Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Jettaracing's 'nieuwe' '97 Golf Mk3 variant TDI (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47487)

vdWal. 17-07-2010 08:42

haha super dat stoeltje en verhogertje zo :D

jettaracing 24-07-2010 10:16

M'n Zwager @ MIVW

Glimmen in die zon ! :tongue:

;)

Arnaud 24-07-2010 10:19

Mooie auto zo hoor. :thumbup:

Je hebt nu ook lenzen in je koplampen Wytze... (4300K*kuch*) :D

jettaracing 24-07-2010 10:21

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Mooie auto zo hoor. :thumbup:

Je hebt nu ook lenzen in je koplampen Wytze... (4300K*kuch*) :D

Je hebt gelijk Arnaud , daar word nog aan gewerkt ;)

Clean_golf_3 25-07-2010 10:56

:thumbup: mooie variant

Ruud_mk1 27-07-2010 21:37

Inderdaad zéér nette Variant ;)! Maar je was me tegengekomen in de Passat VR6 in Driezum?? Nou bereid je maar voor want ik heb hem nu verkocht aan een jongen in Damwoude, nog dichterbij dus :D

Markcl 28-07-2010 00:02

Hee Wietze erg mooi gedaan met je kinderstoeltjes!! Print blijft ook goed he :tongue:

René 28-07-2010 00:23

:thumbup:

Jetta MaNiA 28-07-2010 15:30

Vette bak!

Door dit apparaat ben ik aangestoken om ook zo 1 te kopen:D

Stylo 28-07-2010 18:13

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Vette bak!

Door dit apparaat ben ik aangestoken om ook zo 1 te kopen:D

had je notelles maar niet verkocht had je die er mooi onder kunnen doen ;)

Jetta MaNiA 28-07-2010 21:56

Quote:
Originally Posted by Stylo
had je notelles maar niet verkocht had je die er mooi onder kunnen doen ;)

16 inch onder een variant is me 1 maatje te klein ;)

Ruud_mk1 29-07-2010 21:06

Vandaag gespot bij de Nije Warf in Wouterswoude, topauto !

jettaracing 01-08-2010 21:00

Quote:
Originally Posted by Ruud_mk1
Vandaag gespot bij de Nije Warf in Wouterswoude, topauto !

En we hebben (eindelijk) vakantie!!!!!!!!

Dat betekent dat eindelijk de zwarte vari een tijdje stil mag(kan) staan , en ik de roestduivel eens kan aanpakken !

Van t weekend alvast een nieuwe schermdeel opgehaald , want de golf Mk3 staat er om bekend dat de voorschermen wel willen roesten , en dat doet deze natuurlijk ook al .
Aan de rechterkant zit er al een nieuw scherm op vanwege de schade toen ,maar de linkeronderzijde is nu echt aan vervanging toe !

Ik wil proberen dit een beetje low budget aan te pakken ,maar wel goed .
En aangezien ik nogal creatief schijn te zijn :tongue: ,ga ik alleen de onderzijde vervangen ;)
De rest van het scherm is dus zonder roestschade en mooi strak ,en ik kan mooi het spuitwerk onder de lijst houden op deze manier .

Ook ga ik op een paar delen de roestplekje die onder de raamrubbers vandaan komen repareren dmv spotrepair , dwz de roest word natuurlijk goed verwijderd ,maar ik ga niet de hele delen spuiten , maar de delen bijspuiten .

Ik zal de vordering van de werkzaamheden hier wel bijhouden deze week !

Hier een foto van de nog aanwezige roestschade , zolang het nog bij bultjes bleef viel het niet eens op,maar nu zijn ze door en begint zich een ranzige bruine roestwater te laten zien ! :shake:

Maar ik heb het nieuwe deel uit een schadescherm gehaald , welke nog geen roest vertoonde ,en voor de zekerheid helemaal kaal gehaald ivm steenslag e.d. en in de rode zincverf gezet .

Volgende week ook nog wat kleinere technische dingen verbeteren/vervangen , maar daar moet ik eerst nog even wat onderdelen voor bestellen .

Alberto 01-08-2010 21:16

Quote:
Originally Posted by jettaracing

En we hebben (eindelijk) vakantie!!!!!!!!

eerst ff met de kids on tour :D

jettaracing 01-08-2010 21:29

Quote:
Originally Posted by Alberto
eerst ff met de kids on tour :D

Gaan we ook zeker even doen ! gelukkig hebben we nog meer auto's :thumbup:

jettaracing 04-08-2010 22:08

En er zijn weer vorderingen ! Ben maandag om 8 uur begonnen , en was half 12 s'avonds weer uit de schuur :thumbup:

Dinsdag even samen met Alberto en familie een dagje weg geweest , dus kon mooi de lak even uitharden :rolleyes: , had ik ook even een dagje vrij !

Maar vanmorgen weer verder gegaan ,en de auto staat inmiddels weer klaar en schoon in de schuur !

Zo zag de binnenzijde van het scherm eruit :eek:

En een modder wat erachterweg komt :shake:

Maar het nieuwe deel zat er al weer snel in ,en gelukkig viel de schade aan de dorpel erg mee !

Aan de bovenzijde van de dorpel , onder de rubber zaten wel 2 kleine gaatjes ,die ook meteen maar meegepakt ,net als de roestpukkel bij de a stijl .

Ook de deuren moesten er aan geloven ,en zijn aangepakt :thumbup:

Alvast een kleine preview van het resultaat ,ben er wel tevreden mee !!!

Mooi zwart mettalic ,en geen roest meer ! :cool:

Arnaud 04-08-2010 22:14

Mooi creatief opgelost! :thumbup: Onderste schermdeel niet gelast?

jettaracing 04-08-2010 22:17

Quote:
Mooi creatief opgelost! :thumbup: Onderste schermdeel niet gelast?

Jazeker ! heb er alleen door de drukte geen foto van gemaakt , in de dorpel zijn ook stukken in gelast .

Arnaud 04-08-2010 22:22

Oké! Lijkt op de foto van het afplakken net alsof er in tussentijd niet gelast is, ik dacht eraan dat je het misschien gelijmd zou hebben (schermdeel) aangezien je niet veel speelruimte zou hebben met strakmaken mocht het gaan vervormen. Maar door het ingeperste profiel en met goed koelen valt dat ook wel weer wat mee.

jettaracing 04-08-2010 22:25

Quote:
Oké! Lijkt op de foto van het afplakken net alsof er in tussentijd niet gelast is, ik dacht eraan dat je het misschien gelijmd zou hebben (schermdeel) aangezien je niet veel speelruimte zou hebben met strakmaken mocht het gaan vervormen. Maar door het ingeperste profiel en met goed koelen valt dat ook wel weer wat mee.

Is inderdaad wel te doen hoor ,gewoon er om denken dat het niet te warm word met lassen , en er even de tijd voor nemen .
Bij de groene golf moet ditzelfde projectje ook nog ,die heeft nergens roest , alleen het linkerscherm ,precies op dezelfde plek als de zwarte ......
Dus daar gaan we binnenkort ook even een klein projectje van maken :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 18:43.