![]() |
Morgen weer vrij rijden op tt circuit in de vorm van vrijrijden.nl,zondag is er weer een vijverbergtrofee
|
Ga jij nog heen Miquel?
|
Gaan jullie nog heen?
|
Ik weet het nog niet...misschien dat we zondag nog ff langswaaien, maar dat bekijken we dan wel.
|
Vanmiddag toch nog even naar Assen geweest..reed weer fijn spul mee; Ferrari`s, Porsches, M3 CSL, dikke Nissans en ander mooi spul. VW Roadwarrior was er ook, dus er zullen binnenkort wel foto`s van komen! :thumbup:
|
Gezien digitale camera overleden is met analoge camera geschoten,dus niet zoveel foto's.
Zaterdag niet geweest,gezien de koper van de leon aardig wat vertraging had. Vandaag was er idd het 1 en ander leuks te zien. Ook nog even bij het nk ofroadracen op het militair oeffenterrein ernaast,was wel leuk om te zien! |
Zijn er hier nog mensen die de 22e @ Assen hebben gereden?
|
Jij Lieuwe?
|
Nee helaas niet. Ik woon momenteel in Zwitserland, dus Assen ligt niet bepaald om de hoek :rolleyes:
|
Vandaag weer naar Assen geweest, ADS organiseerde weer een trackday...geweldige opkomst! KTM Xbow, klassieke BMW`s, Ferrari`s, Porsche GT3 RS en Toyota Aygo`s :D
|
Vanmiddag was er weer een Vijverberg Trofee @ TT Assen. Jos was er met z`n TDI ex-cup Golf en Jeroen Dik was er ook met de MK6:
![]() Heb verder geen foto`s gemaakt omdat ik de camera niet bij me had. Nog wel even wat rondes met Jos meegereden.....z`n MK5 heeft inmiddels 300pk en meer dan 500nM. Denk dat je wel kunt voorstellen dat zoiets wel een kick geeft op `t circuit :D |
|
Ah, daar was jij...had je wel verwacht @ Assen!
|
Ja zag verdamme later de foto van JD. Had er niet weer bij nagedacht.
|
Teveel events op 1 dag,ben eerst naar Drachten geweest a7 meet en toen vijverberg.
|
Maar `t was wel ff gezellig in Assen hè ;)
|
Haha heb me prima vermaakt met de jongens!
|
:d
|
Zijn er nog mensen die in Assen gaan rijden komende donderdag (1 mei)? :)
|
Ik ben smiddags wel aanwezig. Weet niet als ik op tijd op te kunnen rijden.
|
All times are GMT +1. The time now is 04:30. |