Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47487)

Alberto 04-08-2010 22:25

vergelijk de foto's maar eens Arnaud
op de ene foto is de menie kleur onder de gaatjes
en de andere menie kleur boven de gaatjes van de stootlijst

man kan wel beetje bakken ....(zelf mee gemaakt ) :D :D

Arnaud 04-08-2010 22:30

Quote:
Originally Posted by Alberto
vergelijk de foto's maar eens Arnaud
op de ene foto is de menie kleur onder de gaatjes
en de andere menie kleur boven de gaatjes van de stootlijst

man kan wel beetje bakken ....(zelf mee gemaakt ) :D :D

Inmiddels gezien ja, :) .
Twijfel ook zeker niet aan de kwaliteit van de reparatie, dat zit bij Wytze wel goed. :thumbup:

T!m 04-08-2010 22:35

Wat een vakwerk wederom :thumbup:

Ziet er keurig uit. Zo wordt er weer een mk3 in leven gehouden :tongue:

Alberto 04-08-2010 22:36

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Inmiddels gezien ja, :) .
Twijfel ook zeker niet aan de kwaliteit van de reparatie, dat zit bij Wytze wel goed. :thumbup:

bakt en braad zo een golf demper om in een super sport groep A jetta demper
:D
zo strak dat de achter bumper nu zacht word :D :D :thumbup:

mooi wurk Wytze , had gister al wat kiekjes gezien
:thumbup:

Jettameister 04-08-2010 22:38

we zijn niet anders gewoon he
mooi wark ! :thumbup:

Jetta MaNiA 05-08-2010 07:41

Goed bezig!

Ook dat plekje op het dak gerepareerd Wytze? Bij het voorraam?
Daar was ik wel benieuwd naar!

René 05-08-2010 14:21

Mooi gerepareerd hoor..:)

jettaracing 06-08-2010 21:58

Dank jongens , je moet het zo bekijken ,ik heb gewoon een hekel aan roest ( en ,ja wie niet !) ,en ik heb de mogelijkheid en zin ( :D ) om het te lijf te gaan :thumbup:

Het plekje op het dak bij het voorraam heb ik idd ook bijgewerkt ,maar om het 100 procent weg te krijgen moet het raam erruit , dat is een klusje voor volgende jaar , dan komt er toch een nieuwe in .

Het is nu ,voor zover ik er bij kon, behandeld ,en bijgespoten .
De auto is inmiddels helemaal weer gepoetst , en staat klaar voor de (welverdiende) vakantie .

Heb nog wat dingetjes van de dealer gekregen (in ruil voor een paar euro's)

, om het schakelgedrag wat te verbeteren , de 5e wilde soms wat moeizaam ,en nu bleek er ruimte te zitten op het schakel mechanisme , en er was een deel afgebroken .

Hij schakeld nu weer als nieuw !

Morgen gaan we eerst op vakantie , de aanhanger staat al klaar :thumbup:

jettaracing 07-08-2010 07:33

Nog een foto gemaakt , met z'n kleinere broertje :tongue:

breadfan83 07-08-2010 11:25

Kijk die Porsche met die Volkswagen wielen. :tongue:

variejantje 08-08-2010 09:42

Met MIVW de variant eens goed bekeken, wat ziet ie er nog prachtig uit zeg, en dat interieur, erg gaaf gedaan.

En ik 2 geheel nwe spatborden laten aanrukken en spuiten :eek: tja je hebt nou eenmaal handige en minder handige gasten hier. Keurig gedaan.

Roy 1.6 08-08-2010 09:46

mooi laswerk! Strak hoor :thumbup:

jettaracing 12-09-2010 21:19

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
mooi laswerk! Strak hoor :thumbup:

@ variantje , die van jou mag er ook wezen hoor , stond er vandaag ook erg mooi bij @ outlaws !

Heb trouwens na de jurering bij de outlaws nog even een snel rondje kunnen doen over het terrein ,en bij één van de standhouders nog een veerpootbrug kunnen scoren voor een hele mooie prijs!

En ,(mij kennende ) die moest er natuurlijk meteen vanavond gemonteerd worden :thumbup:

Was even een beetje passen en meten ,maar hij zit er netjes in vind ik ( foto is niet super ,maar gaat om het idee ;)

Kan ik nog harder de bochten in :tongue:

En nog bedankt voor de leuke reacties van veschillende mensen over de variant bij de Outlwas meeting :thumbup:

HannoverEdition 12-09-2010 21:23

Quote:
Originally Posted by jettaracing

@ variantje , die van jou mag er ook wezen hoor , stond er vandaag ook erg mooi bij @ outlaws !

Heb trouwens na de jurering bij de outlaws nog even een snel rondje kunnen doen over het terrein ,en bij één van de standhouders nog een veerpootbrug kunnen scoren voor een hele mooie prijs!

En ,(mij kennende ) die moest er natuurlijk meteen vanavond gemonteerd worden :thumbup:

Was even een beetje passen en meten ,maar hij zit er netjes in vind ik ( foto is niet super ,maar gaat om het idee ;)

Kan ik nog harder de bochten in :tongue:

En nog bedankt voor de leuke reacties van veschillende mensen over de variant bij de Outlwas meeting :thumbup:

Best of ''veerpootbrug'' dus Wytze :D :D

jettaracing 13-09-2010 06:12

Quote:
Originally Posted by Geditionone
Best of ''veerpootbrug'' dus Wytze :D :D

:lmao:

vinnietuning 14-09-2010 19:12

mooie wagen, en super dik interieur :thumbup:

rijd lekker he die 110 paardjes :D

(had je mijn pb nog ontvangen?)

Biggie 16-09-2010 01:12

Wauw,had geen idee van hoe mooi die van jou eruit zag
gelijk inspiratie en motivatie gekregen

jettaracing 19-09-2010 21:50

Quote:
Originally Posted by Biggie
gelijk inspiratie en motivatie gekregen

:thumbup: ,altijd een goed ding natuurlijk !!!

Ik ben dit weekend nog even beziggeweest met de motorruimte ,en ben begonnen die schoner en netjes te gaan maken ;)

Hier had ik eigenlijk nog niet veel aan gedaan :tongue: .

Ben ook een nieuwe mequiars product aan t testen , een nieuw product voor bumpers en plastic delen .
Ik heb bij de variant alle plastic weer mooi zwart gekregen dmv föhnen , maar na een tijd word het toch weer een beetje grijzer en vlekkerig ....

Nu hadden ze daar al een pruduct voor , maar dat vond ik niet 100 procent ,en vooral met veel regen gaat dit er redelijk snel weer af ,en er bleef veel stof op/in plakken

deze dus

Nu heb ik deze aan geschaft en op het eeste gezicht lijkt het wel goed ,het is niet vettig ,en trekt heel erg mooi zijdeglans op , en is geheel vlekvrij .
Nu nog wel afwachten wat het gaat doen met water en regen natuurlijk :rolleyes:

Deze is een soort melkachtig product , terwijl de 'oude' versie meer een soort dikke gel was . We wachten het af hoe het zich houd !

mischatdi 19-09-2010 23:01

ik heb mijn gti alle plastic gespoten met bumper spray van motip, is in vele varianten te krijgen... ik was er helemaal klaar mee om al die middeltjes erop te smeren..
maar heb altijd respect hoe netjes jij je auto's altijd hebt,mijn complimenten

Ebut 20-09-2010 02:35

Ben benieuwd Wytze, die Trim Detailer heb ik na aanraden van jou ook gehaald, en toch erg tevreden mee :eek:

Als die andere nóg beter is... laat het even weten ;)

All times are GMT +1. The time now is 11:46.