![]() |
Als je lager wil kun je wat meer camber op de vooras nemen ( wielen schuin naar binnen ) en met de flex de spatbordranden bovenin weg slijpen. Dan kun je zeker nog zakken :thumbup:
|
De spatbordranden zijn juist al gedaan.
Camber gaan we vanavond kijken of we wat kunnen stellen! (Heb sws ook niet veel ringen schroefdraad meer over, stuk of paar maar ;) ) |
Auto is gisteravond even uitgelijnd door een maat van me, Autobedrijf Slootweg.
Toppie dat het zo ff kon! Nu rijdt ie weer goed ipv dat ie aan het stuur trekt en volop sporen volgt :D Was alleen flink schrapen om weer die wijk uit te komen daaro :lol: (en dat een paar keer ivm testen :P ) Komende week weer wat spul scoren en bouwen, komt weer wat leuks aan :) |
Dus het is gelukt met je dashboard om hem te vervangen viel het mee ik vond het jammer dat ik je niet kon helpen :shake:
Mooi hoor de foto s van je golf hij word steeds mooier :thumbup: |
Ja het is gelukt, ja achja je kan niet alles hebben zo, en jij zat met dingen waardoor je niet weg kon, nu hebben we het zo gedaan :)
Dankje! |
Echt een leuk ding zo :thumbup:
|
Wat een verschil als je naar je eerste foto s kijkt en nu :thumbup: :thumbup:
|
Dankje @g-loudertje! :)
@Nico: jup, behoorlijk verschil ja :tongue: |
|
Mooi hoor de 350.000 niet gek en hij rijd nog als een zonnetje :thumbup:
|
Dankje, 350k is niet niks idd, auto ziet er nog best wel netjes uit voor die km's en de leeftijd...
Hou je rekening met dat het blokje maar 120k heeft gelopen? :tongue: |
Ja hoor maar de rest van de auto heeft het wel er op zitten :thumbup:
|
Jup dat klopt :)
Kan een VW wel aan :D |
Gave auto geworden man :thumbup:
Nu nog een dikke motor erin of vind je het wel goed? |
vette voorkant... ik zou alleen de booskijker weghalen.. das zo 2001 :P
maar smaken zijn smaken, ik vind t wel vet dat er een soort 'mode' is. |
Dankje @rondekker1983!
Voorlopig vind ik het qua motor wel even goed. Misschien later nog eens. ;) @bessie: Dankje :) Booskijker laat ik wel hoor, ik vind het wel mooi staan namelijk, ik vind de lampen anders te groot ogen icm de US bumper ;) Maar jouw mening mag natuurlijk verschillen met de mijne (en dat is maar goed ook :D ) |
Ik vind de booskijker juist wel op de auto horen hij is tenslotte van 1986 :thumbup:
|
Re: Pieter's '86 Golf 2 low on 16" Borbet A - Fotoshoot 29-8
|
1 tip: neem de volgende keer een andere locatie, het is verdomme geen toureag! Haha
|
Whahahahah, ben eigenlijk op zoek naar leuke locaties rondom Nijkerk.
Was dus aan het rondrijden vanmiddag, kon niet echt wat vinden, en toen vond ik dit, vond het wel leuke locatie, en viel nog wel de auto er neer te zetten, dus maar gewoon geprobeerd :tongue: |
Ben je toch niet naar de sluis geweest maar hij is wel mooi geworden je Golf :thumbup:
|
Ben ik wel geweest, maar kon ik niet echt een mooie plek vinden, dus toen dit gevonden. Dus vandaar ;)
|
Gisteren even naar de VAG 0-thirty meeting in Nieuwegein bij de Blokhoeve geweest, was gezellig, mooie auto's gezien, en van Addy een snap-off naaf gekocht met een stuurtje. Het stuurtje is slecht, als het bevalt ga ik ene nette kopen (en één keer raden in welke kleur ik het hart van het stuurtje wil :D :lol: ).
