![]() |
Was ik nog wel van plan te bestellen idd :thumbup: :D
|
bedenk me net dat ik ook nog een carterbescherming heb liggen voor de polo :D
![]() Die doet t zelfde als een stabistang onder en die kan ik niet monteren met wellems voor zover ik weet maar goed dat zien we dan wel weer ff |
Quote:
Kan me nog herinneren dat jij niet al te lang geleden te eigenwijs was om zelf assteunen te kopen :rolleyes: Heb je een remtrommel wel eens bekeken? Dat is een centimeter massief gietstaal ;) De trommel heeft echt 0,0 te lijden van het velgje dat er onder ligt. @ Arjan; beter dat je nu achter die rotterij komt, dan later pas. Is de achterasbevestiging nog wel in orde? Die zou ik voor de zekerheid ook goed kaalkrabben en inspecteren. Flink in de Fertan/Owatrol of andere roestwerende meuk, zodat het niet verder kan gaan roesten. |
hey arjan doe mij die carterbeschermer is ff te leen dan maak ik er een na voor onder mijn polo ;)
|
Thnx to miklo :thumbup:
En deel 2 van de bestelde goodies bij de dealer was binnen dus meteen maar weer opgehaald :D |
Gisteren de 70-50mm verenset binnen gekregen van Dl-Design nu nog een paar kleine dingetjes bestellen die ik vergeten ben en dan ben ik van m'n hoogtevrees af :D
|
:thumbup: gaat mooi zijn als hij wat lager ligt :D hopelijk snel pics ben benieuwt
|
ziet er goed uit man! :thumbup: ga je die rooie nog wel afmaken dan? en heb je het gasmechanisme voor de solexen al binnen ? ben wel benieuwd naar foto's dan !
|
Die rooie ga ik zeker afmaken in de schredder :D die was zo rot al wat daarvoor in de plaats is de genesis ;) nog geen tijd gehad om t mechanisme op te halen...
|
haha :D maar de solexen gaan over op de genesis? anders weet ik nog wel iemand die interesse heeft in die luchtvergaarbak ;) haha
|
@Garyvw dat was wel de bedoeling jah ;)
had al eens een keer een ander stuurclipje via mp gekocht in de hoop dat die netter zou wezen maar die was ook al gespoten helaas en aangezien ik mij vandaag ff verveelde heb ik m maar over gespoten :D |
Zal wel leuk staan denk ik :D zaterdag iig ophalen :thumbup: |
Zijn dat setje 14" ronal ? Die heb ik nog nieuw in doos liggen.. alleen opel naafgat.. leuke velgjes :D
|
Leuke velgen Arjan!
Lijken wel wat op mijn oude ronal's :thumbup: |
zijn idd ronal velgjes :thumbup:
|
Lekker bezig hoor! Verlaging + velgjes zullen hem goed staan!
|
En de velgjes die ik vanmorgen heb op gehaald :mrgreen: Verdomt netjes maar wel heul erg wit...... ze waren netjes in geseald dus heb er maar een uitgepakt! Tuningprofis bedankt :D binnen 2 dagen aan huis gelevert via ebay :!: |
wielen gaan er supper op staan :thumbup: zou enkel de centers wel polieren ofzo :screwy: nu is het wat te wit
|
gaat lekker hier arjan,netjes!
|
hey leef jij ook nog :tongue: vakantie geweest of zo? was wel verdomt stilletjes hier zonder jou :D
|
jups,en geen internet in de buurt....:mad:
|
morgen ff revisie setje op de klauwen zetten en dan zijn ze wat mij betreft weer voor een paar jaar in orde :D |
matzwart?remklauwen horen rood te zijn......
:D:d netjes arjan! |
ze waren rood :screwy:
|
Ziet er goed uit Arjan ! ook al bandjes om de velgen zitten ? :d ben wel benieuwd hoe je nieuwe velgjes onder de polo staan. :thumbup:
|
t lijkt misschien soms wel of der een geldboom staat maar dat is helaas niet zo :D dus nee heb nog geen bandjes om de velgen zitten ;)
|
haha, die mis ik ook wel vaker.. zo'n geldboom.. Al wel een idee wat voor maat band er om de velgjes komen ?
|
eerst maar eens kijken of t uberhaubt gaat passen met de 70-50 verlaging ;)
|
Past, ik rij nu zelf op mijn Polo 2 op 15 inch, met 165-50-15 Potenza's, en voorop 60mm KW veren, icm 10mm verlagende veerschotels/veerpootlagers van Bonrath, en zou zelfs nog lager kunnen zoveel ruimte hou ik nog over :D
Kortom, gaat wel goedkomen ;) 165-55-14's eromheen en gaan, en succes met dit mooie project! |
De 14'' Ronals gaan de deur uit heb nog een setje zenders gekocht :D
![]() Hier moet alleen t naafgat nog van uitgedraait worden aangezien deze 56.5mm is en deze hebben minder werk als de andere set zenders die ik al heb |
mooi man:thumbup:
zien er zo idd netjes uit,ben benieuwd hoe dit gaat staan.... |
![]() ![]() Misschien nog ff de puntjes op de i zetten verder zijn ze idd erg netjes over 2 weken ga ik ze ophalen :D |
hahaha jij weet ook van geen ophouden he met wielen kopen :D
|
:D maar voor mezelf blijf ik bij de zenders ;)
|
remmerij zit der eindelijk op..... De vorige keer dat iemand t spul los gehad heeft had diegene de remleidingen lekker rond lopen draaien en probeer dan die klerezooi maar eens los te halen -gert- met veel gekloot toch gelukt :)
Van zo (blokjes waren goed op zeg maar): Naar zo: |
ziet er weer netjes uit!
|
die zenders :eek: :eek: :eek: :cool: :thumbup: niceee :D als ge ze ooit moest beu zijn ....
|
ziet er weer netjes uit Arjan! erg gaaf die zenders! zal erg goed staan ! :thumbup:
|
Toch maar weer eens een radio gekocht :D Telefunken TF ES 6010 en een Blaupunkt XL 210 Compo setje Quote:
|
Zo vandaag maar eens met t dash bezig geweest na de overige huishoudelijke klusjes -klus- De blauwpunkt composet pas gemaakt en de tweeters gemonteerd
Past niet... To small Bigger :D Als piet in griet -thumbsup- Speaker kapje paste daarna ook niet meer maar na wat frees en slijpwerk wel :D Resultaat En de tweeters |
All times are GMT +1. The time now is 09:36. |