![]() |
hierbij mijn aanwinst, geen zorgen, gaat nog wel wat aangebeuren (verlaging, velgen etc)
![]() ![]() |
Vraagje over deze spoiler...
issie standaard Jetta? komt hij ergens anders vanaf? ga ik namelijk eens op Marktplaats ofzo rond kijken... |
originele GT spoiler. deze zijn van hard schuim, ze zijn er ok van plastic maar die zaten alleen op de Amerikaanse GLI's
|
Quote:
De zwarte zachtere spoilers zaten op Jetta's met een spijlte in de voordeuren de harde in kleur gespoten spoilers op Jetta's zonder spijltje. En niet alleen op US modellen. Ook op bijv. de europese GT16V. De Jetta Style is daar een mooi voorbeeld van. |
Vraagje:
Ik zag laatst op een Jetta (mk2) dat ie zo'n zachte onderlip had onder de g60 bumper zeg maar. Dat is vrij handig als je nogal laag bent, want dan schraap je niet zo over de weg. Hoe heet zo'n ding en hoe kan ik eraan komen?? Bij voorbaat dank |
Quote:
Welke lip bedoel je? De Bonrath VR6 lip is van hard plastic en scheurt nogal snel..... Niet ideaal voor lage auto's dus :screwy: ![]() Origineel VW 16V lip (niet de imitatie) is van een wat zachtere soort kunststof en kan nogal wat hebben. ![]() En je hebt ook nog de GL lip: dit zijn gewoon 2 dunne rechte randjes, ongeveer half zo laag dan de 16V lip..... ![]() (ff fotooke gegoogled) De 16V lip heb ik nog wel 1 gebruikte set liggen, die mag gratis opgehaald worden..... De GL lip kan ik je misshien ook nog wel aan helpen, en anders moet je ff op de sloop zoeken of hier ff rondvragen..... |
http://nl.youtube.com/watch?v=tv2pKeBsyaI
In dit filmpje op 32 seconden zie je wat ik bedoel. van dat flexibele spul, lijkt me stuk minder erg dan steeds dat geschaaf over de weg |
dat is gewoon een originele lip voor een dikke bumper
op GTi's, G60's maar ook Jetta Pacific's ed standaard geleverd |
Quote:
Dit is idd gewoon de originele 16V onderlip, kosten nieuw iets rond de 40 euro. Ze zijn er ook voor minder maar dat zijn imitaties en die kunnen niet zulke stunts aan als in het filmpje :D ;) |
Oke thanks :D
|
Foto's met de nieuwe velgjes:
![]() ![]() ![]() |
In haar nieuwe gedaante: ;)
![]() ![]() Leuk detail: :D ![]() |
Nieuw neusje:
van naar ![]() |
Ziet er goed uit! :thumbup: Ook een nieuw voorscherm erop of de oude opgelapt?
|
Thanks! Ook een nieuw voorscherm inderdaad, alleen is dat scherm een andere kleur rood dan de auto zelf. Maar goed, ben allang blij dat het weer een geheel is :beer:
|
op de ferry onderweg naar e38
![]() ![]() ![]() ![]() |
zo das een hele dikke jetta
|
Glimt ook wel lekker :D
|
Upje
Eindelijk mn schroefset eronder: ![]() ![]() Moet m alleen nog even poetsen :tongue: |
Ziet er al goed uit, komen er ook nog andere wieltjes onder? Ben benieuwd hoe hij erbij staat als ie helemaal netjes gepoetst is! :thumbup:
|
Ja ik wil het lieft 13 inch verbreed staal zodat de Jetta daarna nog wat meer op zn buik kan gaan... Verder wordt de hele auto over een tijdje gerold (mat-zwart)
In ieder geval genoeg om naar ui te kijken :D |
Oh, en de jouwe stond te koop zag ik?? zonde man, erg vette bak
|
die van mij .
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
Bedoelde je de mijne? :screwy: Staat niet te koop voor zover ik weet hoor :D |
|
nee das die van Alberto
|
Nou Dutch Jetta GT, excuses :P
Maar heb mn Jetta vanmiddag gepoetst dus je hoeft niet langer benieuwd te zijn: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En zal met deze foto's trouwens een welkoms topic (of hoe heet zoiets) aanmaken |
ziet er goed uit alleen vind ik het altijd zo jammer dat die mooie jettafront word verwijderd en er dan een golffront in de plaats komt :shake:
maar verder is ie :thumbup: |
de mijne mag er hopelijk ook bij?
![]() |
Is eigenlijk wegens omstandigheden zo gekomen.
Heb tijdje terug een ongeluk gehad waardoor mn Jetta front helemaal kaduuk was. Jetta front is moeilijker te vinden en een maat had nog een Golf front liggen, de keuze was dus snel gemaakt en vind het niet verkeerd staan Hier het arme jetta frontje: |
update:
14 inch verbreed staal eronder (kapjes passen alleen niet om me wielbouten dus moet ff andere scoren) ![]() ![]() ![]() Best wel laag als je het mij vraagt :D |
@Apocalypsenever, geeft niet joh; foutjes maken is menselijk.....
Persoonlijk vind ik het rood van je auto niet eens zo heel lelijk (op het voorscherm na dan) Maar stiekem ben ik ook best benieuwd hoe hij eruit ziet als ie volledig matzwart is...... Hou ons op de hoogte! |
mijn jetta
ik zag hier dat jullie jetta's zochten heb der ook nog 1tje staan
![]() ![]() |
Kijk es aan, Tom heeft ook de weg gevonden naar het gezellige Volksforum! :thumbup:
Hoe staat het ermee? ;) |
nou zijn druk bezig met de motor en uitlaat want het is weer winter dus we moeten weer aan de gang motor bevalt niet dus uit elkaar en aanpassen en opnieuw in elkaar
|
Quote:
Ik miste deze jetta al op de forum's ! Mooi ding trouwens,En Welkom hier nog ! Ik heb ook nog steeds mijn 2 jetta's Al staat de witte inmiddels weer in de stalling ,maar met de rode rijd ik weer dagelijks ,na de verkoop van de golf :thumbup: Zo zag de witte er dit jaar uit ;) En ,ja ,ik heb er deze winter wel enige plannen mee ,maar die houd ik nog even voor mezelf :tongue: En natuurlijk de rode ! Hier nog met de zomervelgen ,hij staat inmiddels weer op het vertrouwde verbreed staal .(zal morgen wel even verse foto's posten ) Misschien eens een idee om een fotoshoot te doen ,met alle witte jetta's , er stonden op de VW outlaws meeting in heerde genoeg witte Mk2's ! Leuk idee voor volgend jaar ? |
Wist dat ik nog een foto er van had !
:thumbup: |
Up!
Wanna see more Jetta's :D |
jetta 1.9td
en nog een witte
|
Quote:
Misschien een leuker idee om eens een grote landelijke Jetta-meeting te houden, voor alle 5 de generaties! Dan ben ik zowieso van de partij!!! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:18. |