![]() |
![]() |
Quote:
Danku, ben er zelf ook erg blij en trots mee :wuv: |
![]() set inpro lampjes |
ff mijn nieuwe aanwinsten:
setje nieuwe bumpers voor de kever nieuwe wielen voor de kever ampco lubricator voor de kever snelschakel setje voor de kever setje porsche turbo's in 17inch voor de bus nieuwe remcilinders voor de bus motor voor de bus zomerwielen voor de audi s6 lijsten voor de deuren van de a6 zo dat was het wel weer voor vande week |
Claxon van de dukes of hazzerd :D :thumbup:
|
5bak voor de audi en ook een 9a/kr/abf hybride ;) blok voor dezelfde auto en voor de golf een spaghettiespruitstuk.
|
zwartte bbs <met emblemen als de velgen,>, sneakers .en of race schoenen ,,stonden bij de bandenboer,,heb alle 3 paar gekocht, ik had ze nog nooit gezien,
|
80 kilo straalgrit :D
|
Quote:
waar heb je deze gehaald? heb er ook 1 in die kleur van dat jaar, en heb zelfs die originele wielen nog in mn garage liggen ;) mijn is alleen geen gti. |
complete "tittentacho"-dash :)
|
complete onderstelupgrade en een setje 14" rallystijlvelgen voor de audi.
voor de mk3 een reservesleutel;) en voor de mk2 een sintermetaalkoppeling,verzwaarde drukgroep en verlicht vliegwiel. |
9A onderblok met bewerkte KR kop met ABF nokkenassen en nog wat los spul, voor de Audi 80 en een mooi spruitstuk voor de Golf Gti 16V.
|
Quote:
Ebay.de, object zelf is verkocht vanuit Madrid. :thumbup: |
ACE motor en een los ACE onderblok waar eventueel de eveneens net gekochte PT Audi V8 kop op komt. :D
|
GTI verbreders voor de TD (thanx de pul)
CAR Bra (via SKG) 16v onderlip @sjeesbeest (tittntacho voor de gti16v of de cabbie) |
Quote:
nog niet overuit :screwy: ben bang dat ie in de cabbie gaat, aangezien de mk1gti16v toch al ver van standaard is :eek: en jij gefeli met je aanschaf :thumbup: |
![]() GTI achteras met schijven voor mn TDI projectje :D |
Centrale vergrendeling op afstandsbediening in de Passat :rock:
|
setje 'nieuwe' ankers voor de audi :D
![]() |
Eindelijk, vandaag kwam de postbode met het langverwachte pakketje. Een setje gloednieuwe USA gti achterlichten voor de Mark IV.
Nu alleen nog (langer :( ) wachten totdat de R32 koplampen binnen komen... |
Origineel VW Xenon units für die Dieselmachien;
|
Verse APK voor de variant
en tot mijn grote schrik pekelaanslag op mijn paar maanden oude Immi R8 velgen :( terwijl ze gewoon opgeslagen lagen in de garage ...... dan de randjes maar polijsten :) |
-Olie
-Oliefilter -Ruitenwissers -4 slangklemmen -Rotor -Verdeler kap :D |
![]() ![]() Ow, en voor er mensen gaan denken; is dat ding echt zo laag? Nee, hij staat gewoon in een geultje :tongue: |
![]() Nieuwe ruitenwisserbladen, radiateur en tussenpijp voor de Passat :rock: |
is nogal een flinke diameter of lijkt dat maar zo?
weet niet wat dat standaard is bij een passat. |
Quote:
Standaard, zeker bij een 2L 16v :) |
Vandaag, na bijna 5 weken wachten m'n nieuwe koplampen binnen.
Setje originele R32 koplampen voor de golf 4 :wee: ![]() |
Quote:
54mm geloof ik, het is een tussenpijp van een Golf III 2.0 16V, bij een Passat zit er een demper tussen :D |
Ad op marktplaats :D
http://link.marktplaats.nl/331538811 |
Turbodrukmeter in midden console (aangesloten achter de dashdimmer) 0,7 bar druk met de TD
|
Als topicstarter kan ik natuurlijk niet te veel achterblijven, nietwaar ?? :D
Vorige week vrijdagavond in Deurningen een G64 (Porsche 911 Carrera4) versnellingsbak opgehaald en even naast een type1 (kever 1303) IRS bak gelegd. ![]() ![]() De 964 Carrera4 aandrijflijn .. ![]() Het plan is nu om eind van het jaar de 1966 dubbel cabine naar binnen te halen en een begin te maken met de ombouw. |
van de week m'n nieuwe achterruit voor de golf 1 GTI binnengekregen, ZONDER die lelijke verwarmingsdraadjes en groen getint zoals de rest:)
Als het koud is rij ik toch niet met de golf;) |
Voor onder de Vario
![]() |
2 jarig APK op mijn golf mk1 gti :) (ze is 30 jaar geworden :thumbup: )
Polow van de vrouw verlaagd dmv een schroefsetje :P |
Quote:
Wist niet dat er ook "oudere" Porsche met vierwielaandrijving waren :) Komt dat onder de 66'er doka? :eek: |
waar zal ik beginnen :D
vr6 motor met bak en toebehoren voor de passat. acirco voor de passat. zwart leder interieur voor de passat. en rolkooi voor de grijze gti! |
Quote:
Da's beter. :D |
Quote:
:D kan ook ja. |
![]() 4 van deze in 195 40 16 voor onder de Seat :) |
All times are GMT +1. The time now is 02:34. |