![]() |
|
Ziet er mooi uit, al dat nieuwe spul!
Waarom kies je voor grotere trommels ipv schijven achter? |
Wat groote trommels zeg.
ziet er wel Super uit. weet je zeker dat je stil komt te staan als je remt. |
bedankt rene en edwin
@ rene, ik kies dit voornamelijk dat ik geen last heb van remstof aan de voorzijde komen er stofkappen tussen de remmen en wielen. |
|
nieuwe trommels van een passat 35i
nieuwe remvoering, remcilinders, wiellagers en bevestigings materiaal Alles Origineel VW !!!!! |
|
|
ziet er wel goed uit met verbreed staal :thumbup:
|
en hoe ver ben je nu.
|
Geweldig!!! :thumbup:
|
na wat gewurg zitten de banden eindelijk zins gisteren om de velgen
gisteravond heb ik ze direct gemonteerd en de auto achter nog 1cm naar beneden geschroefd zal vandaag even wat foto's schieten en posten |
zonde dat je die ATS en eraf haalt. Pastte perfect bij de jetta vind ik
|
heb de jetta net gezien op verbreed staal lijkt super. :thumbup:
|
|
ziet er sjiek uit !
|
welke maat banden zijn het?
|
het zijn 165/50 15 van bridgestone edwin
|
Velgen staan goed, maar vind de banden wel aardig smal.
|
Quote:
+1,of je moet hem een stuk platter gooien..... |
wil hem nog wel lager leggen, maar dan moet ik eerst de wielkasten laten rollen.
zal later dit jaar gaan gebeuren |
Quote:
SUPER maat van banden. Heb je goed gedaan Niels. :thumbup: |
Mooi hoor
|
Quote:
:bj: |
|
|
Ziet er goed uit, bij mij zitten de ATS'en er ook onder en de scroefset,
Ziet er super uit. Als nog bedankt. Gr Jeroen |
en al weer verder gekomen.
|
al weer nieuw foto's van je jetta..
|
ja edwin, er zijn genoeg foto's
alleen te druk om ze te posten |
dan zie ik ze nog wel eens.
en hen je de BBS logo's al. |
de afgelopen weken niet stil gezeten.
ben nu druk bezig de jetta klaar te maken voor de apk. het volgende heb ik reeds gedaan: - achteras/tank+toebehoren/uitlaat en voorwielophanging gedemonteerd - bodem grotendeels behandeld en opnieuw in de coating gezet (de rest as weekend) - tank en vulhals netjes gemaakt en weer gemonteerd. vanavond de compleet nieuwe remleiding monteren en dan gaat morgen de "nieuwe" achteras er onder. dan alleen nog nieuwe brandstofleiding plaatsen en de complete remmerij vervangen. ligt compleet nieuw klaar op de hoofdremcilinder na (morgen even bestellen) en dan kan de jetta weer voor de apk ook heb ik gisteren mijn 2de voorbumper weer van de spuiter gehaald. hier komen vanzelf wel foto's van als deze gemonteerd is :D foto's van de ombouw volgen binnenkort (als ik er tijd voor heb) |
We wachten op de foto’s :thumbup:
|
|
|
Ziet er top uit met die bumper !
|
ziet er goed uit..
|
afgelopen 2,5 week druk bezig geweest met de jetta.
het volgende is er nieuw op gekomen: - remklauwen van een scirocco 16v - remschijven 256mm - remblokken - remankers - trommels + toebehoren van een passat 35i - remleiding - gebruikte rembekrachtiger van een golf 1 cabrio - hoofdremcilinder - rempedaal van een cabrio - brandstofleiding en slangen - compleet gereviseerde achteras - brandstoftank opgeknapt het foto verslag: oude remmen voor ![]() oude remmen achter ![]() oude rembekrachter met hoofdremcilinder ![]() oude tank en achteras verwijderd ![]() wielbakken kaal gemaakt ![]() bodem behandeld met owatrol en bitumen ![]() wielbakken behandeld met owatrol en bitumen en de eerste delen weer gemonteerd ![]() remmerij voor gemonteerd ![]() remmerij achter gemonteerd ![]() nieuwe rembekrachtiger, hoofdremcilinder en leidingen ![]() alles inmiddels ontlucht en het eerste stukje er weer mee gereden. as maandag wordt de auto uitgelijnd en apk gekeurd. |
ook nog even de zender velgen gepast
voor standaard (et20) en achter met een 2 cm spoorverbreder (et0) de randen komen voor en achter net buiten de wielkasten dus perfect :mrgreen: ook heb ik afgelopen week nog even een houder gemaakt voor mijn nieuwe clean voorbumper om mijn kentekenplaat te kunnen monteren. deze is demontabel dus kan op een meeting zo eraf gehaald worden. ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 02:16. |