Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   golf mk2 s2000 racer (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82130)

skywalker38 07-07-2012 22:03

zo komt hij recht onder de auto de rondingen op de hoeken zitten strak tegen de 16v spoiler aan,het gedeelte wat omhoog loopt moet van de spoiler worden weggeslepen de rest van de plaat loopt tot aan het schutbord,
Hopelijk wordt het op deze manier een beetje duidelijk
Op internet ga je bar weinig vinden het was maar in beperkte oplage gemaakt door dit bedrijf en je zal er niet veel over vinden
Ik ben vandaag bij een bedrijf geweest die hem voor me wil dupliceren,zij gaan ook een mal maken van mijn voorspoiler en er 2 afgietsels van maken

Spierings 07-07-2012 22:09

Quote:
Originally Posted by skywalker38

zo komt hij recht onder de auto de rondingen op de hoeken zitten strak tegen de 16v spoiler aan,het gedeelte wat omhoog loopt moet van de spoiler worden weggeslepen de rest van de plaat loopt tot aan het schutbord,
Hopelijk wordt het op deze manier een beetje duidelijk
Op internet ga je bar weinig vinden het was maar in beperkte oplage gemaakt door dit bedrijf en je zal er niet veel over vinden
Ik ben vandaag bij een bedrijf geweest die hem voor me wil dupliceren,zij gaan ook een mal maken van mijn voorspoiler en er 2 afgietsels van maken

Duidelijk, we zien straks wel een foto als hij eronder zit ;)

Rick 08-07-2012 01:08

Wow!

Net even dit topic doorgenomen. Wat een project, gaaf zeg!

skywalker38 08-07-2012 08:37

hier een linkje naar een oude advertentie van deze en soortgelijke spoilers en ook deze van ons
http://forums.vwvortex.com/showthre...2-Tuning-anyone

ergens midden onderaan

skywalker38 08-07-2012 21:36

vandaag met het vrouwtje een red top battery opgehaald,voor een prikkie :)

golf2 2.016v 09-07-2012 16:02

Quote:
hier een linkje naar een oude advertentie van deze en soortgelijke spoilers en ook deze van ons
http://forums.vwvortex.com/showthre...2-Tuning-anyone

ergens midden onderaan

Ja echt leuk omdat tezien , gaaf die ouwe Foto's . van die spoiler :)

skywalker38 13-07-2012 16:13

de bak voor de pedalbox heeft wilco klaar met uitzondering van het in kleur zetten

helaas voor wilco paste dit spruitstuk bij zijn auto niet te weinig ruimte i.v.m de rembooster :D
dus heb ik deze van hem overgenomen

Mtdi 13-07-2012 16:21

Mooi spul.

VWStatic 13-07-2012 17:46

ik zeg

hij gaat lekker aan die kant

skywalker38 29-07-2012 08:55

Quote:
Originally Posted by VWStatic
ik zeg

hij gaat lekker aan die kant

dat doet ie zeker,de koets is afgelopen woensdag opgepikt en staat inmiddels in duitsland,erg spannend

heb gisteren een wrc gasklephuis op de kop getikt die voor het inlaatspruitstuk bestemd is,ben er heel blij mee dat ik deze gevonden heb

Tjeerd 29-07-2012 09:44

Heel gave build!

golf2 2.016v 29-07-2012 09:57

hoi kerel ,

weer lekker bezig ouwe :thumbup: ,, wanneer krijg je de koets weer terug ??
je weet ook alles te vinden he .
ben je nog iets wijzer geworden over die achterwiel ophanging ??.

skywalker38 29-07-2012 11:39

Quote:
Originally Posted by golf2 2.016v
hoi kerel ,

weer lekker bezig ouwe :thumbup: ,, wanneer krijg je de koets weer terug ??
je weet ook alles te vinden he .
ben je nog iets wijzer geworden over die achterwiel ophanging ??.

achterwielophanging was niets grondplaat kwam niet overeen,en was een veel te zware constructie in mijn ogen
Het zag er heel mooi uit maar je ziet toch dat voor rally auto´s alles veel zwaarder is uitgevoerd
Ben wel heel wat wijzer geworden na het gesprek met die man,hij adviseerde mij om naar eric wevers te gaan en hij had een origineel gasklephuis liggen,nog betaalbaar ook ben er zeer blij mee

skywalker38 04-09-2012 23:36

vandaag is de koets uit duitsland terug

SpeedieD 05-09-2012 00:13

Ziet er goed uit!

