![]() |
Goed idee!
|
![]() ![]() Winter en normaal ! |
Sinds vrijdagavond heb ik de Jetta overhandigd aan een maat van me (vr6 666), die de Jetta eens een flinke make-over gaat geven: Schoolbord zwart!!
Hij heeft me al wat foto's gestuurd waar de auto al geschuurd en ontvet is: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het niet zo stoere maar wel zuinige blokje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu is dus afwachten op het matzwarte resultaat en ik ben zeer benieuwd. Zodra ik meer foto's heb komen die er gelijk bij :) |
Moment van de waarheid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben er nu al reuze blij mee :D vr6 666, bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Chevy 666 ![]() |
Om verder gespam te voorkomen, zal ik de rest van de updates in mn eigen topic plaatsen!! (zie onderschrift ;) )
|
![]() mijn jetta gtd intercooler met leer. |
Nog niet klaar maar wel weer een eindje op weg :
|
Hé, weer een zwarte? Ben trouwens benieuwd waar die Canadees gebleven is...
Mooie wagen! Gr. Ed |
Ja weer een lakzwarte, een GL dus wel stuurbekrachtiging en velours maar natuurlijk lang niet zo luxe als de canadees.
Die zit volgens rdw nog steeds bij dezelfde eigenaar... |
Nogmaals, mooie wagen! Jetta in lak-zwart zier er gewoon super uit. En een GL is natuurlijk al erg fijn om mee te beginnen. :thumbup:
Heb je al een topic over deze Jetta? Of komt die nog? En die Canadees hoop ik nog eens tegen te komen op MP, o.i.d. :D |
Die Canadees was inderdaad schitterend .. met deze ben je ook goed bezig Jan!
Ook maar even mijn huidige in dit topic plaatsen, stond er nog niet tussen :) ![]() ![]() ![]() |
Quote:
How low can you go, mooi man zo met de bek op de grond. Heb een MKII Jetta gehad maar helaas naar de sloop gebracht door de nieuwe eigenaar. |
|
Heb er tegenwoordig ook weer een :thumbup:
![]() |
![]() Was het resultaat trouwens ;) |
![]() ![]() |
In een woord super Alberto, alles klopt aan deze Jetta !
|
vet hoor alberto :thumbup:
als mijn jetta na oostenrijk nie verkocht is ga ik zelf ook maar op wielen jacht.. heb al een mooi setje gezien.. kijken of die er dan nog is :D ![]() |
hier mijn nieuwe aanwinst ook ma effe posten
net een week in mijn bezit was van een kerel van 80 ofzo zijn vrouw kwam in een rolstoel dus moesten ze maar een andere auto dus deze verkocht het is een 1.6 td gl bj 85 eind 85 na nederland gekomen ingevoer uit canada heeft die ouwe man hem zelf vandaan gehaald plannen zijn volgende maand overspuiten en hier en daar kleine dingen vernieuwen en netjes maken hier de foto,s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo dat was het verlopig de groeten dan maar effe via mijn album ####16 AUGUST BIG SUMMER SHOW VW-SPEED.NL#### |
he klompenboer, jammer dat je foto's het niet doen
|
Quote:
hier nu wel dag ik |
nope, zie niets.
|
ik zal ze effe opnieuw erop zetten heb ze op een eu sie staan die vliegt er elke keer af zo te zien iemand een optie daar voor en niet mijn album want dat is ook niks
|
Quote:
als het goed is doen ze het nu wel |
Ziet er dik uit, zeker op die wielen !
|
strakke jetta's hoor, die van mij is 2 dagen weg en mis em nou al:( binnenkort weer kijken voor 1tje
|
Wauw, welke wielen zijn dit? ze staan zo vreselijk goed onder deze Jetta
![]() |
Borbet A 9j rond..
|
hier een foto update van mijn auto:
![]() ![]() ![]() ![]() En over die Jetta meeting, lijkt me een zeer strak plan! |
Quote:
hij ziet er goed uit Jan :thumbup: |
|
Mijn einser:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier nog op Moondiscs, ben ondertussen op zoek naar andere wielen. Jan :) |
![]() ![]() ![]() Meer een kijker dan een poster hier, maar dan ben ik toch een beetje "van het forum" |
Nette Jetta, en zeker stoer zo'n frontje!
|
Daar issie weer, mijn oude liefde... terug op 't goede pad!
|
![]() Andere wielen gekocht, alleen nog die zwarte verf eraf en polijsten.... ![]() |
Hierbij mijn Jetta..
![]() ![]() Foto's van de achterkant volgen nog.. Helemaal gladjes.. :D (geen uitlaat, sleep-oog, uitsparing uitlaat, emblemen, etc.. |
Hier nog 2, de mijne en de stijne:
![]() ![]() ![]() |
Mijn Jetta op de Retro Rides Gathering eerder deze maand;
![]() |
Quote:
hej een ex, vind die wielen nog steeds niks misschien als ie wat lager staat?? |
All times are GMT +1. The time now is 17:58. |