![]() |
Netjes hoor, Gerben!
|
goed bezig kerel!!
|
thanx guys:thumbup:
volgende week de audio erin en de boel strakmaken. |
geluidsinstallatie zit erin,ipv de achterbank...
ben bezig die geweldige fijne gt-striping er af te peuteren en de boel strakzetten. de eerste fohn is dood en m'n nagels zijn naar de chinezen.... |
kreeg vandaag een mail over de verlaging,was wat misgegaan bij de boekhouding,spul is nu onderweg.
maandagavond samen met m'n maatje(de schadehersteller die ook de polo heeft strakgemaakt)keihard ertegenaan om um strak en in de grondverf te krijgen. heb vanmiddag de laatste striping erafgepeuterd:mad: klere-werk..... |
foto's gerben foto's ;)
|
hij gaat lekker!
foto's gerben foto's :D |
Had je geen caramelschijf, dan gaat het er zo af. Kan je daarna je handen ook nog gebruiken ;)
|
Quote:
jup,heb ik...alleen die ouwe striping is vergif,en als er dan ook nog eens half overheengespoten is kun je je lol op... heb na een babbeltje met de schadehersteller een deal kunnen maken,ik mag waarschijnlijk zijn spullen en spuitruimte gebruiken om zelf de audi proberen te spuiten(met hulp;) )ga gewoon m'n eigen lak gebruiken(de ijssel 2k reddingsboot-oranje,dat is op een kuthaar na de zelfde kleur als het originelee marsrood) ben benieuwd of het doorgaat,anders gaat dat dinsdag gebeuren:rock: zal mij benieuwen allemaal :screwy: |
![]() verlaging zit eronder,ziet er echt super uit. de wielen vallen net in de kassen,heb er even een spatbord opgelegd voor de foto. heb de achterpoten(5voudig verstelbaar)op de laagste stand gezet,voor zat om de schroefdraad een vulbusje van 12mm,die heb ik weggelaten.de stand van de wielen in de kas is nou precies gelijk. de wielen die eronder komen hebben een kleinere diameter dus dan zakt ie ook nog iets. al met al ben ik tevreden,helemaal voor dat geld.alles is netjes afgewerkt,incl moertjes,stofkappen etc etc..... |
ziet er goed uit, verf er op blaffen en opbouwen dat hok ;)
|
:rock: vet!
|
thanx guys:thumbup:
heb vanochtend de ramen eruitgedrukt en de laatste delen erafgeschroefd. hoop volgende week de auto weer helemaal in elkaar te hebben,hopen dat dan de adapters er zijn,dan kunnen er bandjes om de porsche's. moet ze ook nog even spuiten,denk dat ik ze wit maak. |
Quote:
wit? :rolleyes: :D geintje, waarom niet! |
ja,denk het wel...
als jij een gave kleur weet voor een 1delig wiel onder een marsrode audi mag je het zeggen,ik sta open voor alles;):thumbup: |
Goud! Goud onder rood staat heel dik! En dan met gepolijst randje ofzo.
De Audi zit er in ieder geval heel goed uit. Ben benieuwd hoe ie er dalijk bij staat gespoten en met nette wieltjes! Succes! |
goud? is nou niet direct het eerste wat in mij opkomt,
maargoed:tongue:fotootje misschien? wil ze het liefst gewoon helemaal lakken,het blijft een daily.... |
:D
Heb hier en daar foto's gezien van rode auto's, vaak MK1, met gouden velgjes. Dit waren wel eigenlijk altijd velgen met een beetje dieper hart en een beetje een rand (om te polijsten). Denk dat wit voor een Porsche-velg er ook goed onder staat, of anders polijsten. |
ik zat zelf te denken aan hoogglans zwart,of wit...
denk dat ik toch maar voor wit ga,dat staat altijd goed onder rood. |
Rood en wit is zooo Kerst!
