![]() |
Olietemperatuur op de mfa gebruik je maar vijf keer. De eerste keren schakel je nog dolenthousiast met je mfa naar je olietemperatuur. Daarna wordt het steeds minder. MFA is leuk. Maar VDO meters voor olietemperatuur, oliedruk en voltmeter is echt een pre. Als je van je motor houd dan moet je echt die meters monteren.
|
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, op jouw teller zit alleen een klokje. Je kunt alleen je olietemp aflezen op een teller die daadwerkelijk MFA heeft... Die kun je ook herkennen aan een vacuumdoosje aan de achterkant, en tekst om het LCD schermpje.
Is oliedruk niet veel interessanter dan olietemp? |
|
Kabel heb ik wel voor je komt van een scirocco type 1
|
En ik heb ook nog wel een teller, kun je kiezen welke je het liefste aanpast. ;)
|
Bedankt ! Jongens maar ik had al een bestelling lopen bij VW Wobshop voor 2 nieuwe waterafvoer rubbers en een chromen raam sierlijst.
Dus hier heb ik hem vanmiddag bij bestelt :thumbup: |
Vandaag lekker bezig geweest met de Golf 4 klauwtjes voor achter ,staan weer netjes in de verf :D
Laatste kabelboom is ook klaar nu nog passen in de auto en waarschijnlijk hier en daar aanpassen. Daarna proberen te starten (Als het spruitstuk klaar is) en na dit pak ik hem weer netjes in. |
Eigenlijk was het veel te mooi weer om te klussen, behalve voor een die-hard als jij.
Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen |
Als ik niets doe gaat het automatische weer kriebelen :D
En dan zoeken we gewoon weer wat ,achteras moet er nog onderuit :rolleyes: En dan kennen de Girling 36 klauwen er af en die van de MK4 er op en misschien spuit ik de achteras ook nog wel eventjes netjes ;) |
Jij hebt het tempo er zeker goed inzitten! :thumbup:
Was leuk om even kennis te maken, en je golf in real-life te bekijken. Wauw, wat is dat miami-blue een gave kleur zeg! :eek: Succes, en als je hulp nodig hebt.. ;) ! |
Weet je te bereiken Eelco :thumbup:
|
Net even de inleg plaatjes van een Cabrio greep pas gemaakt voor mijn chromen grepen :thumbup:
Daarna alles weer netjes gepoetst zo dat het morgen allemaal weer gemonteerd kan worden :D De buitenste puntjes moesten er af om het netjes te laten passen. ![]() ![]() ![]() Km teller kabel is ook binnen :thumbup: En de sierlijst voor me achter raam komt morgen ;) ![]() |
Hey peter. idd deze kabel zoek ik ook
schroefzijde tellerbak. gr gooi |
Hoi Gooi,
Ik heb helaas geen whatsap ben al blij dat ik het kan schrijven :D Ik heb de kabel hier vandaan http://www.volksparts.eu/ KM-tellerkabel Golf1 1,5-1,6 / -7.81 Lengte: 975mm Voor handbak :thumbup: |
Vandaag weer geknutselt ,boom van de bobine/module en ruitenwisser ligt er in.
Dashboard er in km teler kabel er op jammer genoeg is de choke buitenkabel iets te kort waarschijnlijk kabel zelf niet. Handrem omhoog /controle lampje aangesloten verbreekcontactje bij de handrem zelf gemaakt Achterlichtenboom er in en we hebben gevarenlicht,achterlicht en de rest zit in de andere boom zo als achterruit en rem. De 5 bak vinger gemonteerd zo dat we nu echt kunnen schakelen :D 2 van de 3 VDO meters zijn ook binnen nu alleen nog een Volt metertje Plaatjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er weer goed uit!
Even heel wat anders: Heb jij de uitlaat er al onder? Een 2.0 blok is 2 cm hoger en heb geen idee of dat een probleem wordt ^^ |
Spaghetti spruitstuk zit er onder meer niet wou de onderkant nog eens helemaal tectyleren.
