![]() |
tsjakka:
![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit...onder de kap zit alles nu lekker fris?
|
ja, alles klaar! Hoewel, ik ben eigenlijk nooit klaar....ja, pas als tie ooit verkocht gaat worden....en dat gebeurt niet.
|
Netjes zo Ed! Nu kun je weer voor de dag komen :D;) Waar was je trouwens gisteren??
|
Zo voor ed even 4 hagel nieuwe dunloppies erop gedraaid.
Wilde ze eerst zelf houden maar ja kan dat die jongen ook niet aan doen Veel speelzier ( plezier) er mee ed. :hug: hier wat pica's ![]() ![]() ![]() ![]() |
bedankt ouwe! ik ga ze nu monteren.....
|
kan je misschien ff de klein formaat foto`s in dit topic zetten?
we moeten nu 3x scrollen als we 1 foto willen zien... :rolleyes: maar ziet er goed uit! |
Zie het ook ja.
zal het veranderen.. |
Gadverdamme Ed, dat ziet er goed uit! Ennuh, straks foto's van je auto met wheelz!
|
Quote:
okee oldie ,ake some pica's sjeu sjeu |
Kicke spulletje Ed, ziet er lekkahhh uit!
P.S. Heb nu een stalling vlakbij m'n huis ==> VR6 staat vlakbij m'n huis ==> Ik kom wel een keer langs! |
gadverdamme wat een mooie velgen! Helemaal top :woowoo:
|
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]() ![]() ![]() maar het is ook ZO fijn dat het nu eens voor een keer NIEt aanloopt met sturen, in veren van de achterkant enzo. Erop en lekker rijden was de uitkomst. Ik geloofde het eerst niet, e zal wel wat fout zitten maar nee! :D Nu nog even van die gepimpte dopjes halen voor over de bouten.......iemand enig idee welke afmeting ik moet hebben? Je schijnt verschillende maten te hebben. |
Zo dan.. staat 'm goed Ed!
|
ja, het resultaat is erg mooi geworden.
Afgelopen vrijdag nog bij Valo trading geweest want mijn olie en koelwater lampje knipperden steed. Er zat hier en daar iets nig niet helemaal goed bij de zekering kast. Alles werkt weer net als MFA. Das pas fijn. Bedankt Ron. |
dikke bak hoor!!
|
vette wielen
|
Super dik!! Auto is nu helemaal af, toch?
|
een auto is nooit af.
Maar staat hem goed ed. kijk uit voor de trotttttoirrrr banden of te wel stoepranden. |
Mooi hoor!!
staat hem goed zo :D |
Quote:
Af? ben je bedonderd.....ik heb besloten er toch weer een booskijker op te maken, ander eindstuk an me pijp, nieuwe slotloze kofferbaklijst, ander achterraampie zonder slijppitten, chip, nokkenas, voorjaar helemaal opnieuw in de tectyl zetten, na chip en nokas, Brembo's voor, lederen racekuipen, zilveren Schroth 3 punts gordels....moet ik ff doorgaan?? :D Alu gepolijste rolkooi lijkt me ook wel wat..... :rolleyes: |
en wat ik ook ooit MOET hebben is een rallye grill, dus wie weet.
|
rallye grill zat er toch al op?of mis ik iets :s
|
Zijn corrado koplampen, zag het vrijdagmiddag pas nadat hij het zelf aangaf.
|
Ron 1 vraag betreffende MFA olie temp: hij doet het wel maar de temp wordt lager naar mate je rijdt, door de rij wind denk ik. Stationair of binnen bebouwdekom komt ie af en toe boven de 85°C. Ik heb de stekker al ingepakt maar dat helpt niet, op de snelweg zakt ie tot 65°C.....enig idee?
|
Quote:
Denk toch dat de massa motorblok niet helemaal goed is. Da's die bruin/witte draad die je bij de bak had vast gezet. Verder kan je ook de sensor vervangen om te kijken of hij een betere waarde afgeeft. Dat de olie temp zakt met rijden is volgens mij normaal. Geeft de watertemp meter wel een goede waarde ? |
sensor vervang ik ff ookal is deze nieuw. Water = OK!
Bruin / wit pas ik even aan dan. |
Quote:
Ed, het is die sensor met de groen/zwarte draad erop !!! |
is verlengd en zit op de juiste plaats.
Iets nieuws van vandaag, Sinds ik hem gewassen heb (2 dagen terug) knalt de toerenteller tijdens het rijden plotseling naar 0, loopt hij op 3 poten, ploft wat en pakt hem dan weer op zoals het hoort.....massa? |
Of vocht.....
|
Super ed !! ziet er echt erg goed uit. Vind nu zelf alleen die VR6 niet meer zo geweldig staan, naar mijn idee zou in gewone GTI lip em ook goed staan. Maar ja, tis jouw bakkie !! Wielen zijn echt TOP
|
GTi lip past niet, die loopt een stuk naar 'binnen' terwijl de VR6 lip recht naar beneden staat. En de IC drukt nu de lip al naar voren......
|
Quote:
stuk uit de lip halen en de intercooler in het zicht valt :D:D |
Heerlijke creatie
|
Quote:
Zeker met de hoge druk onder de kap gezeten om je vette klauwâh eraf te spuiten ;) Maar denk net als Chris dat het vocht is.... ff verdelertje eraf, contacten reinigen/schuren enz en proberen maar. Verder is het super maar ik moet altijd wat te zeiken hebben :chair: Die wielen achter mogen wel wat naar buiten komen :woowoo: |
@ emmer: die lip is de eerste bescherming tegen drempels en stenen enzo.
@ hoogglans: no way, nu loopt het niet aan en nog dikkere adapters lijkt me wat kinky. dat rare uitvallen is weg btw..... als je een brembo kit kauft zit daar alles bij om dat te monteren op G60 fusees? |
Ed,
Auto is een plaatje! VR6 lip is wel eens iets anders, zeker omdat jij daar die mega IC hebt zitten! mooie oplossingen qua buizenwerk, netjes gedaan! Wielen zijn erg mooi bij de lak , donkere achterlichten etc. Brembo kit is ondertussen beetje ( lees 500e) duurder geworden, voor 750 is dat spul niet meer te krijgen man. Eventueel klauwen erop jassen van een audi 200 ofzo, dat zijn de Girling 60 klauwen ( 2-pots), dat is P&P.... de wielen staan mooi smal op de auto, dat betekent dat hij een stukkie naar beneden kan! |
stukkie omlaag sjef?
|
ietsiepietsie ed, kom op.....
|
cm of 2 zeker :)
|
All times are GMT +1. The time now is 05:05. |