![]() |
hmm..ik kom er net achter dat ik dat weekend een familie-uitje heb...moet nog zien dat ik kom....:rolleyes:
|
Quote:
Neem je toch de hele familie mee naar bergum! :thumbup: |
hmm ik denk dat het me toch gaat lukken om er bij te zijn! :D
|
Quote:
Quote:
SCANNEN :woowoo: |
gooi zo het pdf'je er wel op
|
Men voorspelt 60% regen voor die periode, maar temperaturen boven normaal!
Afwachten maar weer he:D |
Jetta-PaUlUsMa, dat is altijd nog afwachten he!! Het duurt nog een dikke week voordat het zover is!
|
Quote:
gelukkig wel ja, dan krijg ik m`n caddy nog net op tijd af, HOOP IK, als alles goed gaat kan hij begin volgende week voor de apk :thumbup: |
Quote:
ik heb er nog wel een paar gerk maar ze liggen op veel plekken :D |
Quote:
|
zondag 27 mei tot en met donderdag 31 mei 2007
Wisselvalliger met van tijd tot tijd regen of buien mogelijk met onweer. zo ma di wo do Zonneschijn (%) 20 20 30 40 30 Neerslagkans (%) 90 80 70 70 70 Neerslaghoeveelheid (mm) 7 0-8 1-7 0-6 1-6 Minimumtemperatuur (°C) 11 9/11 7/10 6/10 8/11 Middagtemperatuur (°C) 15 14/16 12/15 15/17 16/19 Windrichting NW NW W Z Z Windsnelheid (bft) 3 4 4 4 4 zaterdag 26 mei 2007 04.29 uur Uitleg Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit vrijdag 01 juni tot en met maandag 04 juni 2007 Geleidelijk minder wisselvallig (dagelijkse neerslagkans afnemend naar ongeveer 40%). Temperaturen rond normaal, aan het einde van de periode oplopend tot boven normaal. |
klein voor proefje op volgende week
![]() ![]() de auto van otto de reklame man :D |
Leuk plekje! Maar er komen maar 2 jetta's binnen toch? ;) :D
|
Quote:
nau de ruimte was grooter dan verwacht dus we kunnen wel meer jetta's kwijt :D :D :D :D en dan hebben we nog ruimte over oor het cafe gedeelte :D jij woont echt dicht bij :D zag je golf staan gisteravond :thumbup: |
Quote:
In garyp of burgum? Als het langs de zomerweg was, dan is dat niet mijn thuis :tongue: . Maar verder mooie ruimte daar mannen! Kunnen zelfs nog wat golven bij naast al die jetta's, ruimte zat :D :D :D |
het schiet al mooi op naar 3juni! Ik ben er klaar voor :) Hoeveel auto's kunnen eigenlijk op het terein?
|
hoop wel dat het droog is anders kom ik niet.ga niet in de regen staan. ;)
|
Quote:
Quote:
we kunnen op het terrein zelf ongeveer 120 auto's kwijt buiten het terrein nog eens 150 dus plek zat :D Quote:
ja was aan de zomer weg :D paar golfjes zullen er wel staan en nog wel meer volkswagen producten :thumbup: |
komen er zoveel jetta's binnen staan dan? of heb ik iets gemist?...
|
Ik wil ook wel komen is alleen een heel lang stuk rijden voor mij 329.7km en dat zijn ongeveer 3u:32min rijden.
Even een paar nachtjes over denken maar misschien kom ik wel .. gr polo-power. |
All times are GMT +1. The time now is 04:37. |