Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Corradoprojekt nr.3... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53631)

Vains 13-11-2009 18:02

Vandaag weer iets leuks binnengekomen, een originele folder van de corrado vr6 exclusiv :thumbup:
Er zijn regelmatig discussies over het bestaan van deze uitvoering, dus bij deze:

Omdat ik in de folder zag dat er een gespoten grill in zit, heb ik deze gelijk teruggezet. Ik dacht dat dit iets was van een hobbyist :D

Met de zwarte grill:

En met de gekleurde grill:

Verder heb ik de wagen ontdaan van alle onnodige stickers enzo, ook heb ik de wagen 4 cm omhoog geschroeft :thumbup:

Nu ben ik toch zwaar aan het twijfelen om de wagen helemaal origineel te laten :redface:

smeerpeer 13-11-2009 18:09

Origneel laten en invriezen!

martiepartie 13-11-2009 18:17

prachtig zo toch? Aan de andere kant.. Je hebt ook al een bijna originele V8, misschien is deze wel leuk om 'net niet' origineel te houden, met een setje mooie zomerwielen en een stuk lager...

Moeilijke keuze ....

Vains 13-11-2009 18:18

Quote:
Originally Posted by smeerpeer
Origneel laten en invriezen!

Mag hij dan bij jou in de vriezer? :D

Quote:
Originally Posted by martiepartie
prachtig zo toch? Aan de andere kant.. Je hebt ook al een bijna originele V8, misschien is deze wel leuk om 'net niet' origineel te houden, met een setje mooie zomerwielen en een stuk lager...

Moeilijke keuze ....

Daarom ben ik ook hard aan het twijfelen. Ergens vind ik dat verlagen wel een beetje zonde omdat een originele vr6 toch wel heel erg zeldzaam begint te worden :(

Erik 13-11-2009 18:24

Veel beter zo zonder die stickers!

De Limburger 13-11-2009 18:24

Nigel, neem je dat boekje de volgende keer mee naar de meeting, leg het onder je taam en misschien heb je prijs bij de Corrado's.
Gr Ronnie

breadfan83 13-11-2009 18:56

Verlagen zonde?? Je kunt het toch zo weer terug zetten. Zolang je geen scoops op het dak gaat lassen ed. is er niks aan de hand.

Vond die Corrie er eerst echt goed uitzien. Dus platgooien zou ik zeggen! :D

Vains 13-11-2009 19:00

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Nigel, neem je dat boekje de volgende keer mee naar de meeting, leg het onder je taam en misschien heb je prijs bij de Corrado's.
Gr Ronnie

Hey Ronnie,

Dan moet de wagen eerst even langs de spuiter voor de steenslag :thumbup:

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Verlagen zonde?? Je kunt het toch zo weer terug zetten. Zolang je geen scoops op het dak gaat lassen ed. is er niks aan de hand.

Vond die Corrie er eerst echt goed uitzien. Dus platgooien zou ik zeggen! :D

Wat denk je dat verlagen doet met jouw carroserie, die krijgt klappen daar wordt je niet goed van. Enja na een tijdje dan begint alles te rammelen...

classic-edition 13-11-2009 19:03

Wielen en verlaging moet kunnen vind ik.
Dit zijn dingen die je zo weer kunt veranderen en hem zo weer terug origineel zetten.

Ik zou hierbij dan geen wielkasten gaan rollen e.d.

Maar goed het is jouw wagen.

Vains 13-11-2009 19:06

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Wielen en verlaging moet kunnen vind ik.
Dit zijn dingen die je zo weer kunt veranderen en hem zo weer terug origineel zetten.

Ik zou hierbij dan geen wielkasten gaan rollen e.d.

Maar goed het is jouw wagen.

Wielkasten uitrollen gaat sowiezo niet gebeuren... Terug origineel zetten is inderdaad zo gedaan maar zoals ik al zei merk je dat toch aan de wagen dat hij ooit verlaagd is geweest.
Maar het voorjaar duurt nog even dus ik heb genoeg tijd om erover na te denken :cool:

Pedaalemmer 13-11-2009 20:18

Veel mooier zo ik en zelf wel fan van orgineel. Een corrado is gewoon prachtig mooi in orginele staat (lees: minder schreeuwerig).

Jetta Fireandic 13-11-2009 20:25

Lekker origineel houden zou ik zeggen, vind ik persoonlijk ook het mooist. :thumbup:

erik_jetta 13-11-2009 20:57

nigel dit is niets voor jou! ben gewend van jou dat het plat op zen pens gaat;)

al is dit ook wel mooi...

Yusuf 14-11-2009 12:35

Ik zou denk ik toch die Schmidt eronder zetten. Maar bone stock heeft ook wel wat, zoals je zegt originele Corrado's zijn toch een zeldzaamheid aan t worden.

Hij blijft mooi :thumbup:

De Pul 14-11-2009 20:25

mooi zo origineel,nigel:thumbup:
zo zie je ze niet veel meer....

Vains 14-11-2009 20:42

Quote:
Originally Posted by De Pul
mooi zo origineel,nigel:thumbup:
zo zie je ze niet veel meer....

Thnx

Vains 18-11-2009 20:31

Vanwege andere plannen gaan de Schmidt's de verkoop in :D

De Limburger 18-11-2009 20:40

Wat zijn jou andere plannen dan, want ik vindt dit geen goed plan hahaha..
Gr Ronnie

breadfan83 18-11-2009 20:52

Je gaat me toch niet vertellen dat je die dikke ketel weer helemaal terug naar origineel gaat bouwen hè? :screwy:

Maffe Limburgers...

Vains 18-11-2009 21:00

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Wat zijn jou andere plannen dan, want ik vindt dit geen goed plan hahaha..
Gr Ronnie

Als iemand mijn velgen koopt dan vertel ik jullie meer :D

All times are GMT +1. The time now is 02:00.