![]() |
Quote:
volgens mij is het meer,diegenen die het willen,weten niet hoe het moet;) |
Quote:
Inderdaad :D |
Quote:
Ze zijn bang dat je er bovenop raust...hahaha....misschien toch maar een hok kopen als daily... :rolleyes: :rolleyes: |
Quote:
idem! :mad: |
Quote:
dat degenen die het niet willen wel weten hoe het moet :tongue: |
Quote:
Same here, heerlijk zo'n vies oud hok :D |
tracktors die in de spits menen te moeten rijden, om maar even het verkeer op te houden met hun slakkengang..
|
Quote:
idd, tussen 12:00 en 14:00 doen ze een middag slaapje en tussen 16:00 en 18:00 gaan ze ineens trekker rijden. :screwy: |
Denk dat de boeren over `t algemeen meer uren maakt dan de gemiddelde arbeider hoor......
|
klopt idd...snap de frustratie erg goed...heb het zelf ook elke dag! maar het zijn wel harde werkers! Gelukkig zijn ze op de weg waar ik elke dag rijd, nu bezig met een weg speciaal voor landbouwvoertuigen!!
|
jullie hebben wel gelijk.... ze werken erg hard, maar soms zie ik ook loonwerkers met een trekker rijden met een kraantje achterop de kar, is natuurlijk goedkoper dan een vrachtwagen. ze tanken roode diesel, geen wegenbelasting, en er mag al met 16 jaar op gereden worden.
|
das maar goed ook, die jonge sjappies komen af en toe eens langsdenderen met zo'n combinatie ..
autorijden mag niet, tractorrijden met een enorm gevaarte wel ? |
Wat in die tractordiscussie helemaal een achterlijk feit is dat je met je 16 jaar wel een tractor met soms wel 50+ ton aanhang/combinatie mag rijden en met je B rijbewijs (in Nederland) in eens maar 3.5 ton...
|
Okok...
IK HAAT DIE GRAFLIJER VAN DE GEMEENTE DIE MAAR AL TE GRAAG BONNETJES SCHRIJFT! Heeft die vent niets beters te doen op zondag?! Sta ik godverdomme voor mijn eigen huis en poort geparkeerd, ineens een bonnetje dat ik hinderlijk geparkeerd sta ivm troittor. Note: in mijn straat kan ik de auto niet op de weg zetten aangezien er dan geen hond meer door kan. Da's pas asociaal! Laatst ook al 1, van dezelfde vent, onder de ruitenwissers van de Dodge die wat ATF lekte. Op HEUL het marktplein liggen olievlekken, en wie waren er weer de lul?! Het stikt hier in het dorp op het moment van de gemeentemannetjes die bonnetjes willen schrijven. Nep-agentje spelen. Zo. Einde frustratie. |
belastingdienst die voor het eind van het jaar de begroting nog even sluitend probeert te krijgen.......
|
Kou
|
Quote:
mietje :tongue: |
2 boetes binnen krijgen op 1 dag (a 267 euro bij elkaar) :mad: !@#$%^&*(!
|
wat denken die mensen wel niet hé?
je rijd te hard en zij kunnen het niet hebben dus laten ze jou maar betalen.....denk ik.... |
Quote:
jij hebt een goeie kachel! Mijn blower doet het niet eens...dus ik zie geen fuck en het is nog eens koud ook! |
Mobiele flitserss maar dan 3x per week op hetzelfde klote weggetje, 11 te hard, 9 te hard, ga toch weg man, zou haast klinkerwegen nemen om ze te ontwijken :/
|
mensen die met een klein beetje mist (zoals nu) al gelijk hun mistachterlicht aandoen!!
F*cking irritant als je er achter rijdt....... :mad: :screwy: :shake: mistachterlicht bij zicht <50M!! :thumbup: |
mensen met twee mist achterlichten... ALLEEN LINKS AUB.. of het nu origineel is of niet
|
Quote:
mistachterlichten zijn sowieso irritant...ja okee..als je alleen rijdt in potdichte mist geeft het wel een veiliger gevoel doordat je beter zichtbaar bent....maar 9 van de 10 keer laat iedereen z`n mistlampen aan als er een auto achter rijdt... |
Quote:
Gewoon een graadje of 26/27, lekker in een shirtje .. nu loop je weer te verrekke .. kutwinter. Afgezette wegen zijn ook irritant.. |
mistachterlichten vinnek sowieso bullshit! Ik heb ze ook niet. Nergens voor nodig! Minder dan 50 m gebeurd echt bijna nooit!
|
Quote:
Haha, dat is wel hardleers ;) Maarja, best klote als je elke keer op hetzelfde stuk gepakt wordt.. :( |
Gisteren was het hier best wel heul mistig. Dus ik mijn mistlichten voor aanzetten, tja ze zitten er niet voor niks ;)
Dan kom ik op gegeven moment mensen tegen die geen mistlampen hebben of betalen kunnen. In iedergeval zijn ze gruwelijk jaloers, want dan toch nog even seinen. Bij dikke regen is het al helemaal erg, trieste lui. Quote:
Het leukste is ook nog dat onlangs mn verlichting nog gechecked is (lichtbeeld ed.). :cool: |
Quote:
Voor jezelf is het misschien wel handig...die mistlampen aan de voorkant. Maar ik vind het ook maar irritant als een tegenligger mij verblindt. En als het regent in het donker en ik kom zo iemand tegen, zie ik al helemaal niets meer... Dus vandaar dat ze naar je seinen :thumbup: |
idd...wat mij betreft zetten ze die grote schijnwerpers alleen op rally auto's!
|
Mensen die een Lupo 3L aanschaffen om er vervolgens elke dag mee naar het treinstation te rijden :screwy:
|
Dat ze een de avond van tevoren aangeven dat de dag daarna die straat 2 dagen dichtgooien... omrijden JA KAN... 20 km extra of met het pontje!! GRRRR
Doe dat een week van tevoren... dan hou je rekening met het feit van eerder opstaan en niet telaat te komen... Belgen 1,5 jaar zonder regering...... ik zie geen verschil met nederland! |
Quote:
Gele folie op je mistlampen doen......stuk minder irritant voor de tegenligger en staat veel mooier !! |
Kerstliedjes :mad:
|
Moderators die stiekum in spy-modus gaan gummen :rolleyes:
|
word de laatste tijd sowieso weer wat meer gegumd heb ik het idee............en waarom.... :confused:
En ik erger mij aan die rottige bochtenverlichting in de mistlampen in de nieuwere auto's......belachelijke optie! waar ik totaal het nut niet van in zie! :shake: :screwy: en als laatste 2 ergenissen: verkooptopic's met ''foto('s) volgt''..... en de MP adv van de aanbieder staat vol met adv en foto's :rolleyes: en voor elk stekkertje/claxondop/uitlaatrubber/motorsteuntje een topic aanmaken..... :mad: :mad: |
de term 'BREEDSET'
|
Halve advertentie's hier, geen prijs geen woonplaats halve info over het te koop aangebonden dingen.
|
Quote:
Welkom op VF ;) |
Kleuters die elkaar op een forum tot vervelens van anderen afzeiken en zo sneu zijn elkaar op een meeting niet eens een verlegen 'hoi' durven geven.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:34. |