![]() |
Dank je misha en tjaap voor jullie complimenten en het zijn vraagprijzen en ik bied ze te koop aan omdat er iets leuks in de familie te koop is aangeboden ,en krijg ik niet iets in de richting van de vraagprijzen houd ik ze sorry ik de gti en mN meisje de jetta
|
zo mensen ze staan allebei te koop en het zijn vraagprijzen !! interesse doe maar een goed bod via pb
|
Zo na de mk2 tjes verkocht te hebben had ik er eigenlijk niet meer zo zin in maarja het begon toch weer te kriebelen, eerst de tt
Zo na wat langer uit de garage te zijn hier een paar updates. Hij was helemaal origineel en dealer onderhouden , nu schroefset grill zonder logo alle logo"s verwijderd en een s-line diffuser gemonteerd en natuurlijk dikke wielen 8,5x19 S8 ![]() ![]() ![]() ![]() |
En dan hier nog een update de mk4 van het vrouwtje
het is een 1.6 highline met alle opties behalve leer , reeds veranderd ,schroefset (nu winterstand), kleine japanse spiegel,gril zwart,usa r32 achterlichten,golf 5 achterruitwisser en flatblades voren, ![]() ![]() updates volgen verder is de auto in uitmuntende staat ! (net 8200km gelopen gekocht van de 1e eigenaar heb hem uit duitsland) |
en hier nog een update ja en voor de winter eigenlijk heb ik een ventotje gekocht, met de bedoeling er eigenlijk niks aan te doen maarja
het is een 2.o gt zelf hebben we effe een mooi uitlaatje gebraden , de lampen in de voorbumper een geel glansje gegeven en nieuwe abt wielen met 185-35-17 ![]() ![]() ![]() |
Vento is dik geworden Sven, velgen staan hem echt super !
|
Quote:
Dank je dank je ik vind ze zelf ook echt gaaf staan :thumbup: |
Staat hem echt super goed, vraagje hoe de koplampen gespoten, met welke gele lak?
|
Naais, velgen staan hem goed... Lekker apart zo :thumbup:
|
Daar is de vento dus heen! Ziet er best leuk uit zo met die velgen.
|
jip daar is ie heen bedankt voor de complimentjes
|
leuke updates al ,mooie vento
|
wat een supergave wielen onder de vento, meer foto's! :)
|
meer fotos morgen
|
Quote:
:D |
zijn niet gespoten zijn met en speciale gele lampenfolie behandeld
|
Zo gisteren voren schroefset op aanslag gedraaid en dan krijg je dit :smokin:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo update voor de TT voorjaarslook
zo was ie ![]() en zo nu ,komen nog betere fotos ![]() ![]() ![]() |
Hey Buurman,