En dan pas de uitlaat en remleidingen en benzine leidingen. Is elk 2.0 L blok 2 cm hoger ? P.s ik vergeet nog te zeggen dat ik ik een beetje tegen de dikke 50m2 kabel te hikken die van accu naar startmotor loopt. En dan vooral tegen de kabelschoenen buurman naast mij box hoorde het zo aan hij zegt wacht even. Komt terug met een stalen doosje tang er in en 50m2 kabel ogen 10,12 mm als je het nodig heb hoor ik het wel. Haal die kabel maar en dan zetten we de schoentjes er wel even op :D :thumbup: |
Super werk, keer op keer :thumbup:
Kan er over lezen maar bepaalde deadline voor ogen of klus je gewoon door tot ie af is |
Deadline is al verstreken ,toen ik hem de 2 de week van januari terug kreeg dacht ik dat ik eind April wel weer zou rijden :rolleyes:
Nu bouw ik heb zonder deadline om alles maar gelijk te doen zo als ik wil en zo snel als het geld het toelaat :D Maar mis het rijden we hoor zeker op de mooie dagen die al geweest zijn :cool: |
Herkenbaar, vooral dat van dat geld hehe
|
Quote:
Bedankt peter tis geregeld gr gooi |
Graag gedaan Gooi wat is de wereld klein hé in de VW scene :D
|
Net even het kabelboompje van de VDO meters gereviseerd :D
Sommige stekkertjes zaten niet eens met een kabelschoentje vast maar met kit :rolleyes: En er zaten 2 extra lampjes op aan gesloten terwijl ik er maar 3 nodig heb. Alles is nu klaar zoek alleen zo meteen nog een 12V 6 polige stekker en contra stekker om het middenconsole demontabel te houden :thumbup: Contact is ook al gelegd voor de missende VDO Volt meter :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er weer netjes uit! :thumbup:
|
Je kan zes polige stekkers los kopen
Wij gebruiken ze veel voor aansluiten van extra verlichting op bedrijfsauto's |
Kijk anders even bij Celtemp.
http://www.celtemp-services.nl/vag-...12_347_349.html Zit in Ridderkerk, dus om de hoek. Heb een paar keer met die jongen gesproken, en die kan wel een mooi kabeltje maken. :thumbup: |
Ga ik dat is proberen kabel maken we zelf wel gaat me echt om de stekkers.
Thanx !!! |
ik haal die op de sloop.heb het bij mijn eigen golf 1 ook zo gemaakt als jij nou wil doen.
|
|
Dacht zelf om nu gewoon de stekkers van een auto radio te pakken is ook een male en female.
En laat ik die nou net nog hebben liggen :D Had een mooie gezien bij de automaterialen handel voor een start stop systeem wat het ook mag zijn maar het lieve vrouwtje achter de toonbank zij dat het kabeltje met 2 connectors 35€ moest kosten :eek: laat maar zitten :D Sierlijst voor me achterraam is ook binnen met dank aan Theo van VWWobshop :thumbup: ![]() |
Super knap project!! De manier waarop je alles tot in het kleinste detail afwerkt is fantastisch :thumbup:
|
Dank je wel kunnen niet meer doen dan onze best toch :D
|
|
Netjes!
|
Vandaag is de nieuwe achterruit rubber binnen gekomen.
Zonder dat ik het door had had ik er 1 van Niels gekocht ,schoon gemaakt niks gemerkt. Gisteren kwamen de sierlijst en de deurklink pakkingen binnen wou ik de boel in elkaar zetten. Zat er geen uitsparing voor de sierlijst was wel de bedoeling dus dit heeft Niels netjes opgelost met me. Dus ik gisteren bij Golf1onderdelen een nieuwe bestelt en die lag vandaag op de mat. Snelle service van Roland :thumbup: ![]() ![]() ![]() Helaas kon me broertje vanavond niet anders had hij er al in gezeten nu morgen avond maar :thumbup: |
|
Nice :D
|
Nog wat foto's gevonden op mijn telefoon ;)
![]() ![]() Good luck! |
Die spreuk op de achterruit heeft niet echt betrekking op de situatie onder je motorkap! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 16:57. |