DUBbeltje 05-09-2012 08:26

:thumbup: keep it up!

vdWal. 05-09-2012 08:34

Nice! komt er een carbon dakplaat op aangezien deze helemaal open is?

knarfmk1 05-09-2012 09:08

Ziet er idd strak uit!

skywalker38 05-09-2012 09:28

aan ieder dank :thumbup:
ja er komt idd een carbon dakplaat op,als het goed is had ik hier een foto van geplaatst op een van de vorige paginas
nog even over het dompelen,ik was blij verrast dat de koets er zo goed onderuit kwam,je weet maar nooit met roest
het enige plekje wat wilco had ontdekt was in de linker achterraam sponning welke licht opgelast hoeft te worden
als je ziet hoe de koets er na het dompelen uit ziet is het een perfecte basis voor de autospuiter,uiteraard zitten er wel wat deukjes, en hier en daar moet hij worden strak gemaakt,maar ik ben heel blij dat ik het dompelen heb doorgedrukt ondanks de hoge kosten
waar je ook kijkt met name de holle ruimtes,daar kom je met andere methodes toch lastiger bij

jasper16v 05-09-2012 10:07

Echt, ik heb zo diep respect voor de verbouwing.

flashworks 05-09-2012 10:27

En nu komt voor jou weer het leukste deel,
Opbouwen!

:thumbup: dit word een hele dikke

WilcoGTI 05-09-2012 14:14

Wauww, wat een project kerel. Respect.

m.s.t. 05-09-2012 18:18

Nice en grondig project, keep it going.

Btw welk motorcode heb je al onderblok?
cdn toevallig?

Acid 05-09-2012 20:15

Patserrr!! :thumbup:

M1974 06-09-2012 07:54

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen aan welk bedrag je moet denken voor het dompelen van de carosserie en wat wordt daarvoor dan precies gedaan. Volgens mij zit er nu ook iets van een conservering op.

Ik volg dit project al langere tijd. Blijft een machtig mooi project van een heel ander caliber dan de meeste projecten hier.
Ik kijk uit naar de volgende updates!

lowrider23 06-09-2012 09:03

Allemachtig, wat is dit een fantastisch project zeg!! :eek:
Zeer veel respect voor je werk! Ik heb alles lekker door zitten lezen, SUPER!! :thumbup:

skywalker38 06-09-2012 13:50

allereerst iedereen bedankt voor de positieve reacties,bij deze wil ik nog even benadrukken dat al de veranderingen aan de koets aan wilco van dutchbuild te danken zijn en ook een klein deel aan arjen hij begrijpt me wel.
En wat het dompelen betreft mag je weten dat dit 3600,00 ex btw kost,dit is voor het ontlakken ontroesen en de ktl behandeling en inclusief het ophalen en afleveren van de koets bij je thuis
ik weet het is niet echt goedkoop,maar als je kijkt hie je de koets terug krijgt vind ik het de moeite waard
als je gaat kijken als je een serieus project bouwt oeveel er in gaat zitten denk ik dat dit bedrag dan ook wel te doen is

skywalker38 06-09-2012 13:55

[QUOTE=skywalker38]allereerst iedereen bedankt voor de positieve reacties,bij deze wil ik nog even benadrukken dat al de veranderingen aan de koets aan wilco van dutchbuild te danken zijn en ook een klein deel aan arjen hij begrijpt me wel ;)
En wat het dompelen betreft mag je weten dat dit 3600,00 ex btw kost,dit is voor het ontlakken ontroesten en de ktl behandeling en inclusief het ophalen en afleveren van de koets bij je thuis
ik weet het is niet echt goedkoop,maar als je kijkt hoe je de koets terug krijgt vind ik het de moeite waard,probeer maar eens in de holle ruimtes te komen dat is behoorlijk lastig,natuurlijk zijn er andere methode zoals stralen,maar ik heb te vaak gezien dat met de plaatdikte welke vew heeft is het risico op deuken erin stralen enorm aanwezig
als je gaat kijken als je een serieus project bouwt hoeveel geld er in gaat zitten denk ik dat dit bedrag dan ook wel te doen is

flashworks 06-09-2012 14:05

Alsik het zo bekeek had ik het eerder rond de 5000€ geschat dan 3600,
Als ik de fotos zie en als je dan rekent hoeveel werk je maar hebt om hem klaar te zetten om deze te spuiten dan vind ik dit echt niet zo heel duur eigenlijk.

