![]() |
ik heb je vandaag ook gezien zeker wytze ergens in dokkum.
|
Quote:
Niks hoor , maar heb misschien de compo's verkocht vandaar ,en deze wielen zouden er ook al onder voor de winter :thumbup: |
Quote:
in het eten gedaan? niet maar wat heeft ze met de wielen gedaan hahah :eek: |
Quote:
is toch raar .... :wow: zo iets verwacht je niet ....... die doppen :tard: |
Ach ,er liggen nog wel meer wielen in de stelling ,maar deze waren het beste kwa banden ,en ik had er van deze mooie wieldoppen bij :woowoo:
|
Hahaha, erg onverwachte update !
Ben benieuwd wat er allemaal met de rode gaat gebeuren volgend jaar, blijft een van mijn absolute Jetta favorieten ! |
Zo dan, maakt de Jetta meteen een stuk minder dik, maar desondanks blijft ie natuurlijk super (en nu op de velgen na dus).
|
Sjonny!!!!!!!!
:D :thumbup: |
Quote:
Zei ik ook al :D Topwagen Wytze dat weet je he ;) |
Die set zat onder die GTD toen je m kocht toch ? :P
Nja als het ff meezit binnenkort weer wat breders eronder haha ! |
3 super gave wagens man !
|
zet die van mijn vriendin er ook ff op,was eerst van mij met 90mm verlaging en 15'' verbreed staal eronder,maar nu wat hoger voor de drempeltjes :cool:
![]() ![]() ![]() :thumbup: |
Vette winterlook wytze! :D
|
Heb er vandaag eerst maar eens 25 mm spoorverbreders achter tussen gezet ,lijkt alweer stukken beter :tongue:
Foto's volgen morgen wel even :woowoo: |
Ja hallo, dit is een summertopic hoor :D
|
Quote:
Zelfs in de winter houden we een zomergevoel hier :woowoo: |
Niet met zomerwielen in elk geval haha :D
|
Ja ,en ook hier is weer het nodige gebeurt ;)
Er zit waarachtig weer een subwoofer in de rode jetta ! Heb vanmiddag een complete set erbij gekocht van een kameraad,waar de versterker nu in de golf zit . Dus de kist met de sub ,en de oude versterker van de golf ,die hebben nu een plaatsje gevonden in de kofferbak van de jetta . Dan kunnen de vrouw en kids ook met een beetje muziek rondtoeren :thumbup: En blijft de kofferbak ook nog goed bruikbaar :thumbup: In de 'lege' versie En in de gebruikers versie :tongue: :woowoo: |
het lijkt me verstandig om een rooster te kopen voor over de sub, deze beschadigd snel als er veel gebruik wordt gemaakt van de kofferbak. Ik zie al deukjes zitten in het midden.
Maar die velgen die je erop heb gezet staan echt DIK ga zo door! |
Jee, ik zie nu pas die winterlook van die rooie jetta.. Ruk die suffe doppen eraf, gewoon het staal zichtbaar houden. Dat is veel mooier :)
Een setje Corrado staal met 195/50 is ook niet lelijk :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 23:50. |