![]() |
Quote:
Holy shit! Dat is wel een droomplek voor een electronica-omprutser als ik :eek: |
![]() ![]() ![]() ![]() Benches fold down from the wall: ![]() ![]() ![]() |
Die laatste grenst wel aardig aan perfectie !
|
Ik krijg bij het zien van die kleur groen gelijk het gevoel dat er allemaal super mooi oud gereedschap staat, ben ik de enige die aan goed gereedschap denkt bij die kleur?
|
Echt super, die telefoon ook... :eek:
|
Oef! Droom hokkie!
|
En binnen een budget gebouwd. Alles is tweedehands of zelf gemaakt.
|
Mijn hokje ben ik aan het voorzien van een nieuw kleurtje aan de buitenkant....is óók belangrijk ;)
![]() |
:tongue: :thumbup:
|
Staan leuke werkplaatsen tussen hier!!!
Dit is de mijne, moet nog wel een werkbank in en zo, maar dat komt nog wel, eerst lekker met de spijl bezig!!! ![]() |
Wauw!
|
|
@Sikke Aant: Prachtig.
@JaapL.: Erg wit, maar mooi spul in de schuur !!! ;) |
indd mooi veel wit spul in het halletje :cool:
zelf ook bezig met iets groters als dat een beetje vorm krijgt zullen er wel wat fotos volgen |
Ons hobbyhok/stalling/schuur/ruimte met op het moment maar 2 GTI's.. incl. chillhoek met koelkast :tongue:
![]() |
oude stal van melvin toch?
|
Die zat er voorheen in inderdaad!
|
ik zit prima zo
![]() vandaag net in gekomen :) lekker zo 5 meter van huis ik zit nog te denken aan een bank om uit te rusten aleen moet ik nog wat op de vloer, de schuur zelf is van mijn vader en die vind olie vlekken niet zo mooi op zijn tegels :D ik kan toch wel naar de kwantum en er wat van dit op leggen ![]() |
2 fijne werkruimte's! :thumbup:
zelf pas ook mijn intrek gedaan in iets ruimers.. wat nette verlichting opgehangen, en extra stroompuntjes gemaakt! enkelt nog de een werkbank maken met wat kast ruimte en dan is het prima ![]() ![]() ![]() |
Fijn hokje zo! Zeil eronder gaat inderdaad prima. Lijkt nog gaaf ook dat zwart/wit
EDIT: John, jouw hok mag er ook wezen! |
Mijn werkplaats :D Zee van ruimte, ken overal bij, kost me niks per maande, kga niet meer weg :D
![]() ![]() |
Dit lijkt me ook wel een fijn hokje...met flinke ventilatie :)
![]() |
Leuk topic ... Lekker veel voorbeelden voor mijn toekomstig sleutelhok :) meer van dit graag
|
Cabrio met Rallye front is best vet !! Vooral met gele lampen ;)
|
Quote:
erg mooie foto's en leuke vintage audio... daar houd ik van! Dit weekend nog een setje acoustic research AR18s gehaald omdat de AR3A improved speakers toch wat te groot waren voor onze kleine woonkamer. Tevens een SME 3009 arm gescoord voor de Thorens 166 MK2! me happy! |
Hier is mijn garage! Helaas krijg ik m'n auto er niet meer in :D
Maar kan er verder goed in sleutelen. ![]() |
Vette Aerox Erik, deze uitvoering heb ik ook ooit gehad :D
|
Zodra er een betonvloertje in mijn hok ligt, komt er ook zo`n blokjeszeil in...vet!
|
Quote:
Ik heb hem nu al 3 jaar, en hij rijd pas een half jaar :D :D |
![]() |
![]() |
:eek: :eek: Die kerel of vrouw die heeft een aardig kapitaaltje staat aan auto's :thumbup: :thumbup:
|
Ziet er een beetje nep uit om eerlijk te zijn.
|
Quote:
inmiddels met een fijn werk bankje :thumbup: ![]() |
Netjes !!
|
wow, mooi hok!
![]() |
Quote:
Beide mooie hokken ! |
![]() Vorig weekend even nieuwe bovenlaag op de werkbanken gemaakt. Richting het voorjaar ook een mooi vloertje leggen als het grote/grove werk is gedaan aan de motoren. |
Mijn werkhok, in de winter bezet door de Superb (scheelt krabben) met elektrische deur. komende zomer nieuwe vloer, plafond en schilderen.
En nog wat extra op bergplekken maken. Oorspronkelijk 8 meter diep maar achterwand geplaats voor de drie katten. Inclusief frietpan :D ![]() |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |