![]() |
Mooi project en mooi dat het goed word aangepakt:) Zo zie ik dat graag. Ik eheb een vraagje jij sleept de delen eruit de nieuwe plaatdelen wordt dus niet op het andere gelast tog? Niet opelkaar bedoel ik er dan mee jij maakt dus de plaatdelen even groot als het geslepen plaatwerk en dan las je hem vast? Is beetje moeilijk uitleggen zo.
|
Quote:
Ik las idd geen plaat op plaat. Bij een van de laatste foto's zie je heel duidelijk wat er gebeurd als je dat wel doet. Dan gaat het namelijk roesten tussen de platen. Dus het slechte stuk eruit slijpen en dan een plaatje namaken en erin lassen. En ook op de manier hoe het origineel heeft gezeten. |
Weer een update uit Limburg.
Vandaag de hoeken van de wielkast randen afgemaakt. Met het volgende resultaat: ![]() ![]() Ondertussen ben ik ook nog verder gegaan met wat kit te verwijderen aan de onderkant omdat het stralen nu toch wel akelig dicht in de buurt begint te komen. |
Zeker Thijs.
En die rechterkant (onderste foto) is toch akelijk goed gelukt, al zeg ik het zelf. Ben ik toch nog een beetje trots op mijzelf |
Quote:
Daar mag je ook zeer zeker trots op zijn hoor! Zag er echt netjes uit :D |
Nou maar weer eens een update van mijn kant. De afgelopen dagen flink liggen beunen. Helaas allemaal wat kleine rotdingen gedaan wat niet echt interessant is om een update van te maken.
Wat hebben we gedaan? - Bitumen matten eruit gehaald - Kit in de motorruimte en aan de reserve wielkast bak verwijdert - Stuur kolom eruit gehaald - Rubbertjes e.d. eruit gehaald - Deuren geheel kaal gemaakt - Klep geheel kaal gemaakt - En nog heel veel kleine rot dingen - En nog wat laswerk: ![]() Dit moest allemaal snel snel gedaan worden omdat de auto vandaag naar de straler is gegaan. Helaas ligt mijn oma weer te bitchen over de stalling dus het moest gewoon persé vandaag weggebracht worden. Zo het autotje richting straler gebracht: ![]() Als de auto naar de straler is zal ik het even wat rustiger aan doen omdat ik over 2 weken een toetsweek heb, wat even voor gaat :) |
![]() ;) goed bezig:thumbup: |
Goed bezig hier.
Was jij niet bevriend met Sam Gielen? Hoe is t met hem,heeft hij die vr6 nog steeds? |
Quote:
Jup, klopt is is een vriend me. Waar ken jij Sam van? Hij heeft de VR6 al een tijdje niet meer. Heeft nu een golf 3 cabrio. |
Sam en ik hebben bij t zelfde bedrijf gewerkt. die vr was toen al niet in orde, rookte behoorlijk zei die. doe m maar de groeten van Geert
|
Helaas ligt mijn oma weer te bitchen over de stalling dus het moest gewoon persé vandaag weggebracht worden. Zo het autotje richting straler gebracht:
heb je in ieder geval een stok achter de deur, kit van de bodem verwijderen is een rot klus dat is in ieder geval weer achter de rug :thumbup: |
Vandaag een foto loze update. Heb in de tussentijd weer wat onderdelen binnengekregen, waaronder een radiator. Van de week kreeg ik ineens een telefoontje van de straler. Deze had wat minder nieuws, een stang van de beugel was afgebroken waardoor de auto eruit gevallen was. Gelukkig bleef die nog hangen aan een ketting, waardoor er aan de voorkant maar eens klein deukje zit wat niet in het zicht zit. Gelukkig was het nog geluk in het ongeluk, anders was de auto op de straler gevallen en kon de auto weggegooid worden.
Gisteren kreeg ik weer een telefoontje van de straler dat de auto al klaar was. Zo snel had ik er niet op gerekend. Omdat ik volgende week een toets week heb kwam het eigenlijk best klote uit, maar vandaag de auto gaan halen. Er zijn nog een paar hele kleine gaatjes tevoorschijn gekomen. Ik zie het maar zo: hebben we de auto niet voor niks gestraald, anders was je daar niet achter gekomen. Volgende week zaterdag gaan we de hele dag beunen en heb ik er ook weer tijd voor als alle toetsen zijn afgerond :) |
Na een drukke tijd, toch nog wat aan de auto kunnen doen. De auto kwam zo terug van de straler:
![]() Nog een paar plekken die tevoorschijn zijn gekomen: ![]() ![]() De dorpel aan de linkerkant zit er al in :D ![]() ![]() |
goed werk :)
|
Wat een hel al dat werk, en ik moet nog aan die van mij beginnen. :screwy:
Wel netjes hoe je alles aan pakt, succes nog met de rest. Nog even en dan kan het mooie werk beginnen :D |
Heb je misschien een foto van je kabelboom daar waar de stekker zit van het handremlampje?
Bij mij zijn de draden uit de stekker geschoten en ik weet de posities niet waar terug te plaatsen :( |
nou ik zie dat je er lekker bezig bent,dit gaat wel mooi worden hoor ,ik ben benieuwd naar het eindresultaat.veel succes.
|
Quote:
Ja pff idd. Moet nog wat laswerk gebeuren en dan hebben we het ergste gehad. |
Quote:
Nee. De foto's die je hier ziet die heb ik ook. Dus daar kan ik je helaas niet mee verder helpen. |
Quote:
Ja, tijdje terug flink mee bezig geweest. Afgelopen 2 maanden niet meer bij de auto geweest. Dit omdat ik het súper druk heb met school. Moet nu een aantal vakken halen op school en dan kan ik afstuderen en dat gaat nu eenmaal voor. Komt er nog bij dat ik veel werk om de auto te kunnen betalen, en als je een dag vrij hebt ben je ook blij als je een keer niks hoeft te doen :rolleyes: Erik heeft er wel voor gezorgd dat er weer wat onderdelen zijn verzonken. Moet er nog steeds een foto van maken, maar zelfs dat is er niet van gekomen :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 12:46. |