Had ik dit geweten toen ik de muurverf af mijn golf aan het halen was.. :screwy:
'bang for your buck'

skywalker38 06-09-2012 16:20

Quote:
Originally Posted by flashworks
Alsik het zo bekeek had ik het eerder rond de 5000€ geschat dan 3600,
Als ik de fotos zie en als je dan rekent hoeveel werk je maar hebt om hem klaar te zetten om deze te spuiten dan vind ik dit echt niet zo heel duur eigenlijk.

Had ik dit geweten toen ik de muurverf af mijn golf aan het halen was.. :screwy:
'bang for your buck'

tja ligt eraan hoeveel je in de maand verdient er zijn dagen dat ik ze niet verdien :D , ik vind 3600,00 ex geen kattepis,de spuiter heeft er nog altijd zijn handen vol aan
en 3600 in 3 weken verdienen met een koets ontlakken is wel snel verdienen of niet soms?

job-jan 06-09-2012 16:39

Quote:
tja ligt eraan hoeveel je in de maand verdient er zijn dagen dat ik ze niet verdien :D , ik vind 3600,00 ex geen kattepis,de spuiter heeft er nog altijd zijn handen vol aan
en 3600 in 3 weken verdienen met een koets ontlakken is wel snel verdienen of niet soms?

Het is wel een hoop geld maar hoeveel zal die hebben moeten inversteren in al de baden die gedaan moeten worden etc. hij zal er vast een goede boterham aan verdienen maar steen rijk zal die er waarschijnlijk niet van worden.

skywalker38 06-09-2012 16:56

Quote:
Originally Posted by job-jan
Het is wel een hoop geld maar hoeveel zal die hebben moeten inversteren in al de baden die gedaan moeten worden etc. hij zal er vast een goede boterham aan verdienen maar steen rijk zal die er waarschijnlijk niet van worden.

dat ben ik absoluut met je eens,maar waar het mij om ging was het feit dat iemand zei dat het wel meeviel.Voor mij is het een heleboel geld
tuurlijk als je een goeie baan hebt of nog thuis woont is het misschien makkelijk te doen,maar ik als arme schilder plus een gezin en huis is het aardig buffelen

flashworks 06-09-2012 19:44

Of je spaar gewoon lang genoeg voor je aan je project begint en berekend ongeveer hoeveel alles zal gaan kosten..
Ik vind het gezien de werkuren die je er niet meer moet insteken wel de moeite om te doen voor dit bedrag,

Maar ik zeg zeker niet 'goedkoop' ik zeg dat het beter meevalt dan ik dacht. :thumbup:

job-jan 08-09-2012 06:31

Quote:
dat ben ik absoluut met je eens,maar waar het mij om ging was het feit dat iemand zei dat het wel meeviel.Voor mij is het een heleboel geld
tuurlijk als je een goeie baan hebt of nog thuis woont is het misschien makkelijk te doen,maar ik als arme schilder plus een gezin en huis is het aardig buffelen

dat is absoluut zo het blijft een hoop geld.

SpeedieD 08-09-2012 07:32

Het is inderdaad een hele hoop geld maar het lijkt me het wel waard!

Herm Schreurs 08-09-2012 09:21

Damn, tijdje niet gezien maar erg goed bezig hoor!

Complimenten!

Ranchdude 08-09-2012 18:30

Hoi Michel,je hebt niets te veel gezegd vandaag, SUPER !! succes met de Jetta ;-)

skywalker38 08-09-2012 18:49

Quote:
Originally Posted by Ranchdude
Hoi Michel,je hebt niets te veel gezegd vandaag, SUPER !! succes met de Jetta ;-)

dank je wel,ben heeel erg blij met de daklijsten

skywalker38 08-09-2012 18:51

Quote:
Originally Posted by Herm Schreurs
Damn, tijdje niet gezien maar erg goed bezig hoor!

Complimenten!

dank je :thumbup:

MelG60 08-09-2012 18:57

Ziet er zeer goed uit zo!

All times are GMT +1. The time now is 11:36.