![]() |
Die 17 inch azev's waren van mij ;) ,die waren toen puur voor het passen ivm met het rollen van de wielranden .
Dat was de dikste maat velgen die ik had liggen ,als die passen ,dan past bijna alles eronder :woowoo: |
Quote:
haha, ja ik had ook liever niet met hem gepraat maar hij kwam op mijn grote vinger af dus moest eigenlijk wel ff met hem praten :woowoo: :thumbup: :D |
Ah dus toch, die Azev's. Die zou ik eronder zetten als het mijn Jetta was ;)
|
Quote:
Tsjong :eek: Gaat er gemoedelijk aan toe hier :eek: :D |
Hey Johan, hier wat bewegende beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=rieR7bV-w-s |
Lekker muziekje, wie zijn dat?
|
|
Quote:
Thanks! |
Wat Een Uberfilm!!!
|
Heb de film gezien.. wat een prachtig einde over die uitrit!
Nice gedaan Ebut! |
Jongens, zo moeilijk is dat allemaal niet hoor :kenny:
|
Lennart moet zijn ramen effe lappen. :tongue:
|
Lobbes the movie!! :woowoo:
|
Quote:
Na Jettaracing the movie, nu ook Jetta MaNiA the movie :D Bedankt Ebut! HEEL erg leuk gedaan!!! :thumbup: |
Update!
Na al het moois dat er ondertussen aan mijn Jetta verspijkerd is miste er eigenlijk nog 1 ding! Een snellere motor! Ergens in december heb ik een Golf GTI gevonden met daarin een EV motor (82kW, 112pk) met volledig k-jet tronic. Plannen zijn o.a. scherpe nokkenas erin (reeds besteld bij Bolku - Jeroen), een spaghetti spruitstuk, en nog wat fratsen om er iets meer power uit te peuteren! Morgen ga ik samen met Jettaracing het blok uitbouwen, hiervan volgen morgen de foto's wel! Verder houd ik in dit topic jullie op de hoogte van de voortgang:) |
:eek:
Zowaar, het gaat dan toch gebeuren!! :woowoo: Nice! :D Beetje late reactie, maar leuk filmpje! :thumbup: |
Quote:
wytze al weer beter ? :thumbup: |
ben benieuwed naar de fotos.
|
Wat hangt er nu in dan?
|
Het blok is eruit! Heel veel gelachen! Fantastisch weer erbij! Mocht alles bij de schoonouders in de schuur doen, dus alle ruimte en tijd.
Al met al een super geslaagde dag! Foto's volgen morgen! Jurgen Santana bedankt voor de spoedbestelling! Domi bedankt voor de motortakel! |
All times are GMT +1. The time now is 04:07. |