![]() |
Klopt auto komt idd. uit haaksbergen..
dennis wielen zijn evt. wel te koop. :) |
Quote:
Klopt helemaal, de huidige a6 maar ook op de a3 worden ze geleverd en gezien deze et waarde (et58) denk ik dat deze van een a3 zijn. |
Quote:
Nice cabby! :thumbup: |
Quote:
Grappig deze auto was twee jaar geleden nog in mijn bezit. Hij is weer netjes geworden :thumbup: |
Hij is echt netjes geworden !!
|
mijn nieuwe wieltjes Azev A 16 inch 7 1/2 j :tongue:
![]() ![]() |
Quote:
ja klopt ja, alleen die polder is klote, kom je veel trekkers tegen, en dan moet ik weer de berm in :( maar die klote dijk met al die drempels is ook niet alles dusja. kom zelf uit kruisland vandaar :P |
Quote:
Hoe heb jij je koplampen zo donker gekregen? Ik ben zelf ook bezig, alleen het resultaat vind ik niet donker genoeg. Groeten René. |
mijn schatjes :)
![]() ![]() :D |
Quote:
glas losgehaald met een verfbrander en dan lichtjes gespoten met blacklightspray 2 a 3 lagen, ligt eraan hoe donker je het wilt hebben, maar let wel is wel apk afkeur :thumbup: |
Quote:
Aha, dat het afkeur is had ik wel verwacht, dat maakt me ook niet uit. Ik had de kit alvervangen voor zwarte kit en de buitenste rand afgeplakt met zwart isolatie-tape, toen keek je er ook al wat donker in, maar nog niet genoeg. Ik ga maar eens een busje backlightspray halen denk ik!! :thumbup: |
![]() |
|
|
Quote:
en reed daarvoor in nieuwerkerk aan den ijssel! zie de link hoe hij eerst was http://www.lowdubs.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=14 |
Mijn golf gti (fire and ice kleur)
![]() ![]() ![]() |
|
Mijn Cabby TDI met schroefset en 15 inch BBS:
![]() ![]() |
1ste golf 3: GTI
![]() ![]() 2de golf 3: variant 2l GT ![]() ![]() nu weer een golf 3 de foto's komen nog.... |
![]() ![]() |
![]() dit was ooit mijn VR6! weet iemand misschien waar hij nu is en of r goed voor gezorgd wordt? |
Mijn Mk3 op Mivw afgelopen weekend. Eindelijk eens een degelijke foto :). Veel leuke reacties gehad op de wielen.
![]() |
Quote:
Zijn ook super wielen en zo zie je ze nooit :thumbup: |
ja tim nu hebben we hem eindelijk eens in het echt kunnen bekijken hij is erg netjes geworden.
|
Tnx mannen :) Ben blij met het resultaat ook.
Kon alleen de gepolijste C2's niet op tijd af krijgen voor mivw. Dus maar zo op de winter wielen gegaan. |
laatste op de audi's
![]() |
mijne dan maar :)
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() :D |
Leuke Vento! (alleen de dorpelstrips er nog even op klikken ;) )
|
Quote:
Die mag zeker gezien worden :wuv: |
Quote:
Thanks! (Zijn tijdje terug al besteld, maar misschien niet meer leverbaar) |
mn vriendin dr mk3 cabbie op originele cruisehoogte icm 17inch evo's :rolleyes:
![]() ![]() |
![]() |
[QUOTE=ArjenE]mn vriendin dr mk3 cabbie op originele cruisehoogte icm 17inch evo's :rolleyes:
Vraagje welke bandenmaat heb je gemonteerd op de cabby? |
vento op white walls
Zal er de mijne er ook is tussen zetten se :)
Zo staat 'm er nu bij .. Binnenkort schroefset eronder en andere plannen .. ![]() ;) |
wel niet van mij maar zeker wel dik
![]() gespot op vakantie in siofok hongarije |
Hier de mijne,
![]() ![]() |
he die komt uit ede. is de oude van ramon
|
Quote:
En daar heb ik dan weer 20 jaar gewoond, nu aan de andere kant van het dorp, tegen Roosendaal. :) Staat er een beetje goor en ongewassen bij op de foto, inmiddels ook al weer aanal wijzegingen gedaan |
![]() ![]() ![]() ![]() nog een beetje lager |
All times are GMT +1. The time now is 04:18. |