![]() |
Vanmiddag onder werktijd maar even dit smufblauwe MHtje op gehaald :D Geen idee wat ik er nog van gebruiken kan aangezien de distributie geknapt was maar goed zo meteen t ding maar eens uitelkaar halen |
Zo t blokje even uitelkaar gepeuterd en viel me een beetje tegen maar goed wie weet nog wel te reden maar zoals het er nu uit ziet.....
De gebroken klep: Aardig wat schade aan de zuiger: en ook aardig wat schade aan de kop: |
Schade aan de cilinder? Ik zie alleen schade aan de zuiger. Zuigers kun je vervangen hè. :)
Die kop lijkt me ook nog wel te redden eigenlijk... maar of het 't geld en de moeite waard is... ik ben geen Polo-kenner, dus weet niks van de zeldzaamheid van dit blok af. |
Zuiger bedoel ik idd :thumbup: en jah die zijn te vervangen gelukkig.
het is een MH blokje ook geleverd in de golf ;) Heb ik vandaag opgehaald voor een bakje bier. om te kijken wat der nog van te redden was maar goed laat het kopje wel ff na kijken kan m altijd nog bij t oud ijzer gooien |
ik zou hem bij 't oud ijzer mikken, deze beschadigingen zijn wel erg diep. Weghalen kan altijd, maar een ander MH kopje op de straathoek oppikken kan ook altijd :D
|
laten nakijken kost mij niks hoef m alleen weg te brengen 500mtr van m'n werk af :D
|
![]() :screwy: :D voor de winter |
Mijn oude wieldoppen :tongue:
|
@rene idd :thumbup:
zo moet de rest ook worden :D ![]() |
haha,kermit de flikker-wieldoppen...
geestig,arjan:tongue: |
Val je in ieder geval wel op :thumbup:
|
|
Quote:
:lmao: prachtig :D en dat maakt mij uit voor koekwaus :rolleyes: |
:d
|
ff weer een kleine update voor t MHtje waar ik mee bezig ben :thumbup:
|
Heel dik! :thumbup:
|
|
Indd echt mega vet..
Gr Ronnie |
thnx :thumbup: Maar de credits voor t spuitwerk gaan toch echt naar arno!!!
|
ff een meeting foto van vandaag op de 86c register meeting in nunspeet :D
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 01:49. |