![]() |
Effe luxe plaatjes erop en die wisser eraf :thumbup:
|
Quote:
Luxe plaatjes komen er nog op, wisser blijft er wel op..Civic staat ook weer tekoop :screwy: :thumbup: |
Wat een dikke Civic!
|
Quote:
Ergens een topic van? |
misha wil een japanner volgens mij ?????????????
|
Quote:
Omdat ik WEER wat anders wil :screwy: :D Heb er wel meerdere topics van ;) Hier een link. http://ilovemyek.com/forum/viewtopi...&t=1047&start=0 :thumbup: |
Stond die beige/grijze Civic sedan vanaf het bouwjaar bij de importeur ofzo?
Ding zag/ziet eruit als nieuw man! :thumbup: |
Quote:
Ik bedoelde eigenlijk een verkooptopic Wouter.. ben wel benieuwd wat zoiets moet kosten op JDMarktplaats.nl :tongue: |
Quote:
Die zag er iid als nieuw uit ja!Die heb ik uit Duitsland gehaald :thumbup: Helaas ziet hij er nu niet meer uit..Veel roest(in de winter rijden en nooit wassen) enzenz. |
Quote:
Ooow :D http://link.marktplaats.nl/436283184 |
Ahja.. net wat ik ongeveer dacht, vrij veel geld voor erbij :tongue:
|
Prijs is een vr.prijs he.
Als je mijne gaat vergelijken met de meeste civics met een B-serie swap is mijne toch wel een stuk netter denk ik(motor ook verbruikt geen olie, geen vtec tik en rookt ok niet in de de vtec!).Staat super in de lak(kleur zie je niet vaak OEM kleur) Veel 'dure' / 'aparte' onderdelen zoals, ITR interieur, EK9 koplampen..Allemaal 'echte' dingen..Geen imi spul.Enigste 'neppe' eraan zijn de wielen..Kan eventueel ook zonder velgen, interieur en nog wat dingen.Doe anders een bod, als je intresse heb.. |
Ik zeg ook niet dat hij duur is, kan ik btw ook moeilijk beoordelen.. alleen dat het vrij veel geld is voor iets erbij ;)
|
Ja dat is wel zo ja, ik wil een ouwe sedan automaat erbij..Geen Honda wel japans.Heb er een gezien maarja die weegt 1400kg 2.2 automaat(full options behalve leer maar wel velours) en niet bel.vrij..Ook net ff teduur voor erbij.Maar komt nu toch mooi weer aan, dus dan kan 't wel gewoon 1 auto en als 't winter word auto erbij en die naar binne..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Dikke Yaris!!
|
Dat zeg je verkeerd Rene....dikke velgen onder die lage Yaris...;)
|
Rene had het goed hoor ;) dikke yaris ;) (nouja, echo...)
|
Cool ding voor een Yaris!
|
Civic is verkocht...
Volgende week me 'nieuwe' auto ophalen 8-) Parelmoer witte/grijze Lexus GS300 Dit is ehm geworden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ABS Achterruitverwarming Airbag bestuurder/passagier Airconditioning met certificaat Armsteun voor/achter Hoofdsteunen achter Bluetooth carkit Parrot Automaat Boordcomputer Buitentemperatuur Cd-speler voor 12 cd’s Centrale deurvergrendeling Climate control Cruise control Elektrische ramen Elektrisch verstelbare voorstoelen Getint glas & warmtewerend In hoogte verstelbaar stuur In hoogte verstelbare stoel(en) Lederen bekleding Lendenstuk Mistlampen voor Spiegels elektrisch & verwarmd Startonderbreking Stuurbekrachtiging verbruik 1:10 klasse 3 alarm (2 zenders) Vervangen/reparatie 19” 5-zigen velgen Gavis-1 19x8.5 met 245/40 ZR Vredestein 19” 5-zigen velgen Gavis-1 19x9.5 met 275/35 ZR Vredestein Wiellagers voor en achter vervangen Fuseearmen onderzijde voor Bovenste armen vervangen Bilstein B6 schokdempers voor en achter Superpro polyethane bushings RVS flexibele remleidingen CRN performance schijven voor en achter Xenon verlichting Nieuwe uitlaatdempers standaard (mooi stil) Set zomerbanden met originele Lexusvelgen extra 15" Set winterbanden met originele Lexusvelgen extra 15" Klein voorbeeldje als hij wat lager is :D ![]() |
blijven nice die dingen... Wel jammer dat ze alleen als automaat geleverd zijn :\ Gauw een Supra bak zoeken ;)
ff dikke velgen: ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Wil juist een automaat..Lekker cruize :thumbup: |
haha ok ;) Nou vip style dan heh ;) wat mooie Work VS KF velgen of zo ;)
![]() |
Heel wat anders:
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Quote:
WTF?? gewoon Keskin's achterstevoren monteren :confused: :eek: |
<3
![]() |
Net ff snel paar foto's gemaakt van de Lexus..
![]() ![]() ![]() ![]() Interieur. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Quote:
Cool! Meer hierover? :) |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
:thumbup:
|
![]() |
![]() Hebbehebbehebbehebbe: ![]() |
Cube! :D
![]() |