![]() |
dat dakkie is echt netjes geworden! :thumbup:
Mooi werk :cool: |
APK is ook weer geregeld! Vlekkeloos. Net online de schorsing opgeheven (da's toch wel verrekte handig) , dus met een dag of 5 kunnen we weer rijden!
Wel nog even geduld hebben met het openen van het dak, dat moet nog even 2 weekjes dichtblijven, dat het goed kan "zetten". |
gast, dat is erg fraai geworden.
|
En hij staat weer thuis. Met verse APK, uitgelijnd, en een goed afgestelde ontsteking. Van het weekend de ATS'en er weer eens onder gaan schroeven :D
|
Mooi werk Christiaan! Dakje ziet er ook erg netjes uit.
|
Quote:
Testritje Breda denk! |
Mooi strak dak, Heel netjes gedaan :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
Geloof nooit dat ik de straat bij jou doorkom :D |
Quote:
Klopt, ik ging altijd tegen het verkeer in terug, kan prima. |
Balen.....
Het dak moet nog een week dicht blijven, maar het is zo'n mooi weer :D Afspraak gemaakt voor 4 mei voor de taxatie, ik ben benieuwd! |
Dak mag bijna open! Nu hopen dat de postbode snel de dakhendel komt brengen, om het dak ook open te kunnen maken :D
Volgende week taxatie, komend weekend dus even goed poetsen en polijsten, en dan zijn we er helemaal klaar voor! Aftellen voor de See.... |
Dakhaak vernieuwd, laatste kleine onderdeeltjes erop gezet. Afgelopen weekend 1 1/2 dag aan het poetsen en polijsten geweest.
Staat er aardig netjes voor nu. Morgen taxatie, daarna eens wat nieuwe fatsoenlijke foto's maken. Ben benieuwd morgen, wat er uit komt! Het is bijna niet te geloven, maar na taxatie de verzekering nog regelen, en dan zijn we klaar voor de See! Ben nog nooit zo op tijd geweest :D |
Ik ben benieuwd naar de foto's :)
|
afgelopen zondag glom ie al half ;) .....hoogglans verdichte ATS-sen is trouwens wel een heel aardig iets
|
Nu helemaal...... klaar voor de See!!
|
Nice shots!
|
Zeker nette cabrio al lijkt die wel op een :)
![]() |
Als je snel kijkt, lijken ze wel op elkaar.... Maar zie toch nog wel wat verschillen hoor....
|
Twijfel of er misschien toch een spoorverbreder aan de achterkant zou moeten.....
"Nadeel" is dan wel dat 'ie achter iets hoger zal moeten, anders loopt 't aan... |
Niks meer aan doen man, hij is prachtig zo!
Lekker meer rijden en "chickies" loeren. |
All times are GMT +1. The time now is 17:52. |