![]() |
In de corrado zit en past geen radio
In de polo lekker chill john mayer en zo nu en dan een classics-cd van thunderdome/masters of hardcore. |
Quote:
Kijk, nog een John Mayer luisteraar, die is niet zo gek bekend hier, ik heb het opgepikt in de states in 2003. Lekker chill. |
1. The Offspring
2. Arctic Monkeys 3. Queens of the Stoneage |
Luister het liefst gewoon wat top 40 en wat Hardstyle
Maar in de late uurtjes of op een relaxte ''zondag over de dijk cruize'' :cool: 1. U2 2. Dire Straits (om effe heerlijk tot mezelf te komen) 3. Radiohead |
Quote:
en N-Vitral natuurlijk :rock: |
Momenteel speelt er veel "Britpop" in de Polo Fun, en dan vooral White Lies !!!!!
In de Lupo (auto van de vrouw) is het meestal Jan Smit, Snickel & Simon en meer van dat palingspul......dussss.. |
mijn muzieksmaak??:D
beetje vaag misschien,ben verknocht aan 70's&80's muziek(veronica) maar meestal staat m'n radio op usb..4gb aan hardcore/terror overwegend Headhunterz:D daar word ik blij van.... |
Alles wat Radio veronica draait :)
|
sinds een paar weken iets nieuws(nou ja,nieuw:D)ontdekt,Johnny Cash....
geweldig:thumbup: |
Bij mij 9 v/10x hardstyle! :D
|
Bij mij de slijptol :D ...
|
Regina Spektor, Bloc Party
|
over het algemeen alleen radio want ik heb alleen een casettespeler op het moment :)
|
alles van dit label (L)
![]() |
Van blues tot techno. Hangt een beetje van mijn mood af.
|
Op het moment in mijn daily deze CD
![]() Die heb ik laatst voor maar 5,- Euro nieuw gekocht in Aken, die CD was eigenlijk overbodig, want ik heb praktisch alles van die Band, maar voor 5,- Euro kon ik ze niet laten liggen. En als ik 'ns niet naar deze CD luister, dan naar de radio, de zender: StuBru ;-) |
niks, de polo is radio loos...............
gr. Martijn |
Quote:
je kan toch zo goed zingen? ;) bij mij is het op dit moment D-Block&S-Te-Fan :tongue: |
nog niet uit de VW maa rwel uit de speakers voornamelijk NL hiphop en engelstalige hiphop, iets dat ook zeker uit de VW zal knallen
|
tja in de vento zit een stick
met mike oldfield pink floyd marillion rammstein tiesto ich&ich en diverse top 40 |
All times are GMT +1. The time now is 11:47. |