![]() |
ja kampers is voor mij gewoon een woordje daarvoor
ik vind iemand al snel een kamper.. al heeft het soms een compleet andere betekenis .. dus kamper/mafkees .. same thing :) |
ding van vwunit was origineel g60
heb het met eigen ogen kunnen controleren wel zat er nog steeds geen kit ruit in.. vond ik ook minder en er waren nog wat kleine puntjes die me opvielen toen ik em zag hij stond toendertijd bij bolku in angeren wij waren daar om wat op te halen ding was absoluut heel dik.. maar paar kleine puntjes hadden anders gekund.. maar niet minder dik daardoor... |
Quote:
was dit toevallig de voorbumper de spatschermen een electrisch raam dit is allemaal verholpen en nog een paar kleine dingen denk dat jij hem hebt zien staan toen de motor nog verder op gefokt werdt |
:D Mania '05
|
Quote:
Jelledaar, je kunt het alleen nog achterhalen door het chassisnummer in te voeren in Elsa bij een VW Dealer. Echter miste deze wagen dusdanig veel eigenschappen van een G60 toen deze naar NL is gekomen. Ik heb de auto na Oostenrijk 2005 niet meer bekeken omdat het echt ronduit bagger was. Zal hem de volgende keer maar weer eens bekijken dan, hopelijk met een hele verbetering. Die C2's had Sebas er volgens mij ook al onder zitten :woowoo: |
![]() ![]() |
![]() |
dik! zijn dat speedlines, die wielen?
|
nope, corvette wielen
|
Quote:
hij is net weer van eigenaar gewisseld toen vw-unit hem had was die super en de nieuwe eigenaar is voor zo ver ik weet ook erg zuinig op de auto er ligt al een jd engenering blok in op vw forum heeft de nieuwe eigenaar zich wel aangemeld weet niet of die hier ook is |
Quote:
de ex van ronnie handstede .. dat is echt een slecht afgewerkte auto van buiten, massas kit op de wiellijsten, nee echt verre weg van de mooiste, jammer, het blok klonk wel leuk namelijk Die van vwunit zag er wel dik uit, edition blue met rallye front, alles in kleur en hij had ooit mooie porsche wielen. dat staal vond ik maar niks. maar ook dat is bij mij niet de dikste ooit ;) |
![]() |
Quote:
BRUUT!!! :woowoo: |
de ex van ronnie handstede ..
dat is echt een slecht afgewerkte auto van buiten, massas kit op de wiellijsten, nee echt verre weg van de mooiste, jammer, het blok klonk wel leuk namelijk Kan mij die dikke kit niet herinneren! Hij is destijds door Roma-tuning gebouwd en Marco kennende is ie pietje precies.. en ook die van Marc grootehaar die groene! Pics staan op pagina 1. Idd jammer dat ie dan zo is afgeragt. Hij staat nu ook al dik een jaar te koop.. Zegt eigenlijk al genoeg.. gr jw |
Quote:
Lekker :woowoo: |
Quote:
ziet er top uit! |
:D
![]() ![]() johan g60 turbo: ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Ja is een hele mooie woont hier bij mij in de straat. Jarenlange kennis van mij heeft altijd dit soort gehad zo orgineel mogelijk. |
hier nog een paar wie op men comp staan
weet niet of ze al gepost zijn maar maakt niet zo veel uit :D toch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een paar mooie,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |