![]() |
vr6 denk :D :woowoo:
|
Big Block V8 :cool: :cool: :cool:
|
Quote:
Donor Twarek staat al voor de deur :D |
Ik kan niet wachten tot -ie klaar is alberto :D . Maar je kan toch gewoon doorgaan in dit topic? 't blijft dezelfde auto :D
|
Ik weet volgens mij wel wat het word dan :eek:
Tenminste, als hij doorzet waar hij het laatst over had. Maar zeg lekker niks :D Als het wel zo is word het wel een stoere bak! |
Inderdaad word een hele stoere bak !!!
|
Nog niet eerder een Jetta Variant met cabriodak gezien, ben benieuwd wat je er van bakt :redface:
|
Quote:
:screwy: en je zou niks zeggen :mad: nu moet ik weer iets nieuws verzinnen ;) V10 TDI liep me kapot vandaag koppakking er uit ( kl**ten sooi ) vanmiddag er maar weer uit getakeld :D |
Quote:
Kon die uit die bmw van vanmiddag wel hebben. Die was helle moi motr :tongue: |
Maak er een country van. :D
|
Vandaag gespot! :eek: Beide nog wel!
Aan de Noorder Stationstraat, Westereen, de rooie op BBS [staat goed :cool: ] en de Twarek. :rock: |
Quote:
klopt op kraam bezoek geweest ... :D |
Poppeslok :cheers:
Staat er netjes bij! Maar hoe zit het nou met het blok? Wil je al kwijt wat er in komt? |
Quote:
![]() ![]() vandaag op de kop getikt samen met veel meer GLI spullen :D set recaro's deur bakken ...en de man brengt me nog een paar bumpers :thumbup: |
Goed bezig! :rock:
|
Quote:
nu de motor er nog in :thumbup: hij ligt in de garage ...uit elkaar :eek: ben nog wel ff bezig :D |
Heb je ook wat te doen :D
:thumbup: |
Berend heeft ook nog een GLI 16V embleem. heeft ie ooit eent van mij gekregen.
|
Quote:
werk zat ...word druke winter :D wie nog RECARO GLI zoekt ik heb een set staan ..ging mij om de deur paneelen :thumbup: die van mij zitten gatjes in |
Mij te duur :D
|
All times are GMT +1. The time now is 08:30. |