![]() |
ff voor het verschil de foto met de ori lengte er bij gep(l)akt ;) !! vind het gaaf staan ben benieuwt hoe het staat als hij gespoten is ! gr. Martijn |
Dat ziet er er zeer goed uit maatje.
|
Vind het erg veel op een A3-neus lijken. :D
|
ziet er echt heel erg gaaf uit Chris...
en heel erg opvallen dat vind ik het niet ;) lekker bescheiden... nu heb je ook een Karperlip ;) |
Ik vin mooi staat de tt heel erg goed!
|
@VWDopie,precies!Net zo stoer als jou 'karperlip'...:D...Maar de plannen ervoor had ik niet ten tijde van mn vorige TT hoor..die kocht ik 5 jaar geleden,en verkocht die ruim 3 jaar terug.
|
Quote:
Best mooi dus! Erg bescheiden, en toch heel gaaf/apart Chris. :) |
Quote:
oh dacht ik hahaha was dus iets later... maar neemt niet weg dat het gaaf staat... |
Ziet er goed uit, niet te opvallend hou ik wel van
|
Heel vet zeg, beetje new tt.
|
Ziet er zekers super uit...
Ik had hem op M.I.V.W. nog even aanschouwd, sjieke wagen. Ik had de mijne naast die van jou staan toen. |
@toink....wel up to date blijven he....heb weer een Golf 1 gekocht hoor..:D
|
een golf 1 gekocht?????
foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Quote:
dan zou ik maar effe een topic openen he ;) effe over de TT hoe ga je het doen met de slotvanger? |
Slotvanger is een cm of 3 verlengd,waardoor de kap dus hoger komt als je hem ontgrendelt.....neemt niet weg dat je een beetje lenig moet zijn om erbij te kunnen,maar het werkt...:D
|
dat ziet er wel erg netjes uit, zeg!
|
oh ok dan das mooi dan ben benieuwd als ie gespoten is :D
|
Dag eerder dan gepland is die 'klaar'...zelfs nog tijd gehad om hem te wassen,want van een rit van 1600km en een dag of 3 in een stoffige werkplaats word een zwarte auto ook niet echt moeders mooiste zegmaar..
Vanmiddag de kap weer gemonteerd samen met mn vriendin (kan ze ook eens zeggen dat ze geholpen heeft..) Nu afwachten hoe alles blijft,kan altijd wat gaan aftekenen met zo'n grote ingreep,zeker met laswerk op zo'n groot oppervlak...ergste geval een keer tussenschuren en even opnieuw in de blanke lak..tijd zal het leren. |
netjes, al vind ik de originele kap toch net wat mooier ogen!
|
Netjes he. Echt top, het maakt de koplamper wat kleiner en dat oogt lekker aggresief !!
De neus heeft in mijn ogen nu best veel weg van z'n opvolger :) ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 06:33. |