06:32. |