![]() |
|
en morgen feest....dat hij goedgekeurd is. :lmao: :wee:
|
|
goedgekeurd
|
thnx wildeknak
en de jetta is vandaag idd goedgekeurd door de rdw :D :D |
Mooi resultaat zo.... :thumbup:
|
staat er mooi strak bij :thumbup:
|
Proficiat kerel.
Heel vet voor je en nu lekker goedkoop rond hobbelen. Dus die AP set ben je blij tevreden over, ik ga die ook bestellen voor de mijne, lekker comfortabel, toch stug genoeg en kan lekker laag, voor een mooie prijs. Veel rij plezier. Gr Ronnie |
en alles nu klaar of niet..
|
Clean and great looking Jetta!
|
|
Prachtig!! Hoeveel pk heeft je blok?
|
Quote:
ik heb geen idee. ik wil eerst nog wat dingen aanpassen en dan laat ik de auto afstellen op de testbank en dan kijken we ook hoeveel vermogen hij heeft eerst het volgende nog klaar maken: - externe oliekoeler (is onderweg) - bak reviseren (binnenkort afspraak voor maken) - rvs uitlaatsysteem op maat (binnenkort afspraak voor maken) - intercooler (druk naar op zoek, maar tot op heden niks kunnen vinden wat past) - overdruk klep op spruitstuk verwijderen en afdoppen - en misschien nog een grotere turbo |
Wanneer komt je golf nu eens aan de beurt.
|
Voor een intercooler kun je volgens mij de buizen van een golf 3 TDI pakken, of je de intercooler daarvan ook wil gebruiken is wat anders natuurlijk :D
Voor een turbo zit ik nog te denken aan een garret vnt van een TDI (en ik heb een SB in een 80 liggen) |
Quote:
op de koppeling, 5-bak en rvs uitlaat na gebeurd er niet veel meer aan de golf de CY motor komt er sowieso niet in :tongue: |
Quote:
aan de accu zijde kan ik helaas niks kwijt, dus aan de delen van een golf 3 heb ik niks |
|
er zijn weer 2 update's in aantocht
as maandag naar jelmer voor een rvs uitlaatsysteem op maat en kon vandaag m'n velgen verkopen dus binnenkort ook nieuwe velgen onder de jetta :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:31. |