Zwart met een marsrood randje. |
Quote:
:rolleyes: nee dat is zoooooooo 2005 :D :thumbup: ;) zou eerder voor creme gaan.. |
Quote:
dat zei je al idd,maar ik weet niet of creme wel racy genoeg is? |
heb wel een idee..
![]() velgen creme en dan een sticker laten maken zoals bovenstaand in marsrood met porsche erop.. deze op de velg... |
dat maaakt het wel wat meer racy idd,alleen denk ik dat ivoorwit beter zal staan dan echt creme.zoals hierboven zegmaar...
ga even een shopje proberen te maken...... |
Quote:
zwart met randjes in carr.kleur vind ik een beetje goedkope-winterwielen-styling-achtig eigenlijk,ik wil iets waar je zomer en winter mee voor de dag kan komen... |
ik krijg ze wel ivoorwit,maar de tekst krijg ik er niet op...:screwy:
maargoed het idee staat me wel aan,so that's the way it's gonna be. ivoorwit met gekleurde logo's en marsrode tekst op de spaak tegenover het ventiel. |
;)
|
:D
richard,weet jij geen antwoord op dat topic wat ik heb geopent over kenteken platen? ik wil een usa plaatuitsparing achter,bestaat dat? voor heb ik het nl. wel... |
de audi staat strak,wat een hels werk is dat zeg:mad:
morgenavond m'n eerste (auto)spuitervaring:rock: |
geen foto's?
|
nope,had geen zin in foto's maken...
6uur aan het schuren geweest,m'n longen zijn rood van binnen gok ik;) heb trouwens nog even gekeken voor een knap onderblok voor jou,maar alles wat er ligt is niet netjes genoeg voor jouw doeleind...(ingesleten hoofdlagerpassingen) maar hou m'n oogjes open voor je:thumbup: |
Quote:
dat weet je toch... :rolleyes: :D |
Quote:
ik ga voor het :wow: effect frank..... ;) als het tenminste een beetje strak word allemaal :redface: |
Quote:
lekker positief ook :D ik kan niet wachten om het :wow: effect te bekijken :cool: |
heb jij weleens een auto gespoten dan?
ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten,zie er eerlijk gezegd als een berg tegenaan....:D |
Quote:
ik heb al veel gespoten maar nog geen auto nee. maar als ik op discovery zie hoe ze dat doen, en zelfs yorinde mol het kan, kan jij het ook :D maak ik ben met je eens dat je het beter op een hok kan proberen als op de audi ;) |
we zien wel:D
minder goed nieuws;de porsche's passen niet:mad: iki wil absoluut geen extreme stretch op een daily,simpelweg omdat ik dat niet verantwoord vind met mijn rijstijl etc. dus om de porsche's te laten passen moet dat wel en daar begin ik gewoon niet aan. ga de drag's er even onder passen eerdaags.... |
toch maar een foto:tongue:
![]() helaas vanavond niet spuiten,heb een licht griepje en de spuiter had niet zoveel zin,dus verschoven naar donderdag. heb net nog wel wat bijgeplamuurd,de pass.deur en motorkap waren zo golfplaat en had ik gister strak gemaakt,maar toen ik vanmiddag keek waren die grote plekken helemaal ingezakt.dus even wat nieuw erbij opgesmeerd,goed ruim:D:D ach,al doende leert men,toch? heb de 15" even opgehaald uit m'n schuur,denk dat dat heel wijs gaat staan,al moeten de adapters wel iets afgedraaid worden. |
helaas had de spuiter zelf de ruimte nodig,morgen middag heb ik vrij en kan ik aan de gang...
heb vanavond wel wat gedaan,de velgen wit gespoten en de voorbumperknippers er goed in gezet,ook meteen een extra 3w lampje eringefixt voor de stadslichten(us-lights). |
heb nog een setje 16" te koop, of heeft jou coupe geen 4x108?
|
All times are GMT +1. The time now is 17:01. |