![]() |
Quote:
@vento vice: geen dingen door de war halen hé !! @Madison: Er zijn een paar afkeurpunten zoals je koplampen en je handremkabel. Als jij je originelen lampen komt brengen en hun opdracht geeft de rest te repareren dan kunnen ze hem laten keuren. Grtz M |
Quote:
Ik heb ze net gebeld. Morgen wordt de Golf gekeurd. Koplampen hadden ze zelf werdt verteld. |
Ik gok dat de Seicento niet harder kan dan 140 :D
Haha,nee,geen idee hoor. :tongue: Ben al heeeelemaal gewend aan dat karretje :screwy: |
Vanavond de Golf ophalen...
ik weet nu zeker dat ik er nog een Golfje bij koop, want hij is nog lang niet klaar en moet 'm vast nog wel wat weekjes missen in de toekomst. |
Vanaf vandaag weer een jaar APK :thumbup:
|
goed zo!
|
gefeliciteerd
|
Ja, gefeliciteerd!
En nog een Golf voor erbij? Wat voor 1? :D |
niet om wat te zeggen,maar als er alleen tectyl over de gelaste plek is gespoten heeft het allemaal weinig zin.leuk om daarmee weer een jaar apk te krijgen,maar meer ook niet.
|
Quote:
er is niet allen tectyl op gekomen hoor :tongue: ik weet alleen niet hoe dat andere heet? |
Ik keek net naast me op de stoel,ligt er niet 1,maar 2 keuringsrapporten.
1 van mijn Golf en 1 van een zwarte Vento die vlak na elkaar uitgedraaid zijn... morgen maar ff bellen |
Quote:
autolak misschien?of iig iets wat de gelaste plek goed afsluit. |
Quote:
dat zeker. Maar ben zo blij dat de Golf er weer is! Heerlijke rit naar huis gehad :thumbup: Ow ja...had de Seicento de heenweg nog ff getest,kwam net niet bij de 150 km per uur :tongue: |
Hier stond ooit een filmpje :D
|
zeer zeker wel schattig!
...maar ik betwijfel of er iemand anders is op dit VOLKSWAGEN-forum, die het enigzins interessant vindt... ...het is dat wij zelf toevallig ook een wit paard hadden... |
Why not?
Kan het ook op m'n hyves zetten. Wie weet hoe je het beste dorpellijsten kan kitten? Op welke plekken? |
Quote:
er zal hier ook gerust wel een pedo zwerven toch.... :tongue: :tongue: :tongue: |
Quote:
..da's een beter idee! Quote:
Hebben ze dan die dorpellijsten niet voor je terug geplaatst na het lassen?! :eek: Zorg er iig voor dat je het zó 'kit', dat het vocht er niet achter blijft zitten; ik zou dus zeggen: eerst grofweg de dorpellijsten 'vastplakken' en daarna goed afkitten langs de randjes! Volgens de orginele VW-methode moet je eerst kunststof strippen en klemmetjes op je dorpel plakken met dubbelzijdige tape en kun de daarna de dorpellijsten hierop klikken. Of dit bij jou ook nog kan, kan ik van hieruit niet zien... |
Quote:
Nee joh.... je moet geen lijsten op Mareille plakken, allen op d'r golf :D |
Ze hadden de lijsten er idd niet op gezet
![]() |
Probeer het anders zelf eens erop te zetten.
links kan je zo erop klikken en voor de rechterkant zou ik een tube ramenkit kopen. |
...die kunststof (VW-)strippen + klemmetjes zitten er dus nog wel, zie ik nu!
Quote:
...dus is het in principe een kwestie van de dorpellijsten erop klikken nu... |
Aan 1 kant is het aardig kompleet,andere niet.
Ik ga idd maar es wat prberen. hoelang moet het uitharden? |
Quote:
Ook de kant die je er zo op kan klikken xou ik met kit vastzetten. Droogtijd circa 1,5 uur, als je wel de goede zwarte ramen kit hebt. Is ook erg sterk, heb er in ,t verleden m,n zijspiegel mee op de auto gekit. Is ook nooit meer los gekomen. |
:thumbup: ga ik doen
|
je oude fire and ice: http://link.marktplaats.nl/441400541
|
advertentie bestaat nu al niet meer? :shake:
Ik kreeg de lijsten er vandaag niet op. Op 1 of andere manier lijkt het of ze niet passen op de railsjes :( de meeste bevestigingen zitten er niet meer op helaas. Vriend van me heeft het vanavond ook nog geprobeerd. |
Quote:
Toch vind ik dat raar; je hebt toch een aardige duit moeten betalen voor de reparaties.... nu moet je ook nog zelf klooien! Ze hadden IMO in eerste instantie aan jou het las-resultaat moeten laten zien.... en dan vervolgens (dus ná jou goedkeuring van het laswerk ;) ) de klus moeten afmaken!! (= de lijsten terug plaatsen) Als het dan ook nog zo moeilijk gaat, dan ga je 1 mei Joure (Frl.) niet redden... Hij moet er dan toch min of meer perfect bij staan? Succes ermee, iig! |
Ik ga er gewoon voor zorgen dat die lijsten er goed op komen :)
dat niemand weet hoe die krengen er op moeten :( |
Quote:
...wij WETEN het wel, maar JIJ moet het doen! ;) |
Meerdere mensen hebben het jouw al uitgelegd , zo moeilijk is het niet !
Je kunt de lijst in de bovenste strip schuiven/klikken , en dan de onderste klemmen vastklikken . Op de plaats van de kriksteunklepjes komen nog een schroef. En op de plekken waar de klemmen niet meer goed zijn even een dot kit , dan blijft dat ook wel zitten . Het belangrijkst is dat je dorpellijst goed in de dunne strip word geklikt ,dan komt ie er ook mooi strak weer op . Of ze zij zo aan het lassen geweest dat je dorpel er niet eens meer overheen past .............. |
Vandaag heeft nog iemand het geprobeerd...lukt nog steeds niet.
Het lijkt of de strips er niet goed op zitten? Ik snap wel hoe ze erop moeten,maar als het niet(meer)past werkt het niet. |
mss moet je èchte hulp van iemand vragen, in plaats van deze on-line hulp; dit schiet niet op...
Een oud Fries spreekwoord zegt: (let niet op schrijffouten) "As het niet ken, zoals het mot; dan mot 't maar zoals het ken!" ...wat zoiets betekent als: als het niet lukt, zoals het eigenlijk bedoeld is; dan moet je maar iets anders verzinnen zodat het wèl lukt! ...een goede lijfspreuk, als je oude auto's rijdt! ;) AMEN. :giggle: |
Haha!
Zoiets als alle uitsteeksels die in de weg zitten zodat de lijsten niet netjes aansluiten weghalen? |
Bollenstreek...
![]() ![]() ![]() foto vanaf de achterbumper gemaakt :) ![]() |
Ik heb een afspraak voor morgen.
Hoop dat de lijsten er nu wel op komen! |
is toch echt een kliksysteem met een paar schroefjes, die dorpellijst :D
|
Quote:
Iedereen praat er zo makkelijk over,waarom lukt het dan niemand? Morgen zitten ze er vast weer op! Tegen betaling doen mensen denk ik wel ff wat meer moeite. |
diegenen die heb bij jouw hebben geprobeerd lukte het niet , dat wil niet zeggen dat het ons ook niet lukt .........
Ik heb denk al wel 10 van die set's op auto's gemonteerd , en ze zijn er allemaal mooi op gekomen :thumbup: |
Neem die lijsten gewoon los mee naar de meeting op 1 Mei in Joure Mariëlle dan is er vast wel ff 1 die ze er voor je op kan zetten,.....en denk dat Wytze ook wel aanwezig is,die kan het zééékerrrrr ;) :D :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:27. |