![]() ![]() ![]() |
Mooi hoor hij is 10x netter dan je oude stuur met die draden in het midden veel succes met het zoeken naar een mooier stuur :thumbup:
|
Jup is zeker beter, en ook wel fun zo met die snap-off :P
Dankje, hoop er snel 1 voor leuke prijs te vinden! |
|
Mooie foto s weer en ik heb een vraag de Golf van je vriend is die gerold of gespoten hij ziet er wel strak uit :thumbup:
|
Dankje, die Golf is gewrapt :tongue: :D
|
Ja kijk dat kan ook nog mooi :thumbup:
|
Goeienavond,
Vandaag een net stuurtje binnengekregen . Deze ga ik vanavond wegbrengen, worden de spaken rood gewrapt! :) ![]() En daarnaast gaat er als het goed is morgen wat op de post richting mij... Iets wat je niet vaak ziet, wat ook redelijk slecht te krijgen is hier in Nederland, maar ik heb geluk gehad doordat een vriend mij hier op wees. Jullie zullen inmiddels wel beetje nieuwsgierig zijn, maar ik hou het nog even voor me. Een paar weten het al, de rest zal het wel zien als ik het binnen heb! Oja, ik ga nu even de missende RA wielboog halen, zodat mijn auto weer beetje compleet is :D |
Hallo Pieter was je toch de boog verloren ik was er al een beetje bang voor :D ga je ze nu wel vast poppen of nog steeds niet :shake:
Je hebt een mooi stuur gekocht en ben ook benieuwd wat je gekocht hebt wat je hier moeilijk kan krijgen............ :screwy: |
Boog was niet verloren, maar kapot :tongue:
Maar die afspraak gisteren is niet doorgegaan helaas :( |
Ik ga de boog niet poppen, maar heb ze vastgekit ;)
Die update is oranje, en niet in NL geleverd...... Ook wel genoemd: Side Marker Lights. Of kort gezegd: SML's. :D :D :tongue: :) |
Stuurtje gisteravond weer opgehaald, de spaken en de gele ring bovenaan zijn nu rood gewrapt :)
Ben weer helemaal happy dus, vind het hele dik staan :cool: Dinsdag oid ff in de auto bouwen denk ik. Hoop dat maandag de SML's binnenkomen, dan wil ik die ook dinsdag gaan inbouwen waarschijnlijk. Verder zit er nog wat vertraging op de zonneband helaas. En daardoor ook op de dorpels zwart wrappen, wielkasten aan voorkant verder bewerken zodat ik hopelijk nog iets lager kan, en de achterklepspoiler monteren.... Zo was het stuurtje: ![]() Zo is het stuurtje nu: ![]() ![]() ![]() |
Mooi hoor het is weer netjes zo kom zo snel mogelijk weer bij je kijken oke
|
Stuurtje zit erin hoor!
Zo ziet het eruit met het stuurtje op het dash, van buitenaf :tongue: valt al lekker op :D ![]() ![]() Inside: ![]() ![]() ![]() En ik maar wachten op die PostNL die maar niet komt..... :screwy: Hoop toch echt dat ze vandaag nog ff komen, maar ben benieuwd... Wil ze er morgen eigenlijk in gaan zetten namelijk :thumbup: |
Keer een tellerunit inbouwen met toerenteller :thumbup:
|
Dat is een leuk idee heb je weer wat te prutsen :thumbup:
|
Die kreeg ik net ook te horen op een ander forum :tongue: :D
Misschien ooit.. Maar mis de toerenteller helemaal niet. Dus heeft niet echt prioriteit, en vind dit ook wel geinig ;) Toerenteller is alleen soms wel ff handig want dan vraag ik me af hoeveel toeren zou die draaien :D 5bak heeft meer prioriteit... Of zijn die 2 dingen handig om tegelijk te vervangen? |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |