![]() |
thnx :thumbup:
|
Mooie foto die bij de dealer!
|
thnx :D
|
Zo ff de toerentellert gemonteerd :D
|
Ziet er goed uit hoor.
|
Vanavond de 32mm venturi's om gewisseld voor de 36mm venturi's die ik had laten uitdraaien
![]() ![]() ![]() ![]() De rest er weer in: ![]() FF checken wat der in zit: ![]() Kelken in de Bilas filterbak gemonteerd ![]() ![]() |
Ziet er erg vet uit, ik ben benieuwd hoe dat gaat rijden,en klinken.
Gr Ronnie |
anders ik wel :D
|
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() thanks to steven16v :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Kijk aan. Staat mooi op het blok! :)
|
dat is een stukje vakwerk,helemaal top:thumbup:
|
![]() ![]() |
hey arjan,wanneer ga je hem nou rollen dan? of ga je voor ratlook:thumbup:
:D:D Bra is gaaf! |
tja rollen is nu wel een optie idd aangezien ik zelf helaas achterlangs een vectra geschoven ben met 5km/h een tijdje terug, bij de gamma laatst door een ander :mad: m´n hele achterscherm verneukt is en der vanmiddag een kastanje of een eikel oid op mijn dak pofte met als gevolg dat ik 1 poffertje kan bakken op m´n dak :screwy:
|
ratlook net als ik:D:D roest goed openkrabben en gaan....
|
had al ff niet in je topic gekeken maar je blokje ziet er goed uit !!
(zonde van de schades !) gr, Martijn |
thnx :thumbup: is idd zonde maar goed voorzichtig ben ik al wat aan het rondkijken naar een steiltje met een betere carroserie en die wil ik dan gaan strak maken! houd deze gewoon als daily denk ik :D
|
Quote:
Als je een heeeeeeeeeeeele strakke wilt met heeeeeeeeeel weinig kilometers heb ik er nog eentje staan :thumbup: die donkerrode steilheck waarvan je zoveel foto's hebt gemaakt op de meet in hellendoorn :D deze hoef je niet strak te maken :shake: :thumbup: En hij is al lekker belastingvrij :D :rolleyes: |
mot dat kosten dan :